NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهند بالإنقراض

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
الموقع الالكتروني
www.facebook.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش مهم الاسم و مش مهم المكان ومش مهم السن ..
بس انا حابب احكي كام حاجه و عاوز آراء
انا دلوقتي كنت زي اي شاب بدور ع الجنس و عاوز بنت تقبل و يكون الموضوع سر بيني وبينها و بعدين كان عندي صديقه كدا عرفتها من حوالي ٧ سنين وانا في ثانوي كان ليها علاقات جنسيه متعدده و كنا بنتكلم من وقت للتاني وبحكم ان انا من ارياف وابويا راجل ملتزم جدا و عادات الارياف ان كل الناس في بلدك بيكونو عارفينك و عارفين تفاصيل يومك و بعد ما مر على معرفتي بيها فترة طويلة قررت اقولها ان انا بحبها بحكم ان انا عمري ما حبيت قبل كدا و لا اعرف معناه و لقيتها متجاوبه مع الموضوع و من هنا لهناك قدرت اقنعها بممارسة الجنس معايا مش هدخل في تفاصيل العلاقه الجنسيه اكتر من ان انا وهيا كنا بنعمل دا في بيت ابوها وهو نايم في الاوضه اللي جمبنا منغير ما يحس و عملنا كدا كتير لدرجه ان احنا عملنا كدا في بيت امها و كانت امها نايمه ع السرير و احنا ع الارض في نفس الاوضه و حسيت بعدها تجاهها بالمسؤلية و قررت اتجوزها عشان ضميري يكون مستريح و احنا بنعمل كدا عشان لو بقيت حامل او حاجه ميحصلهاش مشاكل و كلمت اهلي فعلا عشان اتجوزها و رفضو رفض قاطع بالمناسبه هي من مدينه و عيشة اهل المدينه فيها شوية حريه من ناحية اللبس و اختلاف من ناحيه الاكل و الشغل و تفاصيل تانيه تبان صغيرة لكن بالنسبه ليها كانت تفرق قررت اسيب بيت اهلي و اروح اتجوزها و هي قررت نفس القرار و بالفعل اتجوزنا جواز رسمي عند مأذون و بسبب دا هي مش قادرة ترجع لاهلها تاني و مع الوقت و كلامها الكتير قدرت تقنعني و رجعنا عند اهلي تاني و حصل بينها وبين اهلي خلافات خلاتنا شبه ما بنتكلمش معاهم و اكتشفت بعدها ان هيا حامل بس مشكلتها من اول الجواز لحد انهارده ان هي مش بتعمل شغل البيت نهائي و ان عملته يوم تفضل تقول ان هي تعبانه اسبوع كنت بقول مش مشكله و كنت اروح الشغل وارجع اعمل شغل البيت و اطبخلها و اغسل الهدوم وانضف البيت لحد ما بدأت اتعب من الحوار دا حتى كلمة حاضر ونعم ما بتقولهاش دايما معترضه ع كلامي في المطلق الا لو قعدت و فضلت اشرح مقدمة طويلة عريضه في الاول و مش كل مرة بتسمعني للاخر برضه و فضلنا ع الحال ده .. وده طبعا بخلاف المشكلة الجنسية الكبيرة اللي بيني و بينها مش عارف دا مني او منها بس انا عندي شهوة جنسية زيادة شوية يعني ممكن انيك كل يوم و ممكن في يوم انيك ٣ مرات ممكن احيانا اطول شوية و بشوية دي اقصد بعيدا عن المداعبه ممكن اوصل ل ٣٠ دقيقه كحد اقصى و هنا مش بتكل عن المداعبة انا بتكلم عن العلاقة الفعلية فكانت دايما و ابدا من بعد الجواز بتحجج بمرض وهمي كان الانيميا فلما كشفت عليها ما طلعش عندها انيميا فبقت تقول ان هي تعبانه و خلاص .. في النهاية دلوقتي بفكر اطلقها بس هي مش هتلاقي مكان تروحله و مش هتعرف تتصرف لواحدها وبصراحه اكتر انا خايف عليها جدا و مش لاقي حل معاها باللين مبتجيش بالزعيق ما بتجيش لو ناقشتها بتبقا عاوز هيا بس تتكلم ولو اقتنعت بكلامي في الليل الصبح تكون نسيت او تناست لدرجة ان مرة مديت ايدي عليها و محصلش تغير لا بوحش ولا بحلو و مش عارف اغير سلوكها وطباعها نهائي فلو حد عنده خبرة يا ريت يفيدني وشكرا مقدما

متزعلش مني
ما بٌني علي باطل فهو باطل
لكن ارجع اقولك الزن ع الودان أمر من السحر
ابتدي بالدعاء لربنا
وعرفها انك ممكن تطلقها لكن من حبك ليها وخوفك عليها م عاوز
فضفض معاها يمكن تحس

اتجوز عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المواضع ده محتاج تنشف شويه وهددها بالطلاق هى هتخاف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل