NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خبير معتزل (الـــخـــال)

مدير أمن المنتدى👨‍✈️
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ماتستغربوش العنوان هي فعلا لحظه جنان لاني شربت سيجاره وشكلها طلبت نكد فاعذروني بقا المهم بالصدفه جه قدامي موضوع روووودي. اللي هي @مجنونة مطرقعة 😁😁 اللي بنفس العنوان ده لحظه جنان فاقولت اتجنن واحكيلكم حدوتي مع الجنس،
انا يا حضرات رجل علي مشارف الخمسينات لم يكن لي طوال شبابي مغامرات عاطفيه ولا جنسيه وكان اقصي ما ارتكبته من جنس،مشاهده المجلات الجنسيه او افلام الفيديو السكس وكان بالنسبه لي ولاصحابي وقتها هذا هو قمه الانحراف لم اكن يوما من متعددي العلاقات العاطفيه واول فتاه دق لها قلبي ارتبطت بها عاطفيها ولمده سبع سنوات لم اخنها ولو بكلمه وخطبتها وقبل الفرح بشهر شاهدتها بعيني في احضان من كنت اظنه اعز صديق، وقتها وتركتها وتحولت حياتي حينها من مجرد خريج هندسه قسم حاسب الي تخصص روبرتات ونظم الحسابات المدمجه
لحياه مختلفه تماما من حيث التخصص وطبيعه العمل ولم ادخل باي علاقه اخري حتي تزوجت وانجبت وبعد سنتين من زواجي دخلت في علاقات جنسيه متعدده وليس لتقصير من زوجتي ولكن في لحظه الجنان تلك اعترف انها كانت مجرد انتقام من كل انثي كنت اخرج من حضن هذه الي سرير تلك والادهي ان كل علاقتي الجنسيه تلك تتم في بيوتهن واسرتهن وكلهن سيدات مجتمع ما بين دكتوره جامعيه او طبيبه او مهندسه او مدرسه ومنهم مديره مدرسه ثانوي
الغريب بقا ان في كل القرف ده عمري ما بصيت لبيت صاحب او جار او قريب،حتي لو هي حاولت ودي حصلت مره معايا من زوجه اخو مراتي ووصلت لتحرش باليد منها و فضلت 6 سنين ما ادخلش بيتهم
ويمكن ما تصدقوش اني ولا مره بدات انا بالبدء في علاقه وكانت بتيجي صدف من صداقه نت لصداقه شخصيه لعلاقه لسرير،

انتو عارفين انا لو من هواه كتابه القصص كنت كتبت سلاسل وكلها واقعيه ومع ستات من سن 30 لسن 55 ومن غريب الصدف ان فيه 6 منهم بيكون اسمهم مها ماعرفش بقا ايه قصه الاسم معايا

المهم انا بحكي القرف اللي فوق ده كله ليه ما اعرفش بس الخلاصه من كل دخ اني كنت ولازلت غلط ومش عارف اكون صح
طيب لو حصلي اللي بيحصل لاي حد في مجال عملي هاكون في نفس المكانه
طيب لو موووت وانا في سرير. واحده منهم هايحصل ايه
انا مش ملااااك.وبرضو مش، شيطان
وبكل القرف اللي عملته ده كنت برضو بقف جنب اي واحده مظلومه وكتير وقفت مع ستات بتتعرض لابتزاز بصور وفيديوهات وشات وكنت بنقذهم من الهم ده وكنت بقطع معرفتي بيهم فور انتهاء المشكله وعمري ما حولت اوصل لحاجه مع واحده منهم بالرغم انه كان سهل جدا وكنت بجيب صورهم وفيديوهاتهم وعمري ما احتفظت بيها
وطول عمري لو عرفت ان واحده بتتعرض لمكيده او كمين من حد ولو حتي اقرب حد ليا الا وبحذرها وبنصحها وبسيبها لتفكيرها وتصرفها بس لو رجعت تعيط بعمل مش شايفها
نصيحه بقا من الخال
مهما كنت كويس صدقني هايجي حد يكرهك انك كنت كويس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: mor2010, مدام دعاء, Mr. Cock و 7 آخرين
صدقني وعن طيب خاطر
طول عمرك الاخ الناصح
والصديق الأمين بجد
وبجد شرف لينا وجودك حد زيك وسطينا 🙏
وانا شخصيا سعيدة بمعرفتك بجد
ومهما مرت الايام هتبقي الخال 🌹🌹

