NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اريد الزواج من متحررة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكم يا نسوانجية ❤️

حابب افضفض هنا معاكم لاني في الواقع صعب اطرح افكاري بشكل علني نظرا لعادات المجتمع وتقاليده اللي اتفرضت عليا واني بحس بإغتراب هنا.

كل ما في الأمر اني بحب التحرر وان ده شغفي وبتمني لو الاقي شريكة حياتي ، بس لما بدخل هنا افضفض بلاقي اللي رافضين الفكره واللي بيحبطوني في اني الاقي شريكة اكون معاها سعيد ومرتاح في حياتي.

عايز اوصلكم ان مستحيل تكون العقول او الميول زي بعضها ، واني بتقبل الجميع بميولهم + اني حابب نفسي علي كده، ليه بقي فيه ناس بتعمل اسقاط علي اسلوب حياتهم هما عليا ، انا مش بقول افرض علي حد وجهة نظري لان كل انسان اكيد ليه وجهة نظر وليه اسلوب حياه خاص بيه ، بس نفسي الاقي حد يفهمني ، مش كفايه المجتمع من بره ؟ هيكون هنا كمان في العالم الافتراضي كده ؟

معلش طولت عليكم بس انا كنت حابب افضفض واطلع كل اللي جوايا ❤️

• عجبني
التفاعلات: Adam Afndena و elgazaar
ازيكم يا نسوانجية ❤️

حابب افضفض هنا معاكم لاني في الواقع صعب اطرح افكاري بشكل علني نظرا لعادات المجتمع وتقاليده اللي اتفرضت عليا واني بحس بإغتراب هنا.

كل ما في الأمر اني بحب التحرر وان ده شغفي وبتمني لو الاقي شريكة حياتي ، بس لما بدخل هنا افضفض بلاقي اللي رافضين الفكره واللي بيحبطوني في اني الاقي شريكة اكون معاها سعيد ومرتاح في حياتي.

عايز اوصلكم ان مستحيل تكون العقول او الميول زي بعضها ، واني بتقبل الجميع بميولهم + اني حابب نفسي علي كده، ليه بقي فيه ناس بتعمل اسقاط علي اسلوب حياتهم هما عليا ، انا مش بقول افرض علي حد وجهة نظري لان كل انسان اكيد ليه وجهة نظر وليه اسلوب حياه خاص بيه ، بس نفسي الاقي حد يفهمني ، مش كفايه المجتمع من بره ؟ هيكون هنا كمان في العالم الافتراضي كده ؟

عايزه اوجهلك نصيحه ان الميول الجنسيه واحلامك الجنسيه مش بتاخد فيها رأي حد الا لو عنده نفس ميولك لأنها حاجه قبل ما بتحصل بنتخيلها فلو حد اتخيلها وهوا مش بيحبها اكيد هيحبطك لانه شايف انها مستحيله تحصل لأنها في الحقيقه مش عاجباه عشان كده طبيعي كل الناس بتسقطه على نفسها

لازم قبل ما نمارس الجنس نتخيله او مش هيحصل
ده رأيي المتواضع

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بنوتي اسمر، حنفي الونش و اريد الزواج من متحررة
عايزه اوجهلك نصيحه ان الميول الجنسيه واحلامك الجنسيه مش بتاخد فيها رأي حد الا لو عنده نفس ميولك لأنها حاجه قبل ما بتحصل بنتخيلها فلو حد اتخيلها وهوا مش بيحبها اكيد هيحبطك لانه شايف انها مستحيله تحصل لأنها في الحقيقه مش عاجباه عشان كده طبيعي كل الناس بتسقطه على نفسها

لازم قبل ما نمارس الجنس نتخيله او مش هيحصل
ده رأيي المتواضع
بصراحه عندك حق

• حبيته
التفاعلات: المستشارة
ازيكم يا نسوانجية ❤️

بعض الميول يجب محاربتها قبل أن تتفشي في المجتمع وتصير ظاهرة !

• بيضحكني
حاربها عادي ده مش هيغير وجهة نظري في شئ

براحتك .. أعمل اللي انت عاوزه ، لكن بينك وبين نفسك وفي أضيق الحدود ، لكن لو أتفضحت وإتقفشت فلا تلومن إلا نفسك ، لأن وقتها محدش هيرحمك ، لا القانون ولا أهلك ولا المجتمع .

عادي يعني ما تركزش

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
وهو مين قالك اني هتحدي المجتمع ، الكلام ده مش منطقي ، انا هختار انسانه شبهي وهنتعرف علي ناس شبهنا وكل ده هيحصل ومحدش يعرف حاجه عننا ، انا هنا بتكلم براحتي لان مفيش معلومات ليا هنا
براحتك .. أعمل اللي انت عاوزه ، لكن بينك وبين نفسك وفي أضيق الحدود ، لكن لو أتفضحت وإتقفشت فلا تلومن إلا نفسك ، لأن وقتها محدش هيرحمك ، لا القانون ولا أهلك ولا المجتمع .

