NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ZAIN Al ZEBAWE

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول

من اولها كدا يا جماعه القصه دي بالكامل هلس مفيهاش بربع جنيه واقعيه كلها من خيالي ماشي تبدأ ب......

بدايه انا اسمي زين من مصر وعندي 17 سنه في ثانيه ثانوي يعني بدايتي مع الجنس كانت من سنتين وأول مره اشوف فيها فلم سكس وكان لدانا المصرية.

كانت أول ممثله بورن عرفتها وعشقتها بلبونتها و جسمها المربرب و بقيت بتخيل نفسي بنيكها من كتر ما كانت عجباني ومكانتش يمكن متعمقتش في الفرجه علي الاباحية بحكم اني بدات اتفرج متأخر في المراهقه في الهيجان الأوفر قل و مكنتش همي علي زبي و اني اضرب عشرات لاني مكنتش بتفرج غير علي افلام دانا المصرية.

في مره بقي و أنا بضرب عشره علي فيديو ليها و كانت الساعه 11:30بالليل جتلي رساله علي التلفون من اعز اصدقائي حازم قدي في السن و نعتبر جيران كل واحد فينا بات في بيت التاني اكتر ما بات في بيته وهو اللي عرفني علي السكس وكل ده.

المهم قالي شوفت اللي حصل يسطا
زين:ايه يسطا اللي حصل
حازم:انت فعلا مشفتش اللي حصل
زين:متخلص يلا ايه اللي حصل
حازم:فيه خبر نزل في الجروب السري للزباويه المصريين و اللي انا من ضمنهم و نزل عليه خبر أن فيه شركه افلام اباحيه المملوكة من شركة برازرزرعاوزه تعمل فلم سكس لممثل مصري وبتعمل تجارب آداء
زين: احا بتتكلم جد طب الحكومة مجلهاش خبر عن الموضوع ده
حازم:لا يسطا عادي لان تجارب الاداء اونلاين
زين:ازاي يعني
حازم:يعني بتبعت صوره لزبك و صوره لجسمك وطولك
زين:اها وبعدين
حازم:وبس وهما هيقبلوا خمسه من كل اللي هيتبعتوا كل واحد هيروح علي شركه من مجموعة الشركات اللي موجوده في الحدث
زين:اوك انت هتشترك
حازم:اومال مش يمكن اكسب و اروح أمثل مع لانا رودز احااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لو حصلت
زين:يا ريت يا عم أنا كمان هشارك يمكن اكسب ابعتلي لينك التسجيل يسطا
حازم:ماشي يخويا سلام هبعتهولك دلوقتي
لما قفلت لقيته باعتهولي فتحته و كان موقع طلب مني التسجيل ولما سجلت طلب صوره لزبي بأفضل وضع ممكن وصوره لجسمي و اسجل بيانات زي طولي و طول زبي و عمري وللمعلوميه أنا رياضي جدا و عامل فورمه بسبب اني منتظم في الجيم و 184سم و زبي وصل 21سم وشايفه كويس بالنسبة لعمري مكتبتش الحقيقي كتبت اني 19سنه و بعت التسجيل و جتلي رساله أن الاختيار بعد شهر من الآن.
خلصت تسجيل و رميت نفسي علي السرير و نمت صحيت الصبح علي حد بيترمي عليا اتاريها كانت اختي ميار اللي اكبر مني بسنتين وبتقول
ميار:اصحي يبني ايه خرتيت نايم اصحي ماما عملت الفطار
زين:لو منزلتيش من عليا دلوقتي يا ميار هفرمك
ميار بهبل:اللي عنده اعمله
هي كانت قاعده علي ضهري و أنا كنت نايم علي بطني رحت قالب نفسي بسرعه وشلتها زي البيبي وهي بتصرخ و أنا بضحك
ميار:سيبني يلا سيبني
زين:مش كنتي ديك البرابر دلوقتي قلبتي كتكوت مبلول ليه ها
وروحت بيها لماما ليلي
ليلي:فيه ايه يولاد
زين: محتاجه البت دي في حاجه يا ماما
ليلي:لا ارميها في الشارع وريحنا منها و من هبلها
ميار:كدا يا ماما تنصريه عليا
ليلي:يعني هو هيرميكي في الشارع يبت
ميار:ولو
زين:خلاص كفايه هرميكي في اوضتك
وروحت أوضتها وهبدتها فيها وخرجت عشان اخد دش خلصت و غيرت هدومي ورحت قعدت معاهم علي ترابيزه الفطار و كانت ابويا هاني 45سنه و امي ليلي 41سنه و أختنا الكبيره ملك 22سنه و اختي ميار 19سنه و أنا زين 17سنه و اختي جني 15سنه و ياسمين أو ياسو 13سنه و اخر العنقود مالك 10سنين قاعدين كلما بناكل في جو اسري لطيف ملئ بالنكات مني و العبط من اختي ميار و العصبية من امي ليلي.