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mor2010 و خبير معتزل (الـــخـــال)
صدقني وعن طيب خاطر
طول عمرك الاخ الناصح
والصديق الأمين بجد
وبجد شرف لينا وجودك حد زيك وسطينا 🙏
وانا شخصيا سعيدة بمعرفتك بجد
ومهما مرت الايام هتبقي الخال 🌹🌹
حبيبي رووووودي
يشرفني اكون خالك طبعا وانتي عارفه معزتك عندي واصله لفين وهافضل دوما الخال
وشهادتك وسام علي صدري

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال)
متفق معاك انا ف اخر سطر

• أتفق
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
  • حبيته
بعد اذن الخال طبعا. بعتزر لو دخلت متأخرة شو كدة معاكم لتكملة البوست لاني فعلا برة البيت بعمل شوية ترتيبات وشراء طلبات خاصة. بالسفر وبجد هتفتقد حضرتك يا خال. في فترة غيابي وزي مقولت سابق. هتفضل الخال مهما مرت الايام 🥰🥰

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: خبير معتزل (الـــخـــال) و 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
متفق معاك انا ف اخر سطر
لهذا قولت نصيحه ونصيحه عن تجربه شخصيه،كنت كويس،جدا كا محب او صديق،والاثنان جعلوني اندم اني كنت كويس،
حتي كل ست انا عملت معاها علاقه زوجها غلطان انه شايفها كويسه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لهذا قولت نصيحه ونصيحه عن تجربه شخصيه،كنت كويس،جدا كا محب او صديق،والاثنان جعلوني اندم اني كنت كويس،
حتي كل ست انا عملت معاها علاقه زوجها غلطان انه شايفها كويسه
ي خال انت من الناس اني اتشرفت بمعرفتها بس خدها من اخوك الصغير احنا كويسين لنفسنا وليه👆

• أتفق
بعد اذن الخال طبعا. بعتزر لو دخلت متأخرة شو كدة معاكم لتكملة البوست لاني فعلا برة البيت بعمل شوية ترتيبات وشراء طلبات خاصة. بالسفر وبجد هتفتقد حضرتك يا خال. في فترة غيابي وزي مقولت سابق. هتفضل الخال مهما مرت الايام 🥰🥰
نوريني اي وقت اكيد
وتسافري بالسلامه وتتمتعي برحلتك وترجعيلنا بالف سلامه وتجنني المنتدي

ماتستغربوش العنوان هي فعلا لحظه جنان لاني شربت سيجاره وشكلها طلبت نكد فاعذروني بقا المهم بالصدفه جه قدامي موضوع روووودي. اللي هي @مجنونة مطرقعة 😁😁 اللي بنفس العنوان ده لحظه جنان فاقولت اتجنن واحكيلكم حدوتي مع الجنس،
انا يا حضرات رجل علي مشارف الخمسينات لم يكن لي طوال شبابي مغامرات عاطفيه ولا جنسيه وكان اقصي ما ارتكبته من جنس،مشاهده المجلات الجنسيه او افلام الفيديو السكس وكان بالنسبه لي ولاصحابي وقتها هذا هو قمه الانحراف لم اكن يوما من متعددي العلاقات العاطفيه واول فتاه دق لها قلبي ارتبطت بها عاطفيها ولمده سبع سنوات لم اخنها ولو بكلمه وخطبتها وقبل الفرح بشهر شاهدتها بعيني في احضان من كنت اظنه اعز صديق، وقتها وتركتها وتحولت حياتي حينها من مجرد خريج هندسه قسم حاسب الي تخصص روبرتات ونظم الحسابات المدمجه
لحياه مختلفه تماما من حيث التخصص وطبيعه العمل ولم ادخل باي علاقه اخري حتي تزوجت وانجبت وبعد سنتين من زواجي دخلت في علاقات جنسيه متعدده وليس لتقصير من زوجتي ولكن في لحظه الجنان تلك اعترف انها كانت مجرد انتقام من كل انثي كنت اخرج من حضن هذه الي سرير تلك والادهي ان كل علاقتي الجنسيه تلك تتم في بيوتهن واسرتهن وكلهن سيدات مجتمع ما بين دكتوره جامعيه او طبيبه او مهندسه او مدرسه ومنهم مديره مدرسه ثانوي
الغريب بقا ان في كل القرف ده عمري ما بصيت لبيت صاحب او جار او قريب،حتي لو هي حاولت ودي حصلت مره معايا من زوجه اخو مراتي ووصلت لتحرش باليد منها و فضلت 6 سنين ما ادخلش بيتهم
ويمكن ما تصدقوش اني ولا مره بدات انا بالبدء في علاقه وكانت بتيجي صدف من صداقه نت لصداقه شخصيه لعلاقه لسرير،