مش حتلاقي غرضك فمنتديات عنوما
حاولت علي فيسبوك قبل كده ارتبطت منه بس محصلش نصيب ومكملناش ، بس بعد كده خوارزميات الفيسبوك بقت تقفل الحسابات

وهو مين قالك اني هتحدي المجتمع ، الكلام ده مش منطقي ، انا هختار انسانه شبهي وهنتعرف علي ناس شبهنا وكل ده هيحصل ومحدش يعرف حاجه عننا ، انا هنا بتكلم براحتي لان مفيش معلومات ليا هنا

ماهو أنا بأنصحك ..

وأنت خير ما عملت ...أنك بتبحث عن اللي شبهك ولها نفس ميولك ، لكن إوعي تاخد بنت ناس شريفة ومحترمه وتحاول أنك تشرمطها بدعوي التحرر !

وبرضو إحنا هنا مش معلقين لك المشانق ، لكن كل واحد بيرد من خلال ثقافته وميوله والبيئة اللي أتربي فيها !

• أتفق
ماهو أنا بأنصحك ..

وأنت خير ما عملت ...أنك بتبحث عن اللي شبهك ولها نفس ميولك ، لكن إوعي تاخد بنت ناس شريفة ومحترمه وتحاول أنك تشرمطها بدعوي التحرر !

وبرضو إحنا هنا مش معلقين لك المشانق ، لكن كل واحد بيرد من خلال ثقافته وميوله والبيئة اللي أتربي فيها !
انا مش هختار غير واحده شبهي من البداية وبتفكر زيي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صعب تلاقيها وإن كانت موجودة .
حتي وان كان صعب مش مستحيل ، الكوكب فيه ٨ مليار بني ادم ، مستحيل مفيش حد بيفكر زيي وبيدور بردو علي غرضه

حبيبي الموضوع مش بالتعقيد ده
في بنات كتير ممكن ترحب بطبيعتك وتقبلها أيا كانت
أهم حاجة تكون فعلا حباك
ويكون وجودك في حياتها مهم

ساعتها حتلاقيها بتتفهم كل ميولك ورغباتك وعندها إستعداد كبير تشاركك فيها
حتى لو ما كانتش عندها من الأساس

وخليني اقولك كمان إن جزء كبير جدا من البنات عندها ميول تحررية
ومعندهاش مشكلة في الدياثة
هما بس محتاجين ياخدو فرصتهم إلي المجتمع قامعها
ويتعرفو عالجوانب دي في نفسهم واحدة واحدة
والاهم
يتطمنولك

معظم الستات أصلا شراميط
بس الفكرة كلها هي ممكن تطمن إمتى
وحتتطمن لحد فين؟

• بيضحكني
التفاعلات: Fahl asmr
حبيبي الموضوع مش بالتعقيد ده
في بنات كتير ممكن ترحب بطبيعتك وتقبلها أيا كانت
أهم حاجة تكون فعلا حباك
ويكون وجودك في حياتها مهم

ساعتها حتلاقيها بتتفهم كل ميولك ورغباتك وعندها إستعداد كبير تشاركك فيها
حتى لو ما كانتش عندها من الأساس

وخليني اقولك كمان إن جزء كبير جدا من البنات عندها ميول تحررية
ومعندهاش مشكلة في الدياثة
هما بس محتاجين ياخدو فرصتهم إلي المجتمع قامعها
ويتعرفو عالجوانب دي في نفسهم واحدة واحدة
والاهم
يتطمنولك

معظم الستات أصلا شراميط
بس الفكرة كلها هي ممكن تطمن إمتى
وحتتطمن لحد فين؟
للأسف الكلام ده غير دقيق عن تجربه ، اغلب الستات مش متحررين والمتحرر منهم استثناء زينا كده وفيه ياما جوازات وخطوبات حصلت انتهت بفضيحه بسبب الموضوع ده ، بل ان فيه بنات بتتعمد تثير غيرة الراجل لو لقته مش بيغير بترفضه ، الموضوع مش بالبساطه دي

ازيكم يا نسوانجية ❤️

بص انا من الناس اللي قولتلك ارجع بس انا الفكرة انها خوف انا بتكلم مع متحررين عادي 😂 والدنيا زي الفل بس انا بقولك علشان حاجة انها ممكن تكون نزوة وتعمل حاجة غلط تقعد تندم بس كده مش هجوم ع ميولك😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%