قطع علينا الجو ده و ابويا بيقول
هاني:متتقلوش في الفطار النهاردة يا ولاد هنتغدي برا النهاردة
زين:ياهو اخيرا قررت تفك كيس الفلوس يحج و تطلع الفلوس من تحت البلاطه
هاني:ده علي اساس اني مش كل اسبوع مخرجكوا تتغدوا يا ابن الكلب طب مش مخرجكوا
زين:ليه بس يا حج دا انت البركه بتاعنا بهزر معاك يا عم
هاني:ايوه كدا اتظبط وبعدين يلا أنا مش بشوفك بتكلم ليه يلا ولا بتخرج تقابل ايه شكلك هتكسفنا
ليلي:ليه بس يابو زين ده زين الرجال بكرا اجوزه ست البنات كلهم
زين:عشان مركز في الدراسة بتاعتي يا حج أنا هخلص تالته من هنا و هسافر برا علطول (هتقولولي ازاي في تالته و 17هقولك داخل صغار سن يعني بدري عن الكل)
ليلي:انت برضوا مصمم علي السفر برا متخليك في مصر يا ابني
هاني:سيبيه براحته يا ليلي أنا مش همنعه من الدراسة خصوصا أنه متفوق بس اهم حاجه لما ترجع من برا تيجي الشركه معايا تتعلم
زين:ماشي يحج تسلم
وكملنا اكل في نفس الجو قومنا و كان يوم اجازه بس ابويا راح الشركه و اللي بالمناسبة احنا اغنياء و ساكنين في منطقة راقيه بس مش فاحشي الثراء يعني المهم أنا دخلت وقعدت اذاكر للسنه بنت القحبه اللي انا فيها دي قومت بعد قرابة ال3ساعات علي الساعه 4وخرجت املي ميه و اشوفهم بيعملوا ايه.

خرجت وروحت ناحيه المطبخ و الحمام كان جنب المطبخ في وشه بمعني اصح و مقفول علي خفيف يدوب خدت نظره سريعه و كانت ميار اختي قاعده و بتحط كريم علي رجليها و رافعه رجل و شكلها مثير جدا بس رحت لافف وشي بسرعه عشان كدا مينفعش اني ابص علي اختي كدا دخلت المطبخ خدت تفاحه و مليت ميه و رجعت اوضتي امي مكانتش موجوده و ابويا في الشغل وبييجي الساعه 5 و اعتقد الباقي كل واحد في اوضته رجعت غرفتي و كملت مذاكره و أنا مش حاسس بالوقت ولقيت رنه علي تلفوني و كانت من حازم
حازم:ايه يصحبي جاي النهاردة
زين:مش هعرف يخويا الوالد عازمنا النهاردة
حازم:ماشي يا عم والعه معاك
زين:تسلم يخويا
حازم:صحيح عملت ايه في موضوع التسجيل
زين:خلصته امبارح مخدش وقت
حازم:ماشي يخويا عاوز انت حاجه
زين:هعوز من وشك ايه سلام
قفلت معاه و كملت مذاكره لغايه ما جت امي وقالتلي اجهز عشان اخرج معاهم وافقت
وروحت اغير هدومي قلت البس هدوم مريحه شويه و شكلها حلو خلصت و حيطت برفاني و خرجت لهم
ياسو:اخويا الوسيم اللي مقطع علي شباب مصر
جني:اخويا اللي موقع قلوب الاندر ايدج تسمح بصوره يفنان
زين:يعني انفع ممثل يخواتي
الاتنين:طبعا دا انت تعلم علي احمد عز بحلاوتك دي
زين:هتخلوني اتغر بنفسي كدا
امي و هي خارجه
ليلي:يلا يولاد ابوكوا مستني في العربية انزل يا زين الاول
زين:حاضر يا امي
خرجت برا و بابا كان مستني في عربيه و أنا ركبت التانيه امي راحت مع بابا و معاهم مالك و ياسو و معايا ملك و ميار و جني وطلعنا شغلت اغاني أنا في عربيتي بدأوا البنات يغنوا و يرقصوا لغايه ما وصلنا المطعم.

دخلنا المطعم و قعدنا بابا طلب الغدا و اتغدينا وروحنا عدي علي اليوم ده شهر حصلت فيها حجات كتير بس متكررة زي الدروس وخروجات يوم الجمعه مع حازم عدت الايام لغايه ما جه يوم النتيجه و اللي بتتبعت لفون كل واحد نجح.

