NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش لو حد عايز يتجوز من هنا😂💔

مش هقول ولا كلمه عشان البان
والكلام اللى فى نيتى يمشى عليا قبل اى حد
عشان كدا مينفعش تتم اى جوازه او ارتباط بين اتنين هنا

• عجبني
التفاعلات: Mr. Berlin
كلامك حلو بس الجنس مش كل حاجه ف الحياه ودي اراء شخصيه كل واحد بيقول رأيهه ودي حرية شخصيه
ماقلتش انه كل شئ راجع كلامى وهاتشوف انى وضحت انه نص الحياة مش عاوز اقول انه عامود اساسى فى بناء الحياة بين طرفين لو حصل توافق اى امور بخلاف ذلك بتبقى ليست ذات قيمة

مش هقول ولا كلمه عشان البان
والكلام اللى فى نيتى يمشى عليا قبل اى حد
عشان كدا مينفعش تتم اى جوازه او ارتباط بين اتنين هنا
ممكن تفسريلنا ليه ممكن متمش اي جوازه او ارتباط بين اتنين هنا..
+اسف علي اني غلط فيكي ف موضوع جوازه ع المنتدي بس مكنش ينفع الي عملتيه ونتي عارفه قصدي بس خلاص مش مشكله الصلح خير ديما واتمني تقبلي الاعتذار ...

• عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy
ماقلتش انه كل شئ راجع كلامى وهاتشوف انى وضحت انه نص الحياة مش عاوز اقول انه عامود اساسى فى بناء الحياة بين طرفين لو حصل توافق اى امور بخلاف ذلك بتبقى ليست ذات قيمة
شكرا لتوضيحك ذلك

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
ياسطا محدش هنا يعرف أسم التاني الحقيقي حتى...هيبقوا فى أتنين هيتجوزوا؟؟
الجواز ده لازم اللقاء فيه يتم فى ظروف طبيعية و لازم معرفة عميقة و دقيقة دون لبس!!

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجواز ده لازم اللقاء فيه يتم فى ظروف طبيعية و لازم معرفة عميقة و دقيقة دون لبس!!
ي عم عادى بتحصل 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mr. Berlin و Maxxx_PlayerxXx
  • عجبني
  • عجبني
  • جامد
انا اعرف اكتر من حد اتجوز و خطب من هنا عادى اهم حاجه بس النيه تبقى سالكه
ممكن!! 🤷🏻‍♂️

• عجبني
  • عجبني
  • أتفق
بس الدنيا مش كل حاجه فيها جنس
هولع في نفسي . مهو انت في موقع جنسي ففي نوع من انواع التحفظ فلازم التحفظ ينكسر بحبهم الشديد للجنس عشان يشفوه عادي . لو مفهمتش اقرأ التعليق لحد متفهم

• عجبني
ممكن تفسريلنا ليه ممكن متمش اي جوازه او ارتباط بين اتنين هنا..
+اسف علي اني غلط فيكي ف موضوع جوازه ع المنتدي بس مكنش ينفع الي عملتيه ونتي عارفه قصدي بس خلاص مش مشكله الصلح خير ديما واتمني تقبلي الاعتذار ...
اول مشكله تحصل
انت شرموطه جايبك من مكان وسخ مشغلك خدامه و..........(كدا انت كسرت كرامتها ونفسيتها)
مش محتاجه اقولك الست ممكن تعمل ايه لو هى قويه ومفيش واحده هتدخل هنا وعندها الجرأه الا لو عندها نوع من القسوه والقوه
فا بالك لو عندها ضهر تتحامى فيه كمان

دا سبب من الاسباب

كمان سبب (الست عندها حالات شك زباله كفيله تعيش فى تعب طول عمرها بسبب الشك وهى انك متجوزها عشان تبقى مبوله للبن ولا احساس زباله لينا وكمان هى برضه عندها تفكير ان الراجل هنا لا اخلاق ولا احترام لنفسه ولا دين معظم الناس وليس الكل بيعملوا العاده فبتأثر عليهم اخلاقيا ودينيا فهى هتخاف من كدا ان الشاب ميعرفش يتقى **** فيها رغم انها ملوثه بتأثير المنتدى برضه بس احنا لازم نحس بالامان عشان نعرف نحتويكم
احنا من ضلعكم سندكم فى الحياه مش مجرد بشر وبس)

احنا هنا كلنا ملوثين وانا اولكم
ومش بعظم من نفسى واقول انى ملكه باخلاقى والعبط دا
بس انا حرفيا بينضرب بيا المثل فى بلدى فى الاحترام والعفه والشرف دا فى الواقع

وجودى هنا حاجه جوايا بحب اتكلم مع الناس اهزر واصاحب واخانق 😂 عشان انا طبيعتى منطويه فا استغليت المكان هنا (وسخت نفسى قدام نفسى اكتر واكتر)

