NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة كــبــرنــاهـــم فــ شــتــمــــونـــا.!!

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

𝐄.𝐋.𝐁.𝐑.𝐎.𝐅.𝐄.𝐒.𝐒.𝐎.𝐑

الـطـنـطــــــــاوي
كاتب متميز
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
نسوانجي كروي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
تمام..!
•أنا كاتب هنا في المنتدي والغرض من كلامي ده مش التلقيح او الإسأه للمنتدي وإدارته.
•كان من فتره في فوسطنا اخ كاتب اسمه[سيزر]انا بكن لشخصه كل التقدير والاحترام..حضرتك انته مشيت من المنتدي بمشاكلك ايوه بمشاكلك..روحت منتدي تاني ومنشوراتك هناك كلها عباره عن تلقيح عن هنا وتشويهه صوره المنتدي ده..لحد امبارح[برلين]بيكلمك في المنتدي التاني قولتلو هناك الاداره عامله [سيزر]مزيف عشان افضل معاهم والجو ده استاذ[سيزر]حضرتك قولي كريرك كده اه بجد عملت اي انته للفشخنه اللي انته فيها دي لا بجد عملت اي قصه بضااااااااااان قارفنا بيها ده ملوك المجال معملوش كده كسم بضانك خخخخ الشتيمه اللي ف الاخر مش عشان قصتك لا عشان في اخر كلامك مع الاخ برلين قولت الهجاصين هناك في الكومنتات بيقولو انها منقوله وكان ساعتها اللي بيتكلم في الكومنتات انا وعمرو @DR.AMR انا عايزك تقتنع ان اقل واحد لو كتب في المحارم وخلي البطل ينيك امه القصه هتتشاف نيك اه قصتك ٢٠٠٠ كومنت فيهم ١٧٠٠ ردودك انته صباح الفل احنا مش هجاصين يلا احنا لما بنتكلم بنزكر اسامي عشان ميعبناش العيب فوق انته معانا ولا مع الاسف عليا الحرام قولتهالك فوسط الناس في جروب الواتساب لو قصتك عجبت الكل ف انا معدتش من السلسله الاولي وهنا انا مش بقلل من قصتك بس بعرفك حجمك الناس اللي عملتك هيا هيا نفس الناس اللي بتغلط فيها دلوقت والمنتدي اللي انته قاعد فيه انته وبرلين بتغلطو في المنتدي ده مبني علي اكتافنا كل منشوراته قص ولصق من هنا يعني لو وقفنا كتابه انتو انتهيتو يلا.
•رسالتي لإداره المنتدي مع احترامي لوجودكم ومجهودكم طبعا ازاي ينغلط فينا ويفضل واحد زي ده وسطنا حتي لو فيك اكونته يتقفل بتكلم علي الاكونت الجديد مش القديم .
•مع العلم انه مش فيك هثبتلك ازاي قصه فوبيا المسروقه من واتباد نزلت الاول في المنتدي التاني ولما الناس قالتله انها نزلت هنا قلهم هحزفها بحقوق طبع ونشر والجو ده عشان ده مجهودي وكده ولما الماس خدت بالها ان هو سارقها اصلا من واتباد قلهم انا منزلها عشان الاداره في نسوانجي عارف انها هتسرق اللي انا هنزله هنا فلبستهم كسم الضحك انته مريض يسطا.

