NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصة انا و خالتى لولو و خالتى شوشو و عماد ابن خالتى

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اهلا انا حمو عندى 20 بدئة قصتى من وانا عندى 15 سنة. اوصفلكم نفسى ( انا طويل حوالى ١٧٨سم و رياضى و بحب العب كورة و جسمى معضل و ديما اى حاجة اى حد من قريبى عايزين يشيلوها بيتصلوا عليا علشان اشيلها أو انقلها و غامق اللون مش اسمر يعنى بنى فاتح ا ) و الحكاية دى حصلت مع اتنين من خالاتى لولو و شوشو . لولو كانت أكبر من شوشو
المهم الموضوع بدء من عند خالتى لولو اوصفهلكم ( هى مش رفيعة و فى نفس الوقت مش تخينة يعنى الجسم البلدى اللى يعجبك عندها بزاز و طياز مش مترهلة بزازها كبيرة بس مش اوڨر يعنى و عندها 37 سنة يعنى فى عز ما هى عاوزة تتناك و طياز كبيرة و حلوة كل ما اشوفها ببقى عاوز امسكها و ياما اتحرشت بطيزها دى و مسكتها بس بيبقى تحرش على السريع يعنى لمسه دعكه بسيطه بحيث انها متحسش و كنت بطير على اقرب حمام سوء عند جدتى او عندها أو عندنا ) المهم انا قريب منها بحكم أن هى تقريبا اللى مربيانى لان كان عندها ابن فى نفس سنى و كانت خالتى لولو هى اللى بتربينى وهى بتعتمد عليا فى كل حاجة بما اننا فى منطقة واحدة اى فرح لحد من صحابها و انا صغير كنت اروح معاها و لما كبرت اى فرح لحد من اخوات صحابها او اولاد صحابها الكبار انا اللى كنت بروح معاها المهم علشان انا كنت قريب منها فأنا شفت جسمها بس مش كله يعنى بزاز بس . اعرف حجم طيزها انما مشفتهاش على الطبيعى و لما بتوطى و طيزها تعرض كنت بموت عليها انا كنت بنام عندهم كتير و كنت نفسى انيكها و كنت تقريبا مقيم عندهم علشان ابن خالتى اللى يعتبر اخويا بس هو ضعيف عنى جسمانيا فأنا كنت بدافع عنه ولما كبرنا و بقينا مراهقين بقينا بنتفرج على فيديو هات سكس مع بعض أبوه كان بيجيبها يتفرج عليها هو و خالتى و انا و عماد ابن خالتى كنا بناخد نتفرج عليها و نرجعها تانى يوم و فى يوم كنا بنتفرج على فيديو كان بيتكلم على واحد بينيك واحده و قام صاحبه ناكه و هو بينيكها و فاجئة لقيت عماد بيسألنى
عماد: انت بلغت و لا لسه ؟
انا : ايوة بلغت .و انت ؟
عماد : لسه . (و بيقلها بحزن ) و قالى خلينى اشوف بتاعك كده انا اتخضيت
انا : فى ايه ؟ الفيديو هيجك و لا ايه ؟ عايز تتناك زى الولا ؟
هو : لا بس عايز اشوفه علشان اعرف حاجمه
و فى الوقت ده كان عندنا 15سنة و طلعته و كان زبى طوله 20 سم و طخين هو عجبه زبى و قالى
عماد:ينفع امسكه
انا: ماشى اصل انا كنت هايج و كنت عايز اضرب عشره
عماد : ينفع امصه
انا :ماشى و بعدين مصه و انا كنت هايج و اول مره حد يمصلى فنزلت بعد ٨ دقائق مص منه و هو برده مكنش خبره اوى و هو عجبه الموضوع و بعدها نمنا و امه جت تصحينا و أنا هايج و زبى واقف و انا كنت لابس شورت فوق الركبة على طول و هى كانت لابسه عباية بيتى لحد الركبة بالضبط و ربع كم يدوبك مغطيه الاكتاف و هى جت تصحينا و شافت بتاعى واقف و برقت و بعدين جت تصحينا و انا كنت نايم ناحية بره و هو نايم ناحية الحيطة اصل هما كانوا زاقين السرير جنب الحيطة و وطت تحرك عماد قامت بزازها جت على وشى و خبطه فيه و انا كنت صحيت و فتحت عينى بس هى مخدتش بالها و كانت حطه ايد بينى و بين عماد و التانية بتصحى عماد قمت انا انقلبت و رفعت ايدى جامد فى الهواء و قمت حاطتها على ظهرها و قمت موقعها جنبى انا و عماد و قمت حاضنها جامد زى المخدة اصل انا لما بنام لوحدى لازم احضن اى حاجة فحضنتها و رفعت رجل فوقها و هى نيما على جنبها فى وشى و ظهرها لعماد و انا حاطط ايدى على ظهرها و عمال تحركه عليه لحد ما نزلت لطيزها كأنى بعدل الخدمة بين رجلى و فضلت احرك ايدى بسرعة على طيزها و زقها عليا لحد ما لزق زبى فى كسها
لحد هنا ينتهى الجزء الاول هو مش طويل انا عارف و مفهوش اى موقف سكس بس لسه الاجزاء الجاية مليانة سكس و نيك معاها و مع خالتى شوشو لو انت عايزنى اكمل فى قناة على اليوتيوب اسمها (Ahmed Elsegai ) القناة دى بتاعتى بس مش انا اللى فى الفيديوهات دى و مش أسمى انما اسم الشخص اللى فى الفيديوهات و الفيديوهات اللى فيها بتاع واحد تانى انا معرفوش اهم حاجة انك تشترك علشان اعرف انك متابع جيد و كل لما يزيد عدد المشتركين هنزل أسرع المهم انك تشترك بسرعة و بس كده انتظرنا فى الجزء التانى

• عجبني
التفاعلات: Mada6666 و Dr.zb
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%