NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة عايز اعرف ايه الصعب ان الواحد يلاقي شريكة حياة شبهة

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
اعتقد ان كتير جدا متحررين بس مخبيين وخايفين زيي كده بالظبط ، ايه المانع بقي ان الواحد يلاقي واحده شبهة نتكلم ونتعرف طبيعي لو عجبها كلامي بشكل عام ننتقل لمرحلة التيليجرام ونتكلم باسماء وهمية ، عجبها كلامي اكتر وحبت نكمل نتقابل في مكان عام ، عجبنا بعض اروح اتقدملها رسمي ومتجوز ونعيش اجمل ايام حياتنا ، ليه المشوار ده ياخد سنين علي ما الواحد يتعرف علي ناس شبهه ، هيجي حد يقولي وتتجوز من منتدي جنسي ، ما هو عادي انا بدخل وانت بتدخل وخي بتدخل ده غير اني اصلا متحرر فمش هيفرق معايا حتي لو كانت بتعمل علاقات جنسية قبل كده فالموضوع مش فارق معايا نهائي

• عجبني
التفاعلات: الجعرانة وسطيف وسكاكة
اعتقد ان كتير جدا متحررين بس مخبيين وخايفين زيي كده بالظبط ، ايه المانع بقي ان الواحد يلاقي واحده شبهة نتكلم ونتعرف طبيعي لو عجبها كلامي بشكل عام ننتقل لمرحلة التيليجرام ونتكلم باسماء وهمية ، عجبها كلامي اكتر وحبت نكمل نتقابل في مكان عام ، عجبنا بعض اروح اتقدملها رسمي ومتجوز ونعيش اجمل ايام حياتنا ، ليه المشوار ده ياخد سنين علي ما الواحد يتعرف علي ناس شبهه ، هيجي حد يقولي وتتجوز من منتدي جنسي ، ما هو عادي انا بدخل وانت بتدخل وخي بتدخل ده غير اني اصلا متحرر فمش هيفرق معايا حتي لو كانت بتعمل علاقات جنسية قبل كده فالموضوع مش فارق معايا نهائي
تنفيذه صعب في مصر عشان العادات والتقاليد والقانون وموضوع فعلا معقد لكل واحد في نفس المشكله انه يلاقي حد يشاركه حياته ويثق فيه

تنفيذه صعب في مصر عشان العادات والتقاليد والقانون وموضوع فعلا معقد لكل واحد في نفس المشكله انه يلاقي حد يشاركه حياته ويثق فيه
لا صعب ولا حاجه ، ما احنا بردو مش بنقول همشي بمايك في الشارع واقول اني متحرر ، اكيد احنا كبار وعاقلين وعارفين كويس احنا بنعمل ايه

لا صعب ولا حاجه ، ما احنا بردو مش بنقول همشي بمايك في الشارع واقول اني متحرر ، اكيد احنا كبار وعاقلين وعارفين كويس احنا بنعمل ايه
خالص انا مقصدتش انك تمشي بمايك. انا قصدي انك تلاقي حد هو دا ال lifestyle بتاعه ومش مجرد fantasy دا صعب
وكمان عشان تلاقي حد وتتبني ثقه ما بينكم توصل ان الموضوع يتطور لخطوبه وجواز دا برضه صعب
دا راي انا واكيد ممكن يكون غلط لان مش عايش التحديات دي زي اي حد في مصر

خالص انا مقصدتش انك تمشي بمايك. انا قصدي انك تلاقي حد هو دا ال lifestyle بتاعه ومش مجرد fantasy دا صعب
وكمان عشان تلاقي حد وتتبني ثقه ما بينكم توصل ان الموضوع يتطور لخطوبه وجواز دا برضه صعب
دا راي انا واكيد ممكن يكون غلط لان مش عايش التحديات دي زي اي حد في مصر
اكيد معاك حق بس انا بردو بقول ان التعارف ياخد وقته مش من اول مره نتقابل ويحصل خطوبة وووو ده كلام مش منطقي ، لازم فترة الاول نعرف بعض ونتكلم في كل جوانب حياتنا بعد فترة ارتباط وخطوبه وجواز

اكيد معاك حق بس انا بردو بقول ان التعارف ياخد وقته مش من اول مره نتقابل ويحصل خطوبة وووو ده كلام مش منطقي ، لازم فترة الاول نعرف بعض ونتكلم في كل جوانب حياتنا بعد فترة ارتباط وخطوبه وجواز
معرفش دا ممكن يحصل ولا لا في الواقع في مصر ومهتم اعرف راي ناس تانيه فيه

معرفش دا ممكن يحصل ولا لا في الواقع في مصر ومهتم اعرف راي ناس تانيه فيه
حصلت معايا مره قبل كده كان وقت كورونا وساعتها الدنيا وقفت والشغل توقف وفي الفتره دي سابتني وخلعت مع انها كانت بتقول انها بتحبني ، عايز اقولك عدم وجودها لحد دلوقتي مأثر فيا

حصلت معايا مره قبل كده كان وقت كورونا وساعتها الدنيا وقفت والشغل توقف وفي الفتره دي سابتني وخلعت مع انها كانت بتقول انها بتحبني ، عايز اقولك عدم وجودها لحد دلوقتي مأثر فيا
دا اللي قصدته لما قلت ان هل دا كان lifestyle ولا مجرد fantasy

