NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة فضفضه تعالو احكيلكوا سر عن خالتي الجزء التاني

Ah700

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
23 ديسمبر 2023
المشاركات
6
مستوى التفاعل
6
نقاط
223
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
امبارح حكيت بدايه الحكايه انهارده هحكي النهايه بتاعتها.
..بعد اخر مره ع موضوع التليفون و الفيديو ده جهه موضوع تاني و كان مع خالتي برده .
انا وقتها من بعد موضوع التليفون ده و بعدها بفتره كنت بهيج عليها بشكل مش طبيعي.
سن مراهقه و كده و كلنا مرينا بيه كنت بهيج عليها لدرجه ان كنت بحب ريحهه عرقها عارف انها حاجه مقرفه طبعا بس مش عارف كنت بعمل كده ازاي.
... مره من المرات بقى كانت جايه عندنا البيت تقضي اليوم معانا و تمشي بليل على بيتها عادي اليوم ده كان يعتبر من اسعد ايامي وقتها مش عارف كنت سعيد ليه.
وقتها كانت بتهزر معايا كتير و تضحك و تخبط فيا و تنكشني و كذا مره تخبط في بتاعي بطيزها .
و اول اما دخلت البيت فا غيرت قلعت هدومها كلها حرفيا و فضلت في البيت بقميص النوم الاحمر و من غير سنتيانه و لا حتي كلوت و حلمات بزازه كانت بارزه اوي . ( كنا في الصيف وقتها يمكن تكون حرانه) .
بس الحر ده خلاني انا من المنظر و اول مره اشوف واحده ست وقتها بالمنظر ده قدامي خلاني مش قادر امسك نفسي و زبري واقف طول اليوم مش عاوز ينام .
و كنت بستغل ان هدومها موجوده على السرير في الاوضه و اروح اشم في الهدوم ريحتها بصراحه الموضوع ده كان بيريحني مش عارف ليه.
و شوفت كسها الصراحه مشوفتوش اوي مقدرتش ادقق في التفاصيل علشان و هي بترفع رجلها علشان تقعد على الكنبه فا كان بيبان حته كده صغيره اوي بس الي لاحظتوا يومها انو كان محلوق مفيش شعر.
طبعا انا دخلت الحمام من المنظر جبتهم مرتين و من غير تليفون و لا افلام سكس قعدت اتخيلها .
... اخر اليوم و هي ماشيه بليل كانت بتلبس و لمت حاجتها و مشتيت نسيت الكلوت بتاعها مرمي وراه الباب في اوضتي الي بنام فيها .
اليوم ده بليل انا بقيت بشم فيه بطريقه هستيرية بس كانت ريحه مقرفه مديه على ريحة صنان شوية مش عارف هي دي ريحة الكس الطبيعية و لا لا الصراحة.
و ده كان يعتبر اخر موقف جنسي ليا معاها .
( استوني بكره مع موقف جديد و حكايه جديدة مع حد تاني ).
 
  • طب!
التفاعلات: نزيه الخاطر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
امبارح حكيت بدايه الحكايه انهارده هحكي النهايه بتاعتها.
..بعد اخر مره ع موضوع التليفون و الفيديو ده جهه موضوع تاني و كان مع خالتي برده .
انا وقتها من بعد موضوع التليفون ده و بعدها بفتره كنت بهيج عليها بشكل مش طبيعي.
سن مراهقه و كده و كلنا مرينا بيه كنت بهيج عليها لدرجه ان كنت بحب ريحهه عرقها عارف انها حاجه مقرفه طبعا بس مش عارف كنت بعمل كده ازاي.
... مره من المرات بقى كانت جايه عندنا البيت تقضي اليوم معانا و تمشي بليل على بيتها عادي اليوم ده كان يعتبر من اسعد ايامي وقتها مش عارف كنت سعيد ليه.
وقتها كانت بتهزر معايا كتير و تضحك و تخبط فيا و تنكشني و كذا مره تخبط في بتاعي بطيزها .
و اول اما دخلت البيت فا غيرت قلعت هدومها كلها حرفيا و فضلت في البيت بقميص النوم الاحمر و من غير سنتيانه و لا حتي كلوت و حلمات بزازه كانت بارزه اوي . ( كنا في الصيف وقتها يمكن تكون حرانه) .
بس الحر ده خلاني انا من المنظر و اول مره اشوف واحده ست وقتها بالمنظر ده قدامي خلاني مش قادر امسك نفسي و زبري واقف طول اليوم مش عاوز ينام .
و كنت بستغل ان هدومها موجوده على السرير في الاوضه و اروح اشم في الهدوم ريحتها بصراحه الموضوع ده كان بيريحني مش عارف ليه.
و شوفت كسها الصراحه مشوفتوش اوي مقدرتش ادقق في التفاصيل علشان و هي بترفع رجلها علشان تقعد على الكنبه فا كان بيبان حته كده صغيره اوي بس الي لاحظتوا يومها انو كان محلوق مفيش شعر.
طبعا انا دخلت الحمام من المنظر جبتهم مرتين و من غير تليفون و لا افلام سكس قعدت اتخيلها .
... اخر اليوم و هي ماشيه بليل كانت بتلبس و لمت حاجتها و مشتيت نسيت الكلوت بتاعها مرمي وراه الباب في اوضتي الي بنام فيها .
اليوم ده بليل انا بقيت بشم فيه بطريقه هستيرية بس كانت ريحه مقرفه مديه على ريحة صنان شوية مش عارف هي دي ريحة الكس الطبيعية و لا لا الصراحة.
و ده كان يعتبر اخر موقف جنسي ليا معاها .
( استوني بكره مع موقف جديد و حكايه جديدة مع حد تاني ).
كل ده من غير حكي كلام خالص بينك وبينها / طب لما دخلت الحمام وعاها النقال لعبت في كسها والا لا
 
هيجتني فشخ اما برضو بعشق ريحه الاندرات
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%