NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Elkok1

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عايز حل بجد انا عمرى بيضيع و مش عارف اعمل حاجة انا عندى ٢٥ سنة عايز افتح مصلحة اكل منة عيش و اتجوز او اى حاجة اخس بيها ان ليها لازمة فى الحياة وانا زى اى شاب نفسة يتجوز بس انا مجبور ان انزل الشفل معة ابويا الى الشغل معاة ممكن اخد فى الاسبوع ب الكتير ١٠٠ جنية على الاساس ان الشغل زفت و مش جايبة همها بس مينفعش اسيب ابويا
دى وصلت ان صحابي الى **** موسع عليهم مبقتش اعرف اقعد معاهم علشان لما هنزل معاهم هصرف منين لو نزلت باقى الاسبوع مش هيبقا معايا فلوس
انا نفسيا مضمر ولا عارف اطلع قدام ولا عارف اصاحب ولا عمرى فكرت حتى ان ارتبط ب بنت ما انا لو ارتبط ب بنت عايزة تتفسح عايزة تخرج و هاكذا
لما بقرا القصص هنا و يبقا فى حد واخد من نفس الى انا فية بيبقا فى واحد كدة بيمد ايدة و بيخرجة من الى فية ب شغل بقا فلوس او مصلحة بتتفتح بيبقا هو الى بينقز الشخص دة
بقول اكيد هايجى الشهص دة بس ولا فى حد هيقرب منى ولا حاجة علشان انا مفيش فيها حاجة مميزة ان حد يقرب منى
انا بكتب الكلام دة هنا علشان بحد تعبت نفسيا
لو حد عندة حل ياريت يقولى

انت بتشتغل ايه اصلا

• عجبني
التفاعلات: Elkok1
بص يا صاحبي اولا الراجل مش بفلوسه انت احسن من ناس كتير طلاما بتنام مستور يبقي تقف رافع راسك لفوق متخليش الفلوس تهز ثقتك بنفسك و لو علي الارتباط و الجواز او حتي الشغل فكل ده رزق حتلاقي نفسك متجوز و بتكسب بالحلال لما معاد رزقك يجيلك بس انت اسعي و حاول حتي لو مع ابوك ايه المشكله الشغل واقع لا نسعي و نحاول نوسع الشغل و نقومه من تاني و نكبر في مجالنا و كونك واقف في ضهر ابوك ده بمال الدنيا خليك رافع راسك با اللي انت بتعمله انت راجل يا صاحبي متخليش حد يغير نظرتك لنفسك ❤️

• عجبني
التفاعلات: Elkok1
بص يا صاحبي اولا الراجل مش بفلوسه انت احسن من ناس كتير طلاما بتنام مستور يبقي تقف رافع راسك لفوق متخليش الفلوس تهز ثقتك بنفسك و لو علي الارتباط و الجواز او حتي الشغل فكل ده رزق حتلاقي نفسك متجوز و بتكسب بالحلال لما معاد رزقك يجيلك بس انت اسعي و حاول حتي لو مع ابوك ايه المشكله الشغل واقع لا نسعي و نحاول نوسع الشغل و نقومه من تاني و نكبر في مجالنا و كونك واقف في ضهر ابوك ده بمال الدنيا خليك رافع راسك با اللي انت بتعمله انت راجل يا صاحبي متخليش حد يغير نظرتك لنفسك ❤️
هو انت كلام كلو صح بس انا لو فضلت على الحال دة مش هتغير مش هطلع ل خطوة لقدام مش كل حاجة ب الفلوس اة بس هى الوسيلة ل ان اتقدم خطوة على الاقل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%