حازم:رن عليا وقالي ها يسطا عملت ايه
زين:فيه ايه
حازم:لحقت تنسي التسجيل يسطا
زين:اه تصدق اني نسيت خالص وبعدين مش المفروض انهم يبعتوا رساله
حازم:اه بس هي بتتبعت في وقت عشوائي ما تجيلك ابقي قولي
زين: ماشي
عدي الوقت وجت الرسالة فعلا مفادها اني اتقبلت في التجارب وهروح علي شركه فرعيه من الشركه الام براذرز موجوده في اسبانيا عشان اتدرب فيها و أن السفر هيكون في شهر 12 و هيبعتوالي التذاكر لما يقرب المعاد.
اتبسط و فرحت جدا كلمت حازم
وقالي أنه منقبلش و قلتله اني أنا كمان متقبلتش مكنتش عاوز حد يعرف نهائي حتي اعز اصدقائي وقلت اني هكلمه لما اسافر و ارستق نفسي هناك.

عدي الوقت بسرعه لغايه ما خلصت تالته ثانوي وجبت تقدير عالي يؤاهليني اخش الكليه اللي انا عاوزها بس انا حاطط هدف اني اسافر برا و قولت هروح اسبانيا اشوف التدريب ده و بعد كدا اخد كليتي في بريطانيا مكان الشركه الام وعدت الشهور وجه عيد ميلادي ال 18في شهر 10 وفرحت بيه و بعيلتي الجميله و اللي هيحصل فيها تغيرات كتيره مين عارف.

عدي الوقت وجه معاد السفر جهزت شنطي وودعت العيله بالدموع و امي بتبكي زي اي ام مصريه و سافرت.

خلص الجزء الاول معليش يا جماعه الجزء مفيهوش اي اكشن ولكن ده جزء
تجهيزي وتعريفي باغلب الشخصيات ولسه
الاكشن هيبدأ من الجزء الجاي وهيكون فيه مفاجأة توقعوا هي ايه.

• عجبني
التفاعلات: el-korsan, EBRO LK, البرنس احمد و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الاول

من اولها كدا يا جماعه القصه دي بالكامل هلس مفيهاش بربع جنيه واقعيه كلها من خيالي ماشي تبدأ ب......

بدايه انا اسمي زين من مصر وعندي 17 سنه في ثانيه ثانوي يعني بدايتي مع الجنس كانت من سنتين وأول مره اشوف فيها فلم سكس وكان لدانا المصرية.

كانت أول ممثله بورن عرفتها وعشقتها بلبونتها و جسمها المربرب و بقيت بتخيل نفسي بنيكها من كتر ما كانت عجباني ومكانتش يمكن متعمقتش في الفرجه علي الاباحية بحكم اني بدات اتفرج متأخر في المراهقه في الهيجان الأوفر قل و مكنتش همي علي زبي و اني اضرب عشرات لاني مكنتش بتفرج غير علي افلام دانا المصرية.

في مره بقي و أنا بضرب عشره علي فيديو ليها و كانت الساعه 11:30بالليل جتلي رساله علي التلفون من اعز اصدقائي حازم قدي في السن و نعتبر جيران كل واحد فينا بات في بيت التاني اكتر ما بات في بيته وهو اللي عرفني علي السكس وكل ده.