وطبعا ناس كتييير هنا برضه لتفرغ هموم ومشاكل وهروب من الواقع وبرضه ناس اكتر جايين للشقط وتفريغ طاقه وشحنه جنسيه
بس برضه المكان مخلى كل واحد هنا واخد فكره عن التانى حتى لو كان محترم فى الواقع
لحد دلوقتي من بوستاتى الناس كلها مفكرنى هايجه ومقضياها 7.5 فى 24 ساعه ومش بلومهم عشانك معظم مشاركاتى صور
بس زهقت من كتر التبرير والاسباب فسيبتهم لنتخلفهم احسن
ما نا مش هبرر انى كويسه فى مكان زى دا 😂😂😂

+اعتذار مقبول واسفه بسبب كلامى عنك
+@Mona# انا اسفه على اللى حصل يوم البوست والاهانه اللى سببتهالك بدافع الخوف عليكى
حقك عليا بكل كلمه قولتها فى حقك ومبروك على الحمل
اتمنى تقبلى اعتذارى

+اعملها منشن عشان اسمها مش ظاهر عندى ويمكن تكون عملالى تجاهل

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Loranzi، Mr. Berlin و مصطفى مصطفى
اول مشكله تحصل
انت شرموطه جايبك من مكان وسخ مشغلك خدامه و..........(كدا انت كسرت كرامتها ونفسيتها)
مش محتاجه اقولك الست ممكن تعمل ايه لو هى قويه ومفيش واحده هتدخل هنا وعندها الجرأه الا لو عندها نوع من القسوه والقوه
فا بالك لو عندها ضهر تتحامى فيه كمان

دا سبب من الاسباب

كمان سبب (الست عندها حالات شك زباله كفيله تعيش فى تعب طول عمرها بسبب الشك وهى انك متجوزها عشان تبقى مبوله للبن ولا احساس زباله لينا وكمان هى برضه عندها تفكير ان الراجل هنا لا اخلاق ولا احترام لنفسه ولا دين معظم الناس وليس الكل بيعملوا العاده فبتأثر عليهم اخلاقيا ودينيا فهى هتخاف من كدا ان الشاب ميعرفش يتقى **** فيها رغم انها ملوثه بتأثير المنتدى برضه بس احنا لازم نحس بالامان عشان نعرف نحتويكم
احنا من ضلعكم سندكم فى الحياه مش مجرد بشر وبس)

احنا هنا كلنا ملوثين وانا اولكم
ومش بعظم من نفسى واقول انى ملكه باخلاقى والعبط دا
بس انا حرفيا بينضرب بيا المثل فى بلدى فى الاحترام والعفه والشرف دا فى الواقع

وجودى هنا حاجه جوايا بحب اتكلم مع الناس اهزر واصاحب واخانق 😂 عشان انا طبيعتى منطويه فا استغليت المكان هنا (وسخت نفسى قدام نفسى اكتر واكتر)

وطبعا ناس كتييير هنا برضه لتفرغ هموم ومشاكل وهروب من الواقع وبرضه ناس اكتر جايين للشقط وتفريغ طاقه وشحنه جنسيه
بس برضه المكان مخلى كل واحد هنا واخد فكره عن التانى حتى لو كان محترم فى الواقع
لحد دلوقتي من بوستاتى الناس كلها مفكرنى هايجه ومقضياها 7.5 فى 24 ساعه ومش بلومهم عشانك معظم مشاركاتى صور
بس زهقت من كتر التبرير والاسباب فسيبتهم لنتخلفهم احسن
ما نا مش هبرر انى كويسه فى مكان زى دا 😂😂😂

+اعتذار مقبول واسفه بسبب كلامى عنك
+@Mona# انا اسفه على اللى حصل يوم البوست والاهانه اللى سببتهالك بدافع الخوف عليكى
حقك عليا بكل كلمه قولتها فى حقك ومبروك على الحمل
اتمنى تقبلى اعتذارى

+اعملها منشن عشان اسمها مش ظاهر عندى ويمكن تكون عملالى تجاهل
شكرا لكلامك الجميل ده فوق دماغي..
مني هي اعتذرتلك علي الي حصل ونا بعتذر تاني لو سببتلك اي اساءه ف الموضوع بتاعي
@MONA#

• عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy
شكرا لكلامك الجميل ده فوق دماغي..
مني هي اعتذرتلك علي الي حصل ونا بعتذر تاني لو سببتلك اي اساءه ف الموضوع بتاعي
@MONA#
اعتذر لمنى مش ليا

ده كان رأيي قبل م اعرف ان في حد اتجوز اصلا..

• عجبني
هولع في نفسي . مهو انت في موقع جنسي ففي نوع من انواع التحفظ فلازم التحفظ ينكسر بحبهم الشديد للجنس عشان يشفوه عادي . لو مفهمتش اقرأ التعليق لحد متفهم
اه فهمتك ووصلتلي نظريتك اه عندك حق فعلا

• حبيته
التفاعلات: عبدالرحمن محمد stark

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%