NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

دي احسن حاجه وبناء على كل موقف هيظهر جانب من كل شخصيه
بالظبط اصل ليه اقعد اوصف في شخصية للناس عشان اوفر عليهم انهم يفهموا الشخصية هما ولما يلاقوا الشخصية في القصة طريقتها اتغيرت يقولوا ازاي هو مش انت واصفه فوق حاجه تانية وكدا لان الطبيعي ان مفيش شخصية بتفضل ثابتة في تطور بيبقى في الشخصيات لان انا عامل شخصيات قريبة فشخ للواقع مش عامل شخصيات مثالية لان مفيش فينا حد مثالي

• حبيته
التفاعلات: Le loup
لا بجدددددد جزء جااااااااااااااااااااااااامد اوووووى ابدعت يابرنس مستنين الجزء الى جاى بقا

تسلم على اهتمامك يا اخويا انا برضو كنت عارف ان في ناس بتعمل كده انا كان في قصص كنت بعمل فيها كده بس بجد تسلم يا اخويا وانا اتشرف انك تقرا القصة بتاعتي واتمنى انها تعجبك
انا فعلاً قرأت منها شويه حلوين و فعلاً القصه جميله تنفع فيلم و اجمل حاجه فيها انها دراما و اكشن و غير انها فيها عمق خلانى اندمج و عايز افهم اكتر
تسلم ايدك يا غالى
✍🏻

لا مش كده خالص
لا عادي اصل انا في فترة كده بتيجي فيها متحسش انك ليك نفس تعمل حاجه يعني بعد ما عملت اول ثلاثة اجزاء حسيت اني مليش نفس اكتب تاني بس قولت ان في ناس بتقرا وانا لو وقفت شوية وخصوصا ان دي اول قصة وكمان انا لسة في اول السلسلة الناس هتزهق مني وهتضايق وخصوصا ان انا كنت بتضايق لما كنت بقرا قصص ناس وبيتاخروا في تنزيل الاجزاء ونزلت الجزء الرابع وبعدها خدت يومين مليش نفس اعمل حاجه بس شجعت نفسي لما قريت تعليقات الناس على الجزء الرابع وكتبت الخامس, بس فعليا انا فهمت ليه بعض الكتاب بيتاخروا احيانا وبقيت بعذرهم لما بقيت بكتب وانا بصراحة عاذرك جدا بس الفكره انك مش عايز تاخد فترة راحة انت عايز تعتزل خالص بس وفي ناس كتير كانت بتابع قصصك وبتحبها ف علشان كده انا راي تاخد راحة الاول وتفكر مع نفسك في الموضوع ده وحاول متستسلمش للسلبيات بص للايجابيات اللي شفتها لما نزلت القصص شوف تعليقات الناس وخليها هي اللي تديك الدفعة لقدام

احا هو ليه الكل بيعتزل وانت ي ذيب ليه يسطا بس اي الي حصل عشان تعتزل

انا فعلاً قرأت منها شويه حلوين و فعلاً القصه جميله تنفع فيلم و اجمل حاجه فيها انها دراما و اكشن و غير انها فيها عمق خلانى اندمج و عايز افهم اكتر
تسلم ايدك يا غالى
✍🏻
تسلم وبتمنى ان باقي القصة يعجبك

• عجبني
التفاعلات: حيدركو و ابيوسف
جميلة لحد دلوقتي
كمل علي كده

تم أضافة الجزء السابع

تم أضافة الجزء السابع

👌 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👆

كمل يا برو ومستني الجديد يا كينج

كمل يا برو ومستني الجديد يا كينج