NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مفيش بنت مش محترمه البنات كلها محترمه بالنسبة للبنات اللي مش محترمه احنا السبب احنا لو بنقدر قيمتها بنقدر انها خانت ثقه اهلها عشان اعتبرتك راجل مكانش هيبقى في بنات مش محترمه البنت بمليون راجل اقسم ب**** دائما بتلاقيها جدعه ومعاك في كل حاجه بتبقى صاحبتك اختك امك حبيبتك وبتخاف عليك و تعتبرك سندها سواء اخوها او مرتبط بيها بنات الناس مش لعبه لو عندك اخت حبها و فرحها لو مرتبط بيها ياتبقي راجل قد كلمتك معاها ياسيبها للي ارجل منك ...... انا اسف يا جماعه لو حد ادايق مني بس دي الحقيقه بس الواحد تعب من المناظر اللي بيشوفها♥👌

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو, الكيميائى, LADY MONA و 5 آخرين
انا لحد دلوقتي اهلي مش عارفين يثقو فيا فيس واتس وانستا معاهم

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Mohannadx و SNIPER89⛓️
مفيش بنت مش محترمه البنات كلها محترمه بالنسبة للبنات اللي مش محترمه احنا السبب احنا لو بنقدر قيمتها بنقدر انها خانت ثقه اهلها عشان اعتبرتك راجل مكانش هيبقى في بنات مش محترمه البنت بمليون راجل اقسم ب**** دائما بتلاقيها جدعه ومعاك في كل حاجه بتبقى صاحبتك اختك امك حبيبتك وبتخاف عليك و تعتبرك سندها سواء اخوها او مرتبط بيها بنات الناس مش لعبه لو عندك اخت حبها و فرحها لو مرتبط بيها ياتبقي راجل قد كلمتك معاها ياسيبها للي ارجل منك ...... انا اسف يا جماعه لو حد ادايق مني بس دي الحقيقه بس الواحد تعب من المناظر اللي بيشوفها♥👌
الى بيلعب ف الناس بيتلعب فيه هو واهله دايما كله بيترد أضعاف

اللي بيلعب بمشاعر البنت او بيتسلي بيها دا موش راجل

انا لحد دلوقتي اهلي مش عارفين يثقو فيا فيس واتس وانستا معاهم
ايه اللي حصل اكيد عملتي حاجة أو هما ممكن يكونو خايفين عليكي اوي

اللي بيلعب بمشاعر البنت او بيتسلي بيها دا موش راجل
اكيد مين قال أن هو راجل ده عيل خول ملهوش ولا شغل و لا مشغلة

الفتاة لها كل الاحترام و التقدير و كفى فقط ان صالحة منهم تعد شعب طيب

لكن يا عمرو كل قاعده ولها شواذ
مش كل الرجالة محترمين و لا كل النساء محترمات

مش كل الرجال فاسقين بسبب النساء و كذلك النساء ليسوا كلهن فاسقات بسبب الرجال

انا مش بحب اتكلم عن فتاة ابدا ولا اتدخل فى عرضها عشان كده مش عاوز اكتب كثيراً

لكن جمعك وقصرك لا محل لهم من الواقعية

وهذا لا ينقص من نسائنا شئ لان المخطئة ليست وجه حكم على كل النساء بل نعتبرها فلته فى جنس النساء

الكلام مطبق على كلا الجنسين

تحياتي

• عجبني
التفاعلات: Life selector
الفتاة لها كل الاحترام و التقدير و كفى فقط ان صالحة منهم تعد شعب طيب

لكن يا عمرو كل قاعده ولها شواذ
مش كل الرجالة محترمين و لا كل النساء محترمات

مش كل الرجال فاسقين بسبب النساء و كذلك النساء ليسوا كلهن فاسقات بسبب الرجال

انا مش بحب اتكلم عن فتاة ابدا ولا اتدخل فى عرضها عشان كده مش عاوز اكتب كثيراً

لكن جمعك وقصرك لا محل لهم من الواقعية

وهذا لا ينقص من نسائنا شئ لان المخطئة ليست وجه حكم على كل النساء بل نعتبرها فلته فى جنس النساء

الكلام مطبق على كلا الجنسين

تحياتي
شكرا علي كلامك الجميل ده ❤️

• حبيته
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فعلا عندك حق جدا

البنت المحترمة الي اختارتك على إنها تبر أمها وأبوها تشيلها في عينك

• ايه ده
وليه رميت اللوم علي الولاد... والرجال
كله بيغلط...

البنت المحترمة الي اختارتك على إنها تبر أمها وأبوها تشيلها في عينك
حصل و كلامك لان البنت ممكن تكون عملت حاجات كتير عشان خاطر حبيبه بس هو مش مقدر

حصل و كلامك لان البنت ممكن تكون عملت حاجات كتير عشان خاطر حبيبه بس هو مش مقدر
لا أنا من وجهة نظري إنها متكونش عملت أي حاجه لو كانت عرفت حد قبلي وأنها تختارني على حساب رأي أهلها ده كفاية اني احطها فوق راسي

وليه رميت اللوم علي الولاد... والرجال
كله بيغلط...
ماشي محدش قال حاجة بس الغلط بيبدء من عند مين و ياريته تجي تضيع شرف لاء بتوصل للموت اي واحد بيحب واحده و مش عايزه بيخلص عليها انت نسيت الحوادث اللي حصلت

• عجبني
التفاعلات: ki1inG
ماشي محدش قال حاجة بس الغلط بيبدء من عند مين و ياريته تجي تضيع شرف لاء بتوصل للموت اي واحد بيحب واحده و مش عايزه بيخلص عليها انت نسيت الحوادث اللي حصلت
يا باشا اولآ كما تدين تدان
وزي ما هو غلط
هي كمان غلطت انها سلمت نفسها
وبعدين نادر ما تحصل جريمة قتل بسبب الموضوع دا

طبعا كلامك صح بس زي ما في رجاله مؤذيه في بنات مؤذيه انا حبيت بس اوضح كده عشان حسيت من كلامك انه كله ملايكه بجناحات بس زي ما في الحلو في الوحش و برضه البنت اللي تخون ثقه اهلها دي حتي عشان واحد بتحبه دي مش حاجه حلوه هي لو بتحبه و هو بيحبها حيدخل البيت من بابه مفيش حاجه اسمها مرتبطين من غير حاجة رسمي او من غير علم الاهل هي دي اللي اسمها خيانه لثقه اهلها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%