NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نيياك النسوان

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الناس الخبيره بس هي الي تفيد دلوقتي ياشباب انا ممكن اقعد بالساعه اداعب وانيك ساعه زيهم المشكله هنا اني بيجي عليا اوقات وبتوتر وبقلق مع الشهوه وكدا بلاقي نفسي بجبهم او عاوز اجبهم لو هي لمست بتاعي او لو نمت فوقها او مصته من اول مصه واحيانا كنت بضربها وكدا ومكتفها وكنت هيجان ومع القلق والتوتر كنت هجبهم في البنطلون لولا لحقت نفسي في اخر لحظه كانو نزلو في البنطلون ..
ف دلوقتي حد مر عليه مشكله التوتر دي ؟
واخلص منها ازاي ؟ مع العلم اني بخلي البنت تجيب مرتين تلاته وبتبقي متكيفه وشيفاني دكر وفحل بس انا بسبب التوتر دا والقلق مش عارف اشوف نفسي كدا برغم ان بتاعي كبير

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: sexypump و الليدى دجاجه
الناس الخبيره بس هي الي تفيد دلوقتي ياشباب انا ممكن اقعد بالساعه اداعب وانيك ساعه زيهم المشكله هنا اني بيجي عليا اوقات وبتوتر وبقلق مع الشهوه وكدا بلاقي نفسي بجبهم او عاوز اجبهم لو هي لمست بتاعي او لو نمت فوقها او مصته من اول مصه واحيانا كنت بضربها وكدا ومكتفها وكنت هيجان ومع القلق والتوتر كنت هجبهم في البنطلون لولا لحقت نفسي في اخر لحظه كانو نزلو في البنطلون ..
ف دلوقتي حد مر عليه مشكله التوتر دي ؟
واخلص منها ازاي ؟ مع العلم اني بخلي البنت تجيب مرتين تلاته وبتبقي متكيفه وشيفاني دكر وفحل بس انا بسبب التوتر دا والقلق مش عارف اشوف نفسي كدا برغم ان بتاعي كبير

روح لدكتور

ازاي القلق و التوتر و انت معاك موزتك و الغزالة رايقة .
حاول تتخلص من التوتر قبل ما تبتدي اصلا أو قبل ما تقابلها ...شيء طبيعي في ناس لو قلقانة أو متوترة بتاعها مش بيوقف من الأساس.
و ممكن تحبهم و تبدء واحد على نطيف ..لو اللي انت جبتهم دوول شالو التوتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
روح لدكتور
واروح لدكتور ليه انا الحمد لله طبيعي وكويس واصلا من ساعه ونص ل لساعتين او يمكن تلاته كا حد اقصي عشان اشبع ف اروح ليه. انا بتكلم عن نقطه معينه التوتر والقلق الي بيجيلي دا لما تجيلي البنت دا عاوز اعرف سببه ايه وليه اصلا اقلق من ادائي وانا بكيفها وشيفاني عنتيل ومن نفسها بتيجي تعملي الي بحبه وتمسك زبري وتروق عليا

ازاي القلق و التوتر و انت معاك موزتك و الغزالة رايقة .
حاول تتخلص من التوتر قبل ما تبتدي اصلا أو قبل ما تقابلها ...شيء طبيعي في ناس لو قلقانة أو متوترة بتاعها مش بيوقف من الأساس.
و ممكن تحبهم و تبدء واحد على نطيف ..لو اللي انت جبتهم دوول شالو التوتر
لا انا بيبقي واقف وجامد كمان هو فعلا بعد ما بجبهم بحس اني بقيت عادي مش متوتر ولا قلقان ف التاني ببداه بعد الاولاني بكام دقيقه كدا بتاع ٣ دقايق مثلا او خمسه علي ما اخد نفسي بس انا مش عاوز كدا انا عاوز الاولاني يبقي نضيف وجامد زي التاني ف انا عاوز اشيل حتت التوتر والقلق دي اخلص منها ازاي عشان كدا سالتكم في الجروب هنا ف ازاي اخلص منه قبل ما اقبلها ؟ لاني مش عاوز اتعود ان اول واحد دا تسخين للتاني لا انا عاوز ابقي زي منا عنتيل في التاني ابقي عنتيل في الاول بارضو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%