NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عموX

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم ؟ اتمني تكونو بخير .
انا ليا تجارب كتير من وانا ٣ اعدادي بس بقيت بحسس بملل مؤاخرا ان بقيت عاوز اجرب حاجات جديده زي اني اكون مع كابل متحررين و ديوث ع اخته او مراته ، و فعلا كلمت ناس كتير ع جروبات التيلجرام بس للأسف مكنوش جادين كفاية مع اني مش عاوز إذي حد ، كل الحوار اني حابب دا و عاوز اجربه .

• عجبني
التفاعلات: elgazaar، Khaled6 و فحل موجب للسالب والديوث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عايز اسالك
كلنا بنسمع بولاد الحرام اللي بيفضحوا

سامحني بس مفيش حد حيقول انا ابن حرام وحفضح وحعمل كل حاجة ومفياش ثقة

كلهم بيقولوا نحنا امان وكدا

لدلك نصيحة متحاولش تتكلم على انك مختلف لان و**** كلهم زيك بيدخلوا بنفس الكلام واغلبهم كدابين
لاقيلك اسلوب مميز ولا صفي نيتك متكنش ملهوش انا اتكلمت مع ديوث سنة ونص شات ولا فيوم طلبت منه مقابلة او صورة رغم انه بعيد عني نص ساعة بالسيارة
بعد سنة ونص هو بنفسه فيوم هاج وبعت فيديو لاخته بوشها وكل حاجة منغير ما اطلب وصار حريم بيته كل يوم اجيب على صورهم وحتى عزمني عنده مرة عالاساس زميل فالجامعة

انت بلاش تحاول تقول لحد نتقابل من اول شهر تعارف وعامل نفسك الثقة المحترم انت زي غيرك متنساش نحنا فمجتمع مقفل وواللي انت عايزه لو انفضح تطير فيه رقاب حاول وحدة وحدة

• عجبني
التفاعلات: elgazaar، أبو اليزيد و عموX
انا عايز اسالك
كلنا بنسمع بولاد الحرام اللي بيفضحوا

سامحني بس مفيش حد حيقول انا ابن حرام وحفضح وحعمل كل حاجة ومفياش ثقة

كلهم بيقولوا نحنا امان وكدا

لدلك نصيحة متحاولش تتكلم على انك مختلف لان و**** كلهم زيك بيدخلوا بنفس الكلام واغلبهم كدابين
لاقيلك اسلوب مميز ولا صفي نيتك متكنش ملهوش انا اتكلمت مع ديوث سنة ونص شات ولا فيوم طلبت منه مقابلة او صورة رغم انه بعيد عني نص ساعة بالسيارة
بعد سنة ونص هو بنفسه فيوم هاج وبعت فيديو لاخته بوشها وكل حاجة منغير ما اطلب وصار حريم بيته كل يوم اجيب على صورهم وحتى عزمني عنده مرة عالاساس زميل فالجامعة

انت بلاش تحاول تقول لحد نتقابل من اول شهر تعارف وعامل نفسك الثقة المحترم انت زي غيرك متنساش نحنا فمجتمع مقفل وواللي انت عايزه لو انفضح تطير فيه رقاب حاول وحدة وحدة
عندك حق فعلا

• عجبني
التفاعلات: عموX
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%