NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش هو ممكن حد يتجوز من هنا

Donia a

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مظنش ان ف حد هيقول يتجوز حد من هنا ف ناس تفكيرها بيروح شمال طلاما واحده ف منتدي سكس تبقي شمال واي اللي يجيب واحده محترمه هنا وهكذا ومفيش بنت هتثق ف واحد هنا هتقوله ع عنوان بيتها او رقم باباكي مثلا 😂 ده يبقي قل عقل ف انت ممكن تقبل تتجوز واحده من هنا ولا تفكيرك زي ناس اللي فوق ديه😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: دكر اسمر مكرر, Anas868, fares_100 و 22 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مظنش ان ف حد هيقول يتجوز حد من هنا ف ناس تفكيرها بيروح شمال طلاما واحده ف منتدي سكس تبقي شمال واي اللي يجيب واحده محترمه هنا وهكذا ومفيش بنت هتثق ف واحد هنا هتقوله ع عنوان بيتها او رقم باباكي مثلا 😂 ده يبقي قل عقل ف انت ممكن تقبل تتجوز واحده من هنا ولا تفكيرك زي ناس اللي فوق ديه😂😂😂
ممكن بس ب متتطلبات كتير

• أتفق
التفاعلات: wardd
زي الناس اللي فوق 😂😂

• عجبني
التفاعلات: Teeetoooo
لازم ابطل ادخل هنا اول ما افكر اتجوز اصلا

انا اقبل هو ليه شايفة كل التفكير واحد الثقة والارتياح كفيل بانه يقدر يخلي الشخص يفكر وعن اقتناع انه يتجوز حد من. هنا

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
الجواز محتاج صراحه وكل الي هنا مش في صراحه بينهم

لازم ابطل ادخل هنا اول ما افكر اتجوز اصلا
الي دخل منتدي هو انت اصلا مش هتبقي فاضي لهنا

بس مش كله شمال في كدا وف كدا
اكيد طبعا والمعظم مش شمال اصلا بس الفكره ازاي هتفرقي بين الشمال واللي مش شمال سواء ولد او بنت

متطلبات زبي اي
اول حاجه تكون ف معرفه كامله من اول وجديد بره المنتدي
معرفه ع الحقيقي كأنهم متقبلوش هنا
يبقى في حب بينهم
اوقات البنات اللي بتكون داخله هنا مجرد تنفيث عن كبت شهوه مش عارفين يطلعوها بره

• عجبني
التفاعلات: YOYA🌹، حسن٩٤ و الباحـــث
الي دخل منتدي هو انت اصلا مش هتبقي فاضي لهنا
بصي الجواز مش هيخليني ابطل اي حاجه غلط انا بعملها ودي وجهه نظري لنفسي ومهما انشغلت طالما انا (مدمن) هفضي وقت لادماني

• حبيته
التفاعلات: Hosam we Maryam
  • عجبني
التفاعلات: mazen.0_0
اكيد طبعا والمعظم مش شمال اصلا بس الفكره ازاي هتفرقي بين الشمال واللي مش شمال سواء ولد او بنت
سهل انك تعرف بنت بس صعب انك تعرف ولد شمال دي

بصي الجواز مش هيخليني ابطل اي حاجه غلط انا بعملها ودي وجهه نظري لنفسي ومهما انشغلت طالما انا (مدمن) هفضي وقت لادماني
هو انت يمكن عشان لسه جديد ف منتدي هتبقي مدمن سس بعد كدا عادي

• عجبني
التفاعلات: Ali x
الشك وعدم الثقه موجود هنا بشكل كبير ومش هنا فقط في كل المنصات الثانيه

• عجبني
التفاعلات: Ali x
عشان ف منتدي مفيش حد صريح وكله بيحور
بالظبط بجانب انا مثلا رجل غيور جدا بغض النظر عن سبب تواجدي هنا ف مش هقبل ان زوجتي تكون دخلت هنا واتكلمت مع ناس لا اثق في عقلهم

• عجبني
التفاعلات: Ali x، YOYA🌹 و الباحـــث
سهل انك تعرف بنت بس صعب انك تعرف ولد شمال دي
خالص
البنات بتعرف تحور جدا اكتر من الولاد
كل البنات حرفيا
الولاد اللي بتعرف تحور جزء بسيط والباقي سهل جدا ا تقفشي انه بيحور

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%