NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هقول كلمة حق بدون تحيز ولا كلام وخلاص

بس مسلسلات رمضان السنة دي دون المستوي ومملة ومافيش فيها حاجة تشدك بصراحة وبحق **** رمضان بدون محمد رمضان وأحمد أمين هما الإتنين بيعملوا مسلسلات جامدة بصراحة

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: زوج راقى فكريا و ريم رامي
فعلا مسلسلات محمد رمضان لها رونق خاص ،، **** يخربيتك يا دلال قفلتي المسلسل كنا زمنا بنسمع جعفر العمدة ٢

فعلا مسلسلات محمد رمضان لها رونق خاص ،، **** يخربيتك يا دلال قفلتي المسلسل كنا زمنا بنسمع جعفر العمدة ٢
حتي لو عمل مسلسل تاني الناس بتفضل متابعاه لآخر مشهد رغم اني مش بحبه كشخصية بس أعماله ناجحة
واحمد أمين عمل جزيرة الغمام والصفارة كانو جامدين جدا بجد وكذلك ما وراء الطبيعة

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حتي لو عمل مسلسل تاني الناس بتفضل متابعاه لآخر مشهد رغم اني مش بحبه كشخصية بس أعماله ناجحة
واحمد أمين عمل جزيرة الغمام والصفارة كانو جامدين جدا بجد وكذلك ما وراء الطبيعة

فعلا كشخصية مش محبوب ومش مفضل لي ،، وبالمره اعمال السينما كلها بلا استثناء مش محببه لي ،، لكن اعمال الدرامه مميز فيها وقصه المسلسل دائما غير المطروح على الساحه من الأعمال المنافسة له ،، الا مسلسل الأب الروحي كان فيه ابطال دراميه عباقرة

بس مسلسل المداح جاحد

بس مسلسلات رمضان السنة دي دون المستوي ومملة ومافيش فيها حاجة تشدك بصراحة وبحق **** رمضان بدون محمد رمضان وأحمد أمين هما الإتنين بيعملوا مسلسلات جامدة بصراحة
ويوسف الشريف 🥺💔

• عجبني
التفاعلات: ALbrens
فعلا كشخصية مش محبوب ومش مفضل لي ،، وبالمره اعمال السينما كلها بلا استثناء مش محببه لي ،، لكن اعمال الدرامه مميز فيها وقصه المسلسل دائما غير المطروح على الساحه من الأعمال المنافسة له ،، الا مسلسل الأب الروحي كان فيه ابطال دراميه عباقرة
حقيقة

• أتفق
التفاعلات: ريم رامي

ولا يمكن احضر مسلسل برمضان كله بعد العيد بنزله عن النت واحضر المسلسل كامل فيومين او ثلاثه
الانتظار بيخنقني ما بعرف احضر حلقه واستنى الثانيه

ولا يمكن احضر مسلسل برمضان كله بعد العيد بنزله عن النت واحضر المسلسل كامل فيومين او ثلاثه
الانتظار بيخنقني ما بعرف احضر حلقه واستنى الثانيه
عادي في ناس كتير كدة

لكن التشويق بيدي طعم الواحد في القراءة أو الكتابة.

فعلا ماشوفتش حاجه مميزة اوى وفضلت متبعاها
اللى كان لذيذ بس وعجبنى وفكرته جديده مميزة
بابا فين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%