NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا عايش في العالم الموازي، وفيه كل الحيوانات بتحكي، وكل الأشياء بتتحرك حواليا دغري بدغرة، وحتى المجرات بتحكي مع بعضها!🤣🤣🤣(بحاول اساعدكم تدخلوا مود السطلانه 🤣)

مش عارف إيه اللي بيخطر على بال الجماعة اللي بيفتكروا العالم ده حقيقي.. أنا برده مش عارف أحمد **** إن في ناس بتفكر كده

بس طيب لو في حاجة اسمها عالم موازي، إيه اللي بيمنعنا نقضي فيه أجازتنا ونخلص من التعامل مع العالم الحقيقي المليان تعقيدات؟

أوووف إلا إذا كانت البطاريات بتاعة العالم الموازي اتخلصت، أو السيرفر بتاع الواي فاي اتعطل، ويا ريت نبقى عارفين نعمل إيه في العالم اللي مفيش فيه طبيعة ولا مراكز صيانة!

كل واحد له عالم موازى عايش فيه حتى لو هو غير مدرك لكده

اديها واحد سطلانه وقولنا العالم الموازى بتاعك فيه ايه؟؟

انطلقواااااا
كلوتات
الكثير والكثير من الكلوتات😂

• بيضحكني
التفاعلات: ماستر_جو (بديل)
  • بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و ماستر_جو (بديل)
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و ماستر_جو (بديل)
  • بيضحكني
أنا عايش في العالم الموازي، وفيه كل الحيوانات بتحكي، وكل الأشياء بتتحرك حواليا دغري بدغرة، وحتى المجرات بتحكي مع بعضها!🤣🤣🤣(بحاول اساعدكم تدخلوا مود السطلانه 🤣)

مش عارف إيه اللي بيخطر على بال الجماعة اللي بيفتكروا العالم ده حقيقي.. أنا برده مش عارف أحمد **** إن في ناس بتفكر كده

بس طيب لو في حاجة اسمها عالم موازي، إيه اللي بيمنعنا نقضي فيه أجازتنا ونخلص من التعامل مع العالم الحقيقي المليان تعقيدات؟

أوووف إلا إذا كانت البطاريات بتاعة العالم الموازي اتخلصت، أو السيرفر بتاع الواي فاي اتعطل، ويا ريت نبقى عارفين نعمل إيه في العالم اللي مفيش فيه طبيعة ولا مراكز صيانة!

كل واحد له عالم موازى عايش فيه حتى لو هو غير مدرك لكده

اديها واحد سطلانه وقولنا العالم الموازى بتاعك فيه ايه؟؟

انطلقواااااا
في الزمالك بيكسب أفريقيا المرة السادسة 🙂🙂

• بيضحكني
  • بيضحكني
اكساس وطياز

• بيضحكني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: رسام المشاعر و الـ مجتاو