NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

The Sub

نسوانجى بريمو
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الواحد من كتر ما شاف وخصوصا فترة مابعد ٢٠١١ ونفوس الناس اللي اتغيرت فجأه وبقى عنده يقين أنه مش نفس الشخص
مجموعة الصدمات المتتاليه وحقيقة الاشخاص اللي حواليك وفي حياتك اللي كانت بتنكشف واحده واحده على مدار سنيين
خلتني حرفيا عندي إحساس دايم بالحزن وتقريبا كدا كل الاحاسيس التانيه واقفه معادا إحساس الجوع والنوم والحزن

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: fares07، karama و متحرش تويتر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الواحد من كتر ما شاف وخصوصا فترة مابعد ٢٠١١ ونفوس الناس اللي اتغيرت فجأه وبقى عنده يقين أنه مش نفس الشخص
مجموعة الصدمات المتتاليه وحقيقة الاشخاص اللي حواليك وفي حياتك اللي كانت بتنكشف واحده واحده على مدار سنيين
خلتني حرفيا عندي إحساس دايم بالحزن وتقريبا كدا كل الاحاسيس التانيه واقفه معادا إحساس الجوع والنوم والحزن
متحاولش تشغل بالك عيش دور اللامبالاه هتبسط نفسك وترتاح

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: The Sub
متحاولش تشغل بالك عيش دور اللامبالاه هتبسط نفسك وترتاح
للاسف انا بالذات مينفعش لاسباب تتعلق بالمكان وطريقة التربيه والنشأه وحاجات كتير
تقدر تعتبرها وراثه او حاجه كدا في الجينات 😔

• محزن
التفاعلات: متحرش تويتر
معاك حق و**** الناس بقت تكشف واحد ورا التاني من كتر الناس إلي بمليون وش وحشونا الناس إلي بوشين

• عجبني
التفاعلات: The Sub

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%