دا اللي قصدته لما قلت ان هل دا كان lifestyle ولا مجرد fantasy
لا هو كان lifestyle بالنسبة لنا بس هي مره واحده لما حست ان فترة كورونا هتطول قالتلي ان ابوها غصب عليها تتجوز حد تاني وعملت لي بلوك من كل حته ، مع اننا كنا متفقين علي كل حاجه

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
فيه واحده تانيه اتعرفت عليها بس دي كانت غير مناسبة عشان الجواز هيتم عن طريق الاهل ودي كانت بتشتغل في الدعارة ، انا شخصياً مكنش عندي ازمه في كده بس المشكله في اهلي وفي المجتمع خوفت بصراحة اكمل معاها

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
برايي انك تجمع فلوس و تروح دولة من الدول برا تشوف بنت قمورة شغالة في الدعارة معندهاش اهل ولا بيت و الاول تنام معاها بعدين تقلها انك حبيتها و هتتجوزها و تقلها هاخدك مصر اعيشك ملكة و الكلام ده كلو و تجيبها هنا تعيشها و تعيش معاها حياة جميلة
و لو مش بتتكلم انجلش ممكن تروح المغرب في هناك شراميط اكتر من مصر كمان
و هتعمل نفس الموضوع بردو

برايي انك تجمع فلوس و تروح دولة من الدول برا تشوف بنت قمورة شغالة في الدعارة معندهاش اهل ولا بيت و الاول تنام معاها بعدين تقلها انك حبيتها و هتتجوزها و تقلها هاخدك مصر اعيشك ملكة و الكلام ده كلو و تجيبها هنا تعيشها و تعيش معاها حياة جميلة
و لو مش بتتكلم انجلش ممكن تروح المغرب في هناك شراميط اكتر من مصر كمان
و هتعمل نفس الموضوع بردو
معنديش رفاهية اني اسافر دلوقتي لظروف مادية وظروف اخري خاصه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
🥲
طب بتروح مراكز مساج ؟
متنساش ان الجواز لازم يتم عن طريق الاهل ولازم هما حسب طبيعتهم هيسألوا عن البنت واهلها ، ما انا كان سهل اتجوز واحده كانت شغاله في الدعارة وقابلت واحده قبل كده بالشكل ده

متنساش ان الجواز لازم يتم عن طريق الاهل ولازم هما حسب طبيعتهم هيسألوا عن البنت واهلها ، ما انا كان سهل اتجوز واحده كانت شغاله في الدعارة وقابلت واحده قبل كده بالشكل ده
كل ده هيبقى موجود في البنات الي بيعملو مساج
نصهم مطلقات و اولاد ناس بس الدنيا جاية عليهم
و بيبقو متحررين و لطاف و لو مش متحررين بيبقو مهيئين لده

كل ده هيبقى موجود في البنات الي بيعملو مساج
نصهم مطلقات و اولاد ناس بس الدنيا جاية عليهم
و بيبقو متحررين و لطاف و لو مش متحررين بيبقو مهيئين لده
ياريت الاقي واحده منهم كده

ياريت الاقي واحده منهم كده
انت لو قريب من ٦ اكتوبر عندي هنا مراكز مساج نظيفة جدا و فيهم بنات جمال و نظاف و تعرف تشقطهم بسرعة
انا عايز اروح قريب اصلا لو حابب نروح مع بعض
او ممكن اديك رقم اامركز الي بتعامل معاه و اقلك تعمل ايه و انت و شطارتك

انت لو قريب من ٦ اكتوبر عندي هنا مراكز مساج نظيفة جدا و فيهم بنات جمال و نظاف و تعرف تشقطهم بسرعة
انا عايز اروح قريب اصلا لو حابب نروح مع بعض
او ممكن اديك رقم اامركز الي بتعامل معاه و اقلك تعمل ايه و انت و شطارتك
تمام اكتبلي رقهمهم في رساله وهكون شاكر ليك جدا وفهمني نظامهم اقولهم ايه وكده

• عجبني
التفاعلات: mohand rake
سهلة جدا اتجوز رقاصة ليه الحوار ده كله

انا لاحظت انك عامل اكتر من موضوع عن نفس الفكرة وكلهم بتشكو فيهم وبتطلب حلول, ولما تتقدملك بتكمل شكوى!
تقدر تلاقي شرموطة في كل حتة حواليك سواء مدرسة جامعة شغل (شرموطة = متحررة)
هتبان من لبسها, كلامها, علاقاتها وحتي مشيتها!
ويا سيدي لو جدلا افترضنا ان مفيش شراميط في اي بيئة محيطة ليك (مستحيل), شوف شراميط بيتناكو بفلوس من منطقة بعيدة عنك, مفيش اسهل من كدا اتوقع

وبالمناسبة لو معاك فلوس تتجوز ف انت تقدر تهاجر وتشوفلك حد هناك عادي سهلة عشان محدش يعرفكو (وتقدر بسهولة تلاقي هناك شراميط اجانب او حتي مصريات)
(اتمني متنفذش كلامي وتعيد تفكيرك لو ناوي تتجوز كدا بجد, ولو سنك صغير اصبر حبة كمان عشان تتأكد هتبقي قابل تكمل مع واحدة راكباك ويبقي عندك ولاد منها؟ (مش هتبقي متأكد انهم ولادك كمان) )

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%