•ياخي كسسسسسسم دي قصه ده انته فلقت دماغنا بيها ده انته بضاااان..ثم بما انك نائب مدير المنتدي بتاعكم الجديد ده متخليك راجل كده وخلي الشباب عندك تعتمد علي نفسها ومتنقلوش من هنا..ده حتي في قسم الفضفضه عندك معاااااااذ ناقل قص ولصق منشور مني بتاع كسوف الرجاله @MONA# طبعاً الراجل يشكر انه قال منقول بس لي اصلا منتو مطلعين علينا عيوب الدنيا اشتغلو بمجهودكم واحنا بمجهودنا وهاتونا يفتك ياجااامد يلي مفيش منك اتنين.
°نصيحه من واحد كان اخوك فيوم من الايام انا مش بياع عشان ابيع اخويا بس اخوك مبيحبش الشغل العوج متجيش علي سكتي عشان عليا الحرام هتزعل اوي.
•الكلام لاداره المنتدي احنا مجهودنا في المنتدي التاني بيضيع واللي بينكتب هنا العلق هناك بينسبو لنفسه بعد مبينسخ كل اللي احنا بنكتبو ف انا معرض وزمايلي معرضين اننا مجهودنا يروح هقول ازاي انا لو وصلت بقصتي للجزء التامن مثلا وتعبت وغيبت اسبوعين تلاته وهو ناقلها هناك ومن استعجال ال٢٠ عضو اللي فامنتدي التاني قام مكملها بكتابته هو هنا الناس هتفكر ان انا اللي بنقل من هناك ف ده غلط انا عايز رد من الاداره مش هعرف اكمل كده.
@أمنيه رشدى
@دكتور نسوانجي
ارجو عدم حذف المنشور وارجو برده وضع حد للمهزله دي وارجووووووووووو بحذف الاكونت بتاعه اللي منزل بيه قصه فوبيا..عايزين الاداره تقف معانا🤎🤝

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: CESAR و ناقد بناء
لو بتعنبرني اختك بجد ولا ليا اي معزة عندك انت معاك الذهبية امسح المشاركة حالا

لو بتعنبرني اختك بجد ولا ليا اي معزة عندك انت معاك الذهبية امسح المشاركة حالا
بصي يا مني انتي عارفه انا بعزك قد اي بس انا مش مختوم علي قفايا لمؤخذه احنا حلوين وبنهزر بس لي الغلط؟؟

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بصي يا مني انتي عارفه انا بعزك قد اي بس انا مش مختوم علي قفايا لمؤخذه احنا حلوين وبنهزر بس لي الغلط؟؟
من الآخر احنا مالنا اللي يلقح يلقح اظن الأدارة هنا عمرها ماردت عن أي تلقيح واظن معندهمش وقت لكده فببساطه كده احنا مالنا ؟

معاك في كل كلمة

هناك يا صاحبي اللي ماسكين المنتدي راحل و مايكل مجدي
الباشا نفسه في فترة من الفترات كان بيشتم فيهم و بيتذلل للادارة علشان ترجع حسابه
و مش هتكلم عن الحبكة الضعيفة فشخ اللي في الحرب و الهبد و الغموض
بس بجد هو مفيش ذرة احترام ذات عنده و لقح عليا بس التلقيح للنسوان زي ما انت عارف يا اخويا

@سيزر1
مكمل ليه يا بارد ؟؟
الكرامة ↘️↘️↘️
انا عند كلمتي لو وقفنا منشورات هنا هما هنااااااك انتهوو و**** المنتدي التاني مبني علي اكتاااف المنشورات اللي هنا

• عجبني
من الآخر احنا مالنا اللي يلقح يلقح اظن الأدارة هنا عمرها ماردت عن أي تلقيح واظن معندهمش وقت لكده فببساطه كده احنا مالنا ؟
احنا ككتاب واحنا شايفين مجهودنا وقعدنا نكتب بيتنسب لحد تاني نعمل اي منا عايز ردود فيها حلول وتقنعني وتحللي مشاكلي؟

• عجبني
احنا ككتاب واحنا شايفين مجهودنا وقعدنا نكتب بيتنسب لحد تاني نعمل اي منا عايز ردود فيها حلول وتقنعني وتحللي مشاكلي؟
ببساطه اظن حازم حل موضوع حقوق الملكية ده مرة وعدل حاجات مخصوص عشان كتاب القصص ليه متكلمهوش خاص كده بينكم وبين بعض

ببساطه اظن حازم حل موضوع حقوق الملكية ده مرة وعدل حاجات مخصوص عشان كتاب القصص ليه متكلمهوش خاص كده بينكم وبين بعض
سوري *باسم

القصص بتنزل هناك متسلسله مش منقوله وفي احتمال انهم يكملوها بكتابتهم هما فيبقا احنا روحنا في الهوا مه كده هتبقا احنا اللي بننسخ منهم؟؟

معاك في كل كلمة

هناك يا صاحبي اللي ماسكين المنتدي راحل و مايكل مجدي
الباشا نفسه في فترة من الفترات كان بيشتم فيهم و بيتذلل للادارة علشان ترجع حسابه
و مش هتكلم عن الحبكة الضعيفة فشخ اللي في الحرب و الهبد و الغموض
بس بجد هو مفيش ذرة احترام ذات عنده و لقح عليا بس التلقيح للنسوان زي ما انت عارف يا اخويا

@سيزر1
مكمل ليه يا بارد ؟؟
الكرامة ↘️↘️↘️
الكلام ده لمين لى ولا لنفسك

• عجبني
القصص بتنزل هناك متسلسله مش منقوله وفي احتمال انهم يكملوها بكتابتهم هما فيبقا احنا روحنا في الهوا مه كده هتبقا احنا اللي بننسخ منهم؟؟
بص اقسم ب**** بكلمك كأخت ولا هستفيد اي حاجه
أنا سواء سيزر ومعاذ و برلين كلهم ليهم فضل كبير عليا

لو علي النقل و القص واللازق ممكن الواحد يجيب قصص ماوردتش وهتجيب مشاهدات بس ماينفعش علشان خاطر مجهود الناس اللي بتكتب مايضعش

بص اقسم ب**** بكلمك كأخت ولا هستفيد اي حاجه
أنا سواء سيزر ومعاذ و برلين كلهم ليهم فضل كبير عليا
بقلك اتشتمت واتلقح عليا تقوليلي ليهم فضل عليا علي راسي يمني👍🤝

• عجبني
لو علي النقل و القص واللازق ممكن الواحد يجيب قصص ماوردتش وهتجيب مشاهدات بس ماينفعش علشان خاطر مجهود الناس اللي بتكتب مايضعش
يا احمد القصة بتتكتب في اكبر منتدي في الشرق الأوسط فمعروف جدا المجهود فين

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
بقلك اتشتمت واتلقح عليا تقوليلي ليهم فضل عليا علي راسي يمني👍🤝
ماهو اتشتمت هناك اتلقح عليك هناك ليه مستني رد فعل هنا؟ أنا خلصت كلام لأن اكتر من كده كلامي هيتفهم غلط وربنا لوحده يعلم معزتك عندي وكلامي كله عشانك

ده المفروض والصح ثم بينغلط فينا يبقا متنقلش مننا بقا يعني يعني بتبني نجاحك بينا لي؟؟

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
ماهو اتشتمت هناك اتلقح عليك هناك ليه مستني رد فعل هنا؟ أنا خلصت كلام لأن اكتر من كده كلامي هيتفهم غلط وربنا لوحده يعلم معزتك عندي وكلامي كله عشانك
لان هناك هناك واقفين مع بعض علينا واللي كانو اخواتنا هنا هما اللي بيشتمونا يمني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا احمد القصة بتتكتب في اكبر منتدي في الشرق الأوسط فمعروف جدا المجهود فين
يعني ممش ممكن اي حد ياخد القصه كوبي من اي موقع تواصل ويجي يلزقها هنا اظن عادي جدا

برغم اختلافي التام مع الممثل حمد رمضان إلا اني متفق معاه في جملة واحدة

تكبر أبو شخة .. عليك ****** 😐😐

برغم اختلافي التام مع الممثل حمد رمضان إلا اني متفق معاه في جملة واحدة

تكبر أبو شخة .. عليك ****** 😐😐
انا مش عارف اي الخولنه دي وشغل تلقيح العيال كانو فوسطنا ملايكه اي ده

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل