NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش لو حد عايز يتجوز من هنا😂💔

اول مشكله تحصل
انت شرموطه جايبك من مكان وسخ مشغلك خدامه و..........(كدا انت كسرت كرامتها ونفسيتها)
مش محتاجه اقولك الست ممكن تعمل ايه لو هى قويه ومفيش واحده هتدخل هنا وعندها الجرأه الا لو عندها نوع من القسوه والقوه
فا بالك لو عندها ضهر تتحامى فيه كمان

دا سبب من الاسباب

كمان سبب (الست عندها حالات شك زباله كفيله تعيش فى تعب طول عمرها بسبب الشك وهى انك متجوزها عشان تبقى مبوله للبن ولا احساس زباله لينا وكمان هى برضه عندها تفكير ان الراجل هنا لا اخلاق ولا احترام لنفسه ولا دين معظم الناس وليس الكل بيعملوا العاده فبتأثر عليهم اخلاقيا ودينيا فهى هتخاف من كدا ان الشاب ميعرفش يتقى **** فيها رغم انها ملوثه بتأثير المنتدى برضه بس احنا لازم نحس بالامان عشان نعرف نحتويكم
احنا من ضلعكم سندكم فى الحياه مش مجرد بشر وبس)

احنا هنا كلنا ملوثين وانا اولكم
ومش بعظم من نفسى واقول انى ملكه باخلاقى والعبط دا
بس انا حرفيا بينضرب بيا المثل فى بلدى فى الاحترام والعفه والشرف دا فى الواقع

وجودى هنا حاجه جوايا بحب اتكلم مع الناس اهزر واصاحب واخانق 😂 عشان انا طبيعتى منطويه فا استغليت المكان هنا (وسخت نفسى قدام نفسى اكتر واكتر)

وطبعا ناس كتييير هنا برضه لتفرغ هموم ومشاكل وهروب من الواقع وبرضه ناس اكتر جايين للشقط وتفريغ طاقه وشحنه جنسيه
بس برضه المكان مخلى كل واحد هنا واخد فكره عن التانى حتى لو كان محترم فى الواقع
لحد دلوقتي من بوستاتى الناس كلها مفكرنى هايجه ومقضياها 7.5 فى 24 ساعه ومش بلومهم عشانك معظم مشاركاتى صور
بس زهقت من كتر التبرير والاسباب فسيبتهم لنتخلفهم احسن
ما نا مش هبرر انى كويسه فى مكان زى دا 😂😂😂

+اعتذار مقبول واسفه بسبب كلامى عنك
+@Mona# انا اسفه على اللى حصل يوم البوست والاهانه اللى سببتهالك بدافع الخوف عليكى
حقك عليا بكل كلمه قولتها فى حقك ومبروك على الحمل
اتمنى تقبلى اعتذارى

+اعملها منشن عشان اسمها مش ظاهر عندى ويمكن تكون عملالى تجاهل
ارفعلك القبعة على تحليلك بس ليا تحفظات كتير حبة عليه من واقع خبرة...
الستات حضرتك جباروت 😂 مش محتاجين سند احنا غلابة وعاوزين اللى يسندنا.. بس كفاية البقية فى كرش الشاعر بقى

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin و Nouran Ramy
زي مشوفتو ف العنوان 😂😂
لو حد عايز يتجوز من علي المنتدي تنصحوه بأيه وهل فعلا ممكن حد يتجوز من هنا وصادف فعلا ان اتنين من هنا اتجوزو....
معاكوا المايك يلا ...
مافيش حاجة تمنع اى حد يتجوز من هنا بس طبعا ده هيكون بعد التعارف والانتقال بالعلاقة لارض الواقع والاتنين يكونوا عاوزين يكملوا حياتهم مع بعض حتى لو خرجوا من المنتدى وعاشو حياتهم طبيعى بعيد عنه

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
  • بيضحكني
اول مشكله تحصل
انت شرموطه جايبك من مكان وسخ مشغلك خدامه و..........(كدا انت كسرت كرامتها ونفسيتها)
مش محتاجه اقولك الست ممكن تعمل ايه لو هى قويه ومفيش واحده هتدخل هنا وعندها الجرأه الا لو عندها نوع من القسوه والقوه
فا بالك لو عندها ضهر تتحامى فيه كمان

دا سبب من الاسباب

كمان سبب (الست عندها حالات شك زباله كفيله تعيش فى تعب طول عمرها بسبب الشك وهى انك متجوزها عشان تبقى مبوله للبن ولا احساس زباله لينا وكمان هى برضه عندها تفكير ان الراجل هنا لا اخلاق ولا احترام لنفسه ولا دين معظم الناس وليس الكل بيعملوا العاده فبتأثر عليهم اخلاقيا ودينيا فهى هتخاف من كدا ان الشاب ميعرفش يتقى **** فيها رغم انها ملوثه بتأثير المنتدى برضه بس احنا لازم نحس بالامان عشان نعرف نحتويكم
احنا من ضلعكم سندكم فى الحياه مش مجرد بشر وبس)

احنا هنا كلنا ملوثين وانا اولكم
ومش بعظم من نفسى واقول انى ملكه باخلاقى والعبط دا
بس انا حرفيا بينضرب بيا المثل فى بلدى فى الاحترام والعفه والشرف دا فى الواقع

وجودى هنا حاجه جوايا بحب اتكلم مع الناس اهزر واصاحب واخانق 😂 عشان انا طبيعتى منطويه فا استغليت المكان هنا (وسخت نفسى قدام نفسى اكتر واكتر)

وطبعا ناس كتييير هنا برضه لتفرغ هموم ومشاكل وهروب من الواقع وبرضه ناس اكتر جايين للشقط وتفريغ طاقه وشحنه جنسيه
بس برضه المكان مخلى كل واحد هنا واخد فكره عن التانى حتى لو كان محترم فى الواقع
لحد دلوقتي من بوستاتى الناس كلها مفكرنى هايجه ومقضياها 7.5 فى 24 ساعه ومش بلومهم عشانك معظم مشاركاتى صور
بس زهقت من كتر التبرير والاسباب فسيبتهم لنتخلفهم احسن
ما نا مش هبرر انى كويسه فى مكان زى دا 😂😂😂

+اعتذار مقبول واسفه بسبب كلامى عنك
+@Mona# انا اسفه على اللى حصل يوم البوست والاهانه اللى سببتهالك بدافع الخوف عليكى
حقك عليا بكل كلمه قولتها فى حقك ومبروك على الحمل
اتمنى تقبلى اعتذارى

+اعملها منشن عشان اسمها مش ظاهر عندى ويمكن تكون عملالى تجاهل
مفيش داعي للاسف اعتذارك مقبول لحد دلوقتي مش فاهمه دافع الخوف ده الصراحه ولا حتي سببه وانا اسفه علي كل تصرفاتي

مش تجاهل ولا حاجه انتي بس كاتبه الاسم غلط

• حبيته
شكرا لكلامك الجميل ده فوق دماغي..
مني هي اعتذرتلك علي الي حصل ونا بعتذر تاني لو سببتلك اي اساءه ف الموضوع بتاعي
@MONA#
مفيش داعي للإعتذار اساسا ولا كان في أي أساءه منك وانا سعيده اني شاركت معاك في الموضوع ده

• حبيته
زي مشوفتو ف العنوان 😂😂
لو حد عايز يتجوز من علي المنتدي تنصحوه بأيه وهل فعلا ممكن حد يتجوز من هنا وصادف فعلا ان اتنين من هنا اتجوزو....
معاكوا المايك يلا ...
يعرفوا بعض فترة كويسة
و مش معناه أن الولد او البنت من هنا يبقي وحس شعني ملهاش علاقة
اعرف الطرف التاني كويس اوي و فترة محترمة

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زي مشوفتو ف العنوان 😂😂
معاكوا المايك يلا ...
ممكن ليه لأ

• عجبني
ارفعلك القبعة على تحليلك بس ليا تحفظات كتير حبة عليه من واقع خبرة...
الستات حضرتك جباروت 😂 مش محتاجين سند احنا غلابة وعاوزين اللى يسندنا.. بس كفاية البقية فى كرش الشاعر بقى
انتم اللى بتخلونا كدا

• عجبني
مفيش داعي للاسف اعتذارك مقبول لحد دلوقتي مش فاهمه دافع الخوف ده الصراحه ولا حتي سببه وانا اسفه علي كل تصرفاتي

مش تجاهل ولا حاجه انتي بس كاتبه الاسم غلط
شكرا ليكى 🙏🏻

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin و LADY MONA
  • عجبني
  • حبيته
زي مشوفتو ف العنوان 😂😂
معاكوا المايك يلا ...
طبعا عادي تحصل بس يكون شخص عاقل ويكون عارف كويس الإنسانة اللي هيرتبط بيها الحب مبيعرفش مكان ولا زمان بس ممكن كلمة غلط في يوم يضيع الحب ده بكلمة ساعة غضب يبقي مكان التعارف ذلة وساعتها هتبقي أهانة لا تغتفر
كلنا فينا حاجات صح وغلط أهم حاجة يبقي الغالب الصح مش الغلط لان الصح بيزيد بيقل الغلط ده رأي

• عجبني
مافيش حاجة تمنع اى حد يتجوز من هنا بس طبعا ده هيكون بعد التعارف والانتقال بالعلاقة لارض الواقع والاتنين يكونوا عاوزين يكملوا حياتهم مع بعض حتى لو خرجوا من المنتدى وعاشو حياتهم طبيعى بعيد عنه
جميل فعلا بس شكلهم اي ف انظار بعض

• عجبني
التفاعلات: بلا عنوان
مفيش داعي للإعتذار اساسا ولا كان في أي أساءه منك وانا سعيده اني شاركت معاك في الموضوع ده
ديما مع بعض ف التريند يصحبتي❤️

يعرفوا بعض فترة كويسة
و مش معناه أن الولد او البنت من هنا يبقي وحس شعني ملهاش علاقة
اعرف الطرف التاني كويس اوي و فترة محترمة
طب ولو حصلت مشكله مش هيتجاب فيها سيره نتي كنتي ف منتدي كذا ويكسرها بالكلام

طبعا عادي تحصل بس يكون شخص عاقل ويكون عارف كويس الإنسانة اللي هيرتبط بيها الحب مبيعرفش مكان ولا زمان بس ممكن كلمة غلط في يوم يضيع الحب ده بكلمة ساعة غضب يبقي مكان التعارف ذلة وساعتها هتبقي أهانة لا تغتفر
كلنا فينا حاجات صح وغلط أهم حاجة يبقي الغالب الصح مش الغلط لان الصح بيزيد بيقل الغلط ده رأي
عجبني الكلام ده احييك❤️

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
طب ولو حصلت مشكله مش هيتجاب فيها سيره نتي كنتي ف منتدي كذا ويكسرها بالكلام
يبقي شخص غبي و اهبل لو عمل كده
لان هو كمان كان هنا عشان شهوته

• معجبنيش
طب مهو ممكن ميكونش موجود عشان شهوته او هي بردو
اومال دخلين يعملوا ايه 😂😂

مكمن يتعرفوا علي ناس ، بس اكيد في شهوة في النص ، و هما عرفوا بعض من نفس المكان ، ف المفروض يتقبلوا ديه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%