انتو عارفين انا لو من هواه كتابه القصص كنت كتبت سلاسل وكلها واقعيه ومع ستات من سن 30 لسن 55 ومن غريب الصدف ان فيه 6 منهم بيكون اسمهم مها ماعرفش بقا ايه قصه الاسم معايا

المهم انا بحكي القرف اللي فوق ده كله ليه ما اعرفش بس الخلاصه من كل دخ اني كنت ولازلت غلط ومش عارف اكون صح
طيب لو حصلي اللي بيحصل لاي حد في مجال عملي هاكون في نفس المكانه
طيب لو موووت وانا في سرير. واحده منهم هايحصل ايه
انا مش ملااااك.وبرضو مش، شيطان
وبكل القرف اللي عملته ده كنت برضو بقف جنب اي واحده مظلومه وكتير وقفت مع ستات بتتعرض لابتزاز بصور وفيديوهات وشات وكنت بنقذهم من الهم ده وكنت بقطع معرفتي بيهم فور انتهاء المشكله وعمري ما حولت اوصل لحاجه مع واحده منهم بالرغم انه كان سهل جدا وكنت بجيب صورهم وفيديوهاتهم وعمري ما احتفظت بيها
وطول عمري لو عرفت ان واحده بتتعرض لمكيده او كمين من حد ولو حتي اقرب حد ليا الا وبحذرها وبنصحها وبسيبها لتفكيرها وتصرفها بس لو رجعت تعيط بعمل مش شايفها
نصيحه بقا من الخال
مهما كنت كويس صدقني هايجي حد يكرهك انك كنت كويس
ما يكرهنى و يكره الناس فيا كمان أهم حاجة خليك ذكى

• عجبني
التفاعلات: 𝔼𝕝 𝕄𝕆𝕂ℍ....
ما يكرهنى و يكره الناس فيا كمان أهم حاجة خليك ذكى
صديقي مرحب اللي دايما دليلنا للتميز
احيك علي اضافه نصيحتك

• حبيته
فعلاً يا خال الجيل بتاعنا اتعلم انه يعمل كل حاجة و عمل كل حاجة بس طول عمرنا حتى و احنا بنعمل الغلط اتعلمنا انو لية خطوط حمرا
فعلاً كنا بنقرف اوي من اي حد بيعدي الخطوط دي كانت زي القوانين الغير منصوصة في مكان لاكنها منقوله من جيل لجيل كانت ميثاق و قواعد ازاي تعمل الغلط و متفقدش احترامك لنفسك او تفقد الجزء النضيف الي جواك
كلنا عارفين ان حتى و احنا بنرتكب اسوء خطايانا لو ملتزمناش بالقواعد الدنيا ح تفجر و الفجر ده قادر على قلب العوالم الي بنعيش فيها لمحرقة تقضي على الاخضر و اليابس
و فعلاً مفيش ملايكة و لا في شياطين في بني أدمين
و البني ادم لازم يغلط و يخطأ
بس يسامح علشان يتسامح مع نفسه و مع كل الي حولية
و اخيرا و انا جربتها في سنين عمري
" من في المقدمه لابد ان يطعن من الخلف "
و الي مبيعرفش يحصلك حيحدفك بالطوب

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: mor2010 و خبير معتزل (الـــخـــال)
حبيبي يا خبير نصحتى ما كانت إلا اضافى صغيرة على نصيحتك فى آخر المنشور
وكثيرا ما كانت الاضافه اجمل من الاصل

• حبيته
التفاعلات: مرحب
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%