NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hussain AlJaziri

الــــجــــزيـــــري
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
الموقع الالكتروني
107591744427785954441.sarhne.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعآ كلنا عدينا بالمرحله دي وفيه مننا كتير عملو مصايب .. في الحقيقه المرحله دي هي اصعب مرحله انا شخصيآ عديت بيها .. كان الحوار صعب فشخ يعني لو كنت اقدر اخرم الحيطه وانيكها كنت هعمل كده .. ومن خلال تجاربي اللي مريت بيها في المرحله دي حابب اقول كلمتين لأي حد في السن ده خصوصآ ان الأهل للآسف مبيتكلموش فيه .. لو انت لسه مراهق او اقل من 20 سنه فياريت تهدي شويه انا عارف ان المرحله دي بيكون فيها الهيجان بزياده سواء للبنات او للولاد .. لكن للآسف ممكن تعمل حاجات من غير وعيي تلاقيها وقعدت علي دماغك حرفيااا .. ده غير طبعآ لو انت بتتفرج علي بورن كتير .. الموضوع ده هيتعبك اكتر ده لو لسه مغيرش افكارك الجنسيه لحد دلوقتي
ياريت كل واحد يكتب المرحله دي كانت بالنسباله عامله ازاي؟ وازاي عدي منها علي خير .. ولو عنده نصايح للي في نفس المرحله يقول

• عجبني
التفاعلات: AMGjr
مش عارفه اجيبها لك ازاي ... بس فعلا انا لحد ما عديت الثلاثه وعشرين سنه عمري ما فكرت في الجنس گ جنس ....

كان آخر فهمي عن الجنس أن البوس بيجيب عيال 🙂🙂

اذكر اول احتلام حصل ليا كان بعد حضن وبوسه بدايه اول خطوبتي ... لما فهمت ووعيت أن في جواز وبتاع وبتاعه وووووو الخ .

بس كنت عديت الثلاثه وعشرين سنه.

وحتي بعد ما عرفت مفيش ولا مره عملت عاده حرفيا غير اول علاقه مع جوزي الاول وعن حب طبعا يوم دخلتي .

معرفش بقى كانت مثاليه زياده ولا النصيب كدة

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: حسام واحد بس، Hussain AlJaziri و asaad2024
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كانت ايام سودة حرفيا لان مكنتش بفكر فى حاجة غير الجنس خصوصا من وانا صغير اصحابى كلهم كانو اكبر منى بكتير وكنت بقعد اسمع كلامهم لانهم كانو شباب وانا كان عندى ساعتها ٧ سنين مع بداية البلوغ وان انا فاهم حاجات كتير فى الجنس كان الموضوع صعب جدا عليا

• بيضحكني
التفاعلات: Hussain AlJaziri
هوة عصر دلوقت غير برضو
يعنى افتكر أن فسن المراهقه وقتها مكنش فى الموبايل زى دلوقت ولا اللاب ولا نت اصلا
كان عصر بدائى شويه والحياه كانت مختلفه عن دلوقت. لاكن لو عالنصيحه محدش يمشى وينجر ورا اى حاجه بيشوفها أو يسمعها لأن فتره بتكون حساسه جدا وسهل التأثير ب اى حاجه عالشخصيه

• أتفق
مش عارفه اجيبها لك ازاي ... بس فعلا انا لحد ما عديت الثلاثه وعشرين سنه عمري ما فكرت في الجنس گ جنس ....

اذكر اول احتلام حصل ليا كان بعد حضن وبوسه بدايه اول خطوبتي ... لما فهمت ووعيت أن في جواز وبتاع وبتاعه وووووو الخ .

وحتي بعد ما عرفت مفيش ولا مره عملت عاده حرفيا غير اول علاقه مع جوزي الاول وعن حب طبعا يوم دخلتي .

ده حاجة كويسة جدااا

• عجبني

ده انتي كنتي بريئه قوي😂❤️

كانت ايام سودة حرفيا لان مكنتش بفكر فى حاجة غير الجنس خصوصا من وانا صغير اصحابى كلهم كانو اكبر منى بكتير وكنت بقعد اسمع كلامهم لانهم كانو شباب وانا كان عندى ساعتها ٧ سنين مع بداية البلوغ وان انا فاهم حاجات كتير فى الجنس كان الموضوع صعب جدا عليا
كانت ايام سوده فعلآ😂

هوة عصر دلوقت غير برضو
يعنى افتكر أن فسن المراهقه وقتها مكنش فى الموبايل زى دلوقت ولا اللاب ولا نت اصلا
كان عصر بدائى شويه والحياه كانت مختلفه عن دلوقت. لاكن لو عالنصيحه محدش يمشى وينجر ورا اى حاجه بيشوفها أو يسمعها لأن فتره بتكون حساسه جدا وسهل التأثير ب اى حاجه عالشخصيه
فعلا الفتره دي بتآثر في تكوين الشخصيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%