NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Sami-ah90

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
انا عمري 29 سنة وبنتاك كتير وماعدت عارف كيف اترك وانا من جواتي حابب اترك ولكن بتجيني الرغبة غصب عني بتخليني اخضع لاي موجب وصرت احيانا بترجاهم ينيكوني
انا ماعدت فادر اتحمل نفسي والل....ه

• عجبني
التفاعلات: نصحي
يعنى انت عايز نصيحة ولا تكمل ولا اية

الي عايز حاجه بيعملها
لازم تتغلب على نفسك الا اي طريق غلط هتسحبك في وترجع تقول اصلي مش قادر
مفيش حاجه اسمها كده علي فكره لازم يبقي عندك أراده

الي انت بتمر بيه هو تخبط بين تقبلك لميولك و تبنيك لافكار المجتمع الي خلاك تاخذ اصلا حكم غالط على نفسك
انت من كثر ما انت وتفض ميولك بتعاقب نفسك بتخليها اقل من الناس جنسيا! و صرت تحب تتوسل و تذلل…
ما فيش حاجة اسمها طويق غلط هذه ميولك اتولدت بيها و طول ما انت مش متصالح مع نفسك وبتسمح للي يسوى و ما يسوىاش يطبع عليك احكامه و يقرض عليك رغباته و تفكيره فاكيد حتفضل محبوس فهذه المعاناة.
النثلية الجنسية ليست سالب شرموطة خاضع لاي واحد فاكر انه هرقل و سيد الرجال بس لانه بيحب ينيك و عنده زب ! ما هو كمان زيك عنده نفس التخبط و بيعوض رفضه لميولك بالافورة في مظاهر رجولته و السادية!

الحل : اولا بطل الشات
ثانيا بطل الجنس مع الي يسوى و ما يسواش
ثالثا اعمل وقفة مع نفسك : انت مين؟ شايف نفسك ايه و رايح فين بعد كام سنة
رابعا تقبل ميولك!!! و ده ما حدش يساعدك عليها : انت مثلي؟ سالب موجب مبادل بايسكشواا… الخ
الشرموطة المتاحة هذه ليست ميول هذه وصمة… ما فيه بنات بتتناك لكنها ايست شرموط و في ولاد بينيكو لكنهم مش ساديين ى سوالب يتماكو لكنهم محترمين…
الجنس في الميول حقيقي اخر حاجة

النصيحة الاخيرة : افرز علاقاتك تكون مع ناس مستواها الفكري احسن منك! عشان تاخذ عادات صحية في التفكير

• عجبني
التفاعلات: romancy2015 و Sami-ah90
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%