NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

بجد شابو ليك الأسلوب حلو وكمان الإهتمام بالتفاصيل احلا واحلا وكل ما تركز عليها تحفتك الفنيه هتبان اكتر وادي لكل شخصيه حقها ونوع الحدث هيفرق معاك

جااامد بس ياريت تستمر

عاااش يا زوز القصه جامدة استمر يا قلب اخوك بس حاول متتاخرش فتنزيل الاجزاء علشان دة بيقلل من شغف الناس انهم يكملو القصه بس القصه جامدة فشششخ بجد 😍

عاااش يا زوز القصه جامدة استمر يا قلب اخوك بس حاول متتاخرش فتنزيل الاجزاء علشان دة بيقلل من شغف الناس انهم يكملو القصه بس القصه جامدة فشششخ بجد 😍
تسلم يا وحش ماتقلقش انا بنزل على طول دي القصة بداتها من خمس ايام فمتقلقش

تم أضافة الجزء الخامس

عاشش يا زوز الجزء جميل فشششخ واستمر يا حبيب قلبى والقصه هتبقى فشيييخه❤

تم أضافة الجزء السادس

بجد شابو ليك الأسلوب حلو وكمان الإهتمام بالتفاصيل احلا واحلا وكل ما تركز عليها تحفتك الفنيه هتبان اكتر وادي لكل شخصيه حقها ونوع الحدث هيفرق معاك
فينك قصصك يغالي

• حبيته
التفاعلات: Le loup
مكمل بس انا اخر سنة في الكلية فمركز عشان عايز اخلص وكمان عندي شغل ف في وقت فراغي بقعد اكتب
بص عشان بس انت ماتزعلش من أن الدعم قليل من القراء فى ناس كتير بيستنوا لما القصه تكتمل و بعد كده يقراوها زيى انا و ناس كتير بس عشان فى ناس ما بتكملش القصه و فى ناس بتاخر اوى فى تنزيل الفصول و ده غصب عنهم احنا عارفين بس هى القصه بتفقد المتعه لما مثلا اقعد استنى الفصل اكتر من اسبوع او عشر ايام فا عشان كده الناس بتستنى القصه تبقى مكتمله
بس بالتوفيق انا شايف انك بتكتب كتير و هتلاقى الدعم بكل تأكيد
اخوك ابيو

🔥

بص عشان بس انت ماتزعلش من أن الدعم قليل من القراء فى ناس كتير بيستنوا لما القصه تكتمل و بعد كده يقراوها زيى انا و ناس كتير بس عشان فى ناس ما بتكملش القصه و فى ناس بتاخر اوى فى تنزيل الفصول و ده غصب عنهم احنا عارفين بس هى القصه بتفقد المتعه لما مثلا اقعد استنى الفصل اكتر من اسبوع او عشر ايام فا عشان كده الناس بتستنى القصه تبقى مكتمله
بس بالتوفيق انا شايف انك بتكتب كتير و هتلاقى الدعم بكل تأكيد
اخوك ابيو

🔥
تسلم على اهتمامك يا اخويا انا برضو كنت عارف ان في ناس بتعمل كده انا كان في قصص كنت بعمل فيها كده بس بجد تسلم يا اخويا وانا اتشرف انك تقرا القصة بتاعتي واتمنى انها تعجبك

• حبيته
التفاعلات: ابيوسف
  • محزن
التفاعلات: SAYKO3
الجزء السادس حلو اوي ومهم جدا بمعني اصح ده نقطه الوصل ال هتبني تصرف اي شخصيه عليه وهتقدر تمهد بيه احداث كتير

• حبيته
الجزء السادس حلو اوي ومهم جدا بمعني اصح ده نقطه الوصل ال هتبني تصرف اي شخصيه عليه وهتقدر تمهد بيه احداث كتير
ما هو ده اهم حاجه انا مميز بيها القصة دي ان انا مش هوصف الشخصيات انا هسيب حواراتهم والكلام اللي بيدور بينهم هو اللي يوصف شخصية كل واحد ولو لاحظت انا لو سالتك على شخصية اي واحد من القصة انت هتوصفلي الشخصية من مجرد الحوارات اللي كانت بدور في القصة ولو لاحظت انا مخلي البطل شخصيته مش واضحة لغاية دلوقتي عشان افاجئ القراء بالردود بتاعته ميبقوش متوقعين الرد بتاعة عشان كل مدى يتعرفوا على الشخصية اكتر ميحسوش بملل

• حبيته
  • أتفق
التفاعلات: ابيوسف و Le loup
جميل يا طيب ..
فى انتظار كل جديد

ليه ياعم كده ده انت واحشنا قصصك وكان نفسنا تكمل قصة الهلفوت
أنا حاليا كتبت السلسله الثالثة من اليتيