NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

joo2331

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء التاني
بعد سنه في المستشفي نفس المنظر بتاعي و انا في السرير و عملت العمليه تاني علشان حصل تجمع دموي تاني و ضغط علي مراكز المخ و دا عملي تقل في اللسان و ضعف في البصر و السمع (ملحوظه صغيره انا هفضل اعمل العمليه دي كل سنه علشان فضل يحصلي تجمع دموي لحد ما اتم عشر سنين) و ماما و هنا قاعدين علي الكنبه قصادي و اختي بتلعب علي موبيل هنا علشان طبعا احدث و تاتش
هنا:يخربيتك همووووت دا انتي طلعتي نكته
ماما: و**** انتي ال عسل و تدخلي القلب علطول
هنا:**** يخليكي ليا يا حبيبتي و ما يحرمني منك بجد مليتي عليا مكان ناس كدا
ماما:و انتي كمان اه عرفنا بعض في من سنه بس اعتبرتك اكتر من اختي دا كفايه شكر محمد فيكي و وقفتك جنبنا
انا:علفكره بقي انا كمان بحبك يا هنا اكتر من ماما
هنا:و انا بموت فيك يا روح هنا اكبر انت بس و انا هتجوزك و هاخدك ليا
ماما بتحط ايديها في جنبها:نعم ياختي عايزه تخطفي الواد ال حيلتي يوسف مش هيتجوز و هيفضل معايا انا
هنا:لا مين دا يوسف بتاعي انا
انا: هو انتوا بتوزعوا في مش حقي انا ال اختار ولا اي
هنا : ها اختار يعم انا ولا مامتك
ماما بحركه عفويه بتنزل كأنها بتجيب الكوتشي ها اختار يا يوسف
انا :اختاركوا انتوا الاتنين مقدرش ابعد عن حد منكوا
ماما :ثبتنا يلا الواد دا نفسي اعرف طالع كدا ل مين
نروح في حته في صحراء السعوديه بابا واقف مع قبيله العتيبي
بابا:كدا كلو تمام ولا اي
شيخ القبيله و هو راجل عجوز عنده 65سنه و باين عليه الحكمه و أنه ذكي اوووووي
شيخ القبيله:هو تمام بس برضو عايز افهم حاجه ل نفسي
بابا : اتفضل
شيخ القبيله:احنا ليه بنودي المخدرات دي علي إسرائيل و بنصرف كل الفلوس دي علي حاجات تأذي ولادنا مع أنه ممكن نودي ادويه و مساعدات تانيه كتير
بابا:عارف انك كنت هتسأل السؤال دا و تعال معايا و انا هجاوبك
مشيوا هم الاتنين لحد تريلا كبيره اووي و بابا شاور ل ناس تفتح الباب بتاع المقطوره و كان في كميه مخدرات كبيره اوووي ف بابا خلي الناس تنزل المخدرات اول صفتين كانوا هيروين أما باقي المقطوره كانت كلها سلاح و ادويه و اكل شيخ القبيله تنح كدا و بص ل بابا و سأله
شيخ القبيله:طب اي فايده المخدرات ولا هي فلوس و خلاص
بابا:أننا ندخل مخدرات ل فلسطين دا سهل جدا و البضاعه دي هتدخل من طرق اسرائيل الناس دي عامله زي الخنازير لو قولنا أنها ادويه مش يمكن يحصل غلطه و الادويه دي تضيع أو تدريب عسكري تقوم المقطوره دي تنضرب بالغلط هتلاقي مليون عذر بس لو مخدرات مع شويه فلوس علشان ندخل الحاجه دي محدش هيتكلم معانا علشان البلد دي ال بيحكمها حاجتين ياما الفلوس أو المصلحه و هم هيكون ليهم مصلحه أن شبابنا يدمر و يكون كل واحد في عالم موازي دا هيديهم وقت و لو انت مهتم بالتكنولوجيا هتلاقي الاعلانات الجنسيه بقت منتشره جدا اي لعبه برنامج هتلاقي كلو اعلانات ل بنات عريانه دا علشان يشتتوا دماغ شبابنا في الجنس و المخدرات و ملاهي الحياه و ينسوا قضيتنا فعلا
شيخ القبيله:احنا طلعنا اغبي مما كنا نتوقع دول يهود فعلا
بابا :لا احنا مش اغبيه هم ال عاملين زي الخرفان هو في شخص قوي و ذكي بيتحكم فيهم كلهم و هم عاملين زي الحمار يمين يمين شمال شمال
شيخ القبيله:فعلا يابني احنا شبابنا لو فاق هنقلب موازين العالم فعلا
بابا:قريب اوووي صدقني هتلاقي تغير فعلا. و العربيات عدت و المساعدات وصلت لاهالينا في فلسطين
و فضل الحال دا ل حوالي أربع سنين بس ال حصل أن بابا بني اسم جامد اوووي في الجماعه Yو كسب ثقه ناس كتير و بقي عنده ذكاء و رده فعل سريعه في المشاكل و خلفنا كمان اخت و انا عملت اربع عمليات كمان و علاقه ماما و هنا بقوا قريبين اووووي من بعض و طول الوقت بقوا سوا حتي احنا نقلنا في العماره مع هنا و بقينا طول اليوم مع بعض بنروح بس علي النوم و بابا ساعتها كان مفهمنا أنه مسافر الكويت شغل و أنه مش هيعرف ينزل غير بعد اربع سنين و أنه هيضغط علي نفسه علشان مستقبلنا و يأمن قرشين لينا و الكل عقده النفسيه عماله تزيد
بابا عمال ينعقد نفسيا من ناحيه أنه خايف علينا و ناحيه أنه بقي عليه حمل كبير اوووي
ماما بقت شايله مسؤوليه البيت و شايله مسؤوليتنا و كمان جوزها و سندها بعيد عنها و علاقتها ب أهلها اسوء ما تكون
هنا برضو بعيده عن جوزها و فوق كل دا مش بتخلف و كمان عارفه كل حاجه ف دا مزود خوفها و قلقها انها ممكن تخسر حب عمرها ال حاربت أهلها و سابتهم و هربت منهم ممكن تخسره في اي لحظه
و انا بقي عقدي كانت كتيره كان عندي تهته بسيطه في لساني ف خد تنمر و رخامه بقي و قله ادب و كمان عايش لوحدي و منطوي اوووي و والدي بعيد عني و والدتي كمان و بدءت احس بالجفا لا أهل ولا عيله ولا صحاب ولا فلوس ولا اي حاجه ف كنت دايما بفكر انا ليه مختلف ليه مش زي الباقي ليه مقدرش اكون صحاب أو او او او بس دا حال ابطالنا بتوع القصه
ممكن انزل بالجزء التالت النهارده أو بكرا بصراحه حسب مقدرتي علشان برضو أنا ثا
نويه عامه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%