المهم قالي شوفت اللي حصل يسطا
زين:ايه يسطا اللي حصل
حازم:انت فعلا مشفتش اللي حصل
زين:متخلص يلا ايه اللي حصل
حازم:فيه خبر نزل في الجروب السري للزباويه المصريين و اللي انا من ضمنهم و نزل عليه خبر أن فيه شركه افلام اباحيه المملوكة من شركة برازرزرعاوزه تعمل فلم سكس لممثل مصري وبتعمل تجارب آداء
زين: احا بتتكلم جد طب الحكومة مجلهاش خبر عن الموضوع ده
حازم:لا يسطا عادي لان تجارب الاداء اونلاين
زين:ازاي يعني
حازم:يعني بتبعت صوره لزبك و صوره لجسمك وطولك
زين:اها وبعدين
حازم:وبس وهما هيقبلوا خمسه من كل اللي هيتبعتوا كل واحد هيروح علي شركه من مجموعة الشركات اللي موجوده في الحدث
زين:اوك انت هتشترك
حازم:اومال مش يمكن اكسب و اروح أمثل مع لانا رودز احااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لو حصلت
زين:يا ريت يا عم أنا كمان هشارك يمكن اكسب ابعتلي لينك التسجيل يسطا
حازم:ماشي يخويا سلام هبعتهولك دلوقتي
لما قفلت لقيته باعتهولي فتحته و كان موقع طلب مني التسجيل ولما سجلت طلب صوره لزبي بأفضل وضع ممكن وصوره لجسمي و اسجل بيانات زي طولي و طول زبي و عمري وللمعلوميه أنا رياضي جدا و عامل فورمه بسبب اني منتظم في الجيم و 184سم و زبي وصل 21سم وشايفه كويس بالنسبة لعمري مكتبتش الحقيقي كتبت اني 19سنه و بعت التسجيل و جتلي رساله أن الاختيار بعد شهر من الآن.
خلصت تسجيل و رميت نفسي علي السرير و نمت صحيت الصبح علي حد بيترمي عليا اتاريها كانت اختي ميار اللي اكبر مني بسنتين وبتقول
ميار:اصحي يبني ايه خرتيت نايم اصحي ماما عملت الفطار
زين:لو منزلتيش من عليا دلوقتي يا ميار هفرمك
ميار بهبل:اللي عنده اعمله
هي كانت قاعده علي ضهري و أنا كنت نايم علي بطني رحت قالب نفسي بسرعه وشلتها زي البيبي وهي بتصرخ و أنا بضحك
ميار:سيبني يلا سيبني
زين:مش كنتي ديك البرابر دلوقتي قلبتي كتكوت مبلول ليه ها
وروحت بيها لماما ليلي
ليلي:فيه ايه يولاد
زين: محتاجه البت دي في حاجه يا ماما
ليلي:لا ارميها في الشارع وريحنا منها و من هبلها
ميار:كدا يا ماما تنصريه عليا
ليلي:يعني هو هيرميكي في الشارع يبت
ميار:ولو
زين:خلاص كفايه هرميكي في اوضتك
وروحت أوضتها وهبدتها فيها وخرجت عشان اخد دش خلصت و غيرت هدومي ورحت قعدت معاهم علي ترابيزه الفطار و كانت ابويا هاني 45سنه و امي ليلي 41سنه و أختنا الكبيره ملك 22سنه و اختي ميار 19سنه و أنا زين 17سنه و اختي جني 15سنه و ياسمين أو ياسو 13سنه و اخر العنقود مالك 10سنين قاعدين كلما بناكل في جو اسري لطيف ملئ بالنكات مني و العبط من اختي ميار و العصبية من امي ليلي.

قطع علينا الجو ده و ابويا بيقول
هاني:متتقلوش في الفطار النهاردة يا ولاد هنتغدي برا النهاردة
زين:ياهو اخيرا قررت تفك كيس الفلوس يحج و تطلع الفلوس من تحت البلاطه
هاني:ده علي اساس اني مش كل اسبوع مخرجكوا تتغدوا يا ابن الكلب طب مش مخرجكوا
زين:ليه بس يا حج دا انت البركه بتاعنا بهزر معاك يا عم
هاني:ايوه كدا اتظبط وبعدين يلا أنا مش بشوفك بتكلم ليه يلا ولا بتخرج تقابل ايه شكلك هتكسفنا
ليلي:ليه بس يابو زين ده زين الرجال بكرا اجوزه ست البنات كلهم
زين:عشان مركز في الدراسة بتاعتي يا حج أنا هخلص تالته من هنا و هسافر برا علطول (هتقولولي ازاي في تالته و 17هقولك داخل صغار سن يعني بدري عن الكل)
ليلي:انت برضوا مصمم علي السفر برا متخليك في مصر يا ابني
هاني:سيبيه براحته يا ليلي أنا مش همنعه من الدراسة خصوصا أنه متفوق بس اهم حاجه لما ترجع من برا تيجي الشركه معايا تتعلم
زين:ماشي يحج تسلم
وكملنا اكل في نفس الجو قومنا و كان يوم اجازه بس ابويا راح الشركه و اللي بالمناسبة احنا اغنياء و ساكنين في منطقة راقيه بس مش فاحشي الثراء يعني المهم أنا دخلت وقعدت اذاكر للسنه بنت القحبه اللي انا فيها دي قومت بعد قرابة ال3ساعات علي الساعه 4وخرجت املي ميه و اشوفهم بيعملوا ايه.

خرجت وروحت ناحيه المطبخ و الحمام كان جنب المطبخ في وشه بمعني اصح و مقفول علي خفيف يدوب خدت نظره سريعه و كانت ميار اختي قاعده و بتحط كريم علي رجليها و رافعه رجل و شكلها مثير جدا بس رحت لافف وشي بسرعه عشان كدا مينفعش اني ابص علي اختي كدا دخلت المطبخ خدت تفاحه و مليت ميه و رجعت اوضتي امي مكانتش موجوده و ابويا في الشغل وبييجي الساعه 5 و اعتقد الباقي كل واحد في اوضته رجعت غرفتي و كملت مذاكره و أنا مش حاسس بالوقت ولقيت رنه علي تلفوني و كانت من حازم
حازم:ايه يصحبي جاي النهاردة
زين:مش هعرف يخويا الوالد عازمنا النهاردة
حازم:ماشي يا عم والعه معاك
زين:تسلم يخويا
حازم:صحيح عملت ايه في موضوع التسجيل
زين:خلصته امبارح مخدش وقت
حازم:ماشي يخويا عاوز انت حاجه
زين:هعوز من وشك ايه سلام
قفلت معاه و كملت مذاكره لغايه ما جت امي وقالتلي اجهز عشان اخرج معاهم وافقت
وروحت اغير هدومي قلت البس هدوم مريحه شويه و شكلها حلو خلصت و حيطت برفاني و خرجت لهم
ياسو:اخويا الوسيم اللي مقطع علي شباب مصر
جني:اخويا اللي موقع قلوب الاندر ايدج تسمح بصوره يفنان
زين:يعني انفع ممثل يخواتي
الاتنين:طبعا دا انت تعلم علي احمد عز بحلاوتك دي
زين:هتخلوني اتغر بنفسي كدا
امي و هي خارجه
ليلي:يلا يولاد ابوكوا مستني في العربية انزل يا زين الاول
زين:حاضر يا امي
خرجت برا و بابا كان مستني في عربيه و أنا ركبت التانيه امي راحت مع بابا و معاهم مالك و ياسو و معايا ملك و ميار و جني وطلعنا شغلت اغاني أنا في عربيتي بدأوا البنات يغنوا و يرقصوا لغايه ما وصلنا المطعم.

دخلنا المطعم و قعدنا بابا طلب الغدا و اتغدينا وروحنا عدي علي اليوم ده شهر حصلت فيها حجات كتير بس متكررة زي الدروس وخروجات يوم الجمعه مع حازم عدت الايام لغايه ما جه يوم النتيجه و اللي بتتبعت لفون كل واحد نجح.

حازم:رن عليا وقالي ها يسطا عملت ايه
زين:فيه ايه
حازم:لحقت تنسي التسجيل يسطا
زين:اه تصدق اني نسيت خالص وبعدين مش المفروض انهم يبعتوا رساله
حازم:اه بس هي بتتبعت في وقت عشوائي ما تجيلك ابقي قولي
زين: ماشي
عدي الوقت وجت الرسالة فعلا مفادها اني اتقبلت في التجارب وهروح علي شركه فرعيه من الشركه الام براذرز موجوده في اسبانيا عشان اتدرب فيها و أن السفر هيكون في شهر 12 و هيبعتوالي التذاكر لما يقرب المعاد.
اتبسط و فرحت جدا كلمت حازم
وقالي أنه منقبلش و قلتله اني أنا كمان متقبلتش مكنتش عاوز حد يعرف نهائي حتي اعز اصدقائي وقلت اني هكلمه لما اسافر و ارستق نفسي هناك.

عدي الوقت بسرعه لغايه ما خلصت تالته ثانوي وجبت تقدير عالي يؤاهليني اخش الكليه اللي انا عاوزها بس انا حاطط هدف اني اسافر برا و قولت هروح اسبانيا اشوف التدريب ده و بعد كدا اخد كليتي في بريطانيا مكان الشركه الام وعدت الشهور وجه عيد ميلادي ال 18في شهر 10 وفرحت بيه و بعيلتي الجميله و اللي هيحصل فيها تغيرات كتيره مين عارف.

عدي الوقت وجه معاد السفر جهزت شنطي وودعت العيله بالدموع و امي بتبكي زي اي ام مصريه و سافرت.

خلص الجزء الاول معليش يا جماعه الجزء مفيهوش اي اكشن ولكن ده جزء
تجهيزي وتعريفي باغلب الشخصيات ولسه
الاكشن هيبدأ من الجزء الجاي وهيكون فيه مفاجأة توقعوا هي ايه.
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر

• عجبني
التفاعلات: البرنس احمد و Dababa
يتم نشر الأجزاء التالية كتعليق وابلاغنا للدمج

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
يتم نشر الأجزاء التالية كتعليق وابلاغنا للدمج
مش فاهمك يعني اعلق في الجزء ده بالجزء الجديد ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و ليل الشرق
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى