NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش لو حد عايز يتجوز من هنا😂💔

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin و زابوب
أسباب خاصه
تقدر تقول متعقده
ايه ي وليه هتلاقى الى يدق الباب و يكسره و يدخل و يربع وهيطلع جدع كمان و يستاهلك 🌹😂

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin و زابوب
ايه ي وليه هتلاقى الى يدق الباب و يكسره و يدخل و يربع وهيطلع جدع كمان و يستاهلك 🌹😂
معتقدش

راشق ف كله كده😂😂

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
زي مشوفتو ف العنوان 😂😂
لو حد عايز يتجوز من علي المنتدي تنصحوه بأيه وهل فعلا ممكن حد يتجوز من هنا وصادف فعلا ان اتنين من هنا اتجوزو....
معاكوا المايك يلا ...
اه لو اتنين متصالحين مع نفسهم وبيحبوا الجنس

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بقرا التعليقات شايف فى سخرية من البوست...
او بيتم نقاشه بطريقة ساخرة بس مش محتاج الموضوع يبقى فيه سخرية اصلا....
نتكلم بوضوح ليه اللى بيقول لا ومايحصلش انى اتجوز من هنا... احب اقولك ان نص الحياة الزوجية الجنس وان وجد الجنس وجدت المتعة والحب بين الطرفين...
وانك تلاقى نصك التانى او شريكك اللى يلبيلك كل رغباتك دة فى حد ذاته نجاح فى حياتك كبير
هاتقولى مالبنات على قفا من يشيل وهى زنقت من هنا.. هاقولك هنا كله بيبقى بدون اقنعة بيقول كل اللى جواه غير خارج حدود المنتدى.... كله بيمثل على كله... وهى بتمثل انها ماتعرفش الفرخة بتبيض منين وفى الحقيقة هى عارفة القرد مخبى ابنه فين 😂 بس لازم تعمل كدة علشان تفتكرها مؤدبه.. مش قادرين يخرجو برا تابوه ان العفة والادب انها تبقى قطة مغمضة...

• عجبني
هتشوفى بكره تقولى مانوا قال بس وقتها بلاش حركه العبل بتاعت انه هو احسن منى و يستاهل احسن منى دى 😂

انا بقرا التعليقات شايف فى سخرية من البوست...
او بيتم نقاشه بطريقة ساخرة بس مش محتاج الموضوع يبقى فيه سخرية اصلا....
نتكلم بوضوح ليه اللى بيقول لا ومايحصلش انى اتجوز من هنا... احب اقولك ان نص الحياة الزوجية الجنس وان وجد الجنس وجدت المتعة والحب بين الطرفين...
وانك تلاقى نصك التانى او شريكك اللى يلبيلك كل رغباتك دة فى حد ذاته نجاح فى حياتك كبير
هاتقولى مالبنات على قفا من يشيل وهى زنقت من هنا.. هاقولك هنا كله بيبقى بدون اقنعة بيقول كل اللى جواه غير خارج حدود المنتدى.... كله بيمثل على كله... وهى بتمثل انها ماتعرفش الفرخة بتبيض منين وفى الحقيقة هى عارفة القرد مخبى ابنه فين 😂 بس لازم تعمل كدة علشان تفتكرها مؤدبه.. مش قادرين يخرجو برا تابوه ان العفة والادب انها تبقى قطة مغمضة...
كلامك حلو بس الجنس مش كل حاجه ف الحياه ودي اراء شخصيه كل واحد بيقول رأيهه ودي حرية شخصيه

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
هتشوفى بكره تقولى مانوا قال بس وقتها بلاش حركه العبل بتاعت انه هو احسن منى و يستاهل احسن منى دى 😂
اي رأيك عروسه اهو اتكل علي **** ولا اي رأيك😂

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%