NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر_جو (بديل)

فخامة الاسم تكفى
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا عايش في العالم الموازي، وفيه كل الحيوانات بتحكي، وكل الأشياء بتتحرك حواليا دغري بدغرة، وحتى المجرات بتحكي مع بعضها!🤣🤣🤣(بحاول اساعدكم تدخلوا مود السطلانه 🤣)

مش عارف إيه اللي بيخطر على بال الجماعة اللي بيفتكروا العالم ده حقيقي.. أنا برده مش عارف أحمد **** إن في ناس بتفكر كده

بس طيب لو في حاجة اسمها عالم موازي، إيه اللي بيمنعنا نقضي فيه أجازتنا ونخلص من التعامل مع العالم الحقيقي المليان تعقيدات؟

أوووف إلا إذا كانت البطاريات بتاعة العالم الموازي اتخلصت، أو السيرفر بتاع الواي فاي اتعطل، ويا ريت نبقى عارفين نعمل إيه في العالم اللي مفيش فيه طبيعة ولا مراكز صيانة!

كل واحد له عالم موازى عايش فيه حتى لو هو غير مدرك لكده

اديها واحد سطلانه وقولنا العالم الموازى بتاعك فيه ايه؟؟

انطلقواااااا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: محب الغموض, رسام المشاعر, الـ مجتاو و شخص آخر
اوووووه سطلانا اوووووه سطلاااااانا سطلانااااا😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و ماستر_جو (بديل)
  • بيضحكني
التفاعلات: M o u s a
يا صديقى انا شخصيا اعيش فى العالم الواقعى واتعامل من هذا المنظور . العالم الموازى فى الخيالات فقط - تحياتى لأفكارك المبدعة .

• حبيته
التفاعلات: ماستر_جو (بديل)
يا صديقى انا شخصيا اعيش فى العالم الواقعى واتعامل من هذا المنظور . العالم الموازى فى الخيالات فقط - تحياتى لأفكارك المبدعة .
حبيبي

قولنا لو هتعيش فى عالم موازى هتتخيل فيه ايه

• حبيته
التفاعلات: فكرى

• بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و M o u s a
  • طب!
  • بيضحكني
أنا عايش في العالم الموازي، وفيه كل الحيوانات بتحكي، وكل الأشياء بتتحرك حواليا دغري بدغرة، وحتى المجرات بتحكي مع بعضها!🤣🤣🤣(بحاول اساعدكم تدخلوا مود السطلانه 🤣)

مش عارف إيه اللي بيخطر على بال الجماعة اللي بيفتكروا العالم ده حقيقي.. أنا برده مش عارف أحمد **** إن في ناس بتفكر كده

بس طيب لو في حاجة اسمها عالم موازي، إيه اللي بيمنعنا نقضي فيه أجازتنا ونخلص من التعامل مع العالم الحقيقي المليان تعقيدات؟

أوووف إلا إذا كانت البطاريات بتاعة العالم الموازي اتخلصت، أو السيرفر بتاع الواي فاي اتعطل، ويا ريت نبقى عارفين نعمل إيه في العالم اللي مفيش فيه طبيعة ولا مراكز صيانة!

انطلقواااااا
فيه عصابات ومافيا وقتل وسرقه بنوك وحوار كبير سعتك😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني

انطلقواااااا
مفهوش حاجة

وبعدين عوده حميده بعضويتك الجديده

• بيضحكني
التفاعلات: ♕#...El-MAFIA...#♕
مفهوش حاجة

وبعدين عوده حميده بعضويتك الجديده
اشحن العالم الموازى بخمسه هتكسب باقه ب ١٥ ده عرض ما يتفوتش 🤣🤣🤣

عايز ارجع للقديمه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: مرحب
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر، الـ مجتاو و M o u s a
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: M o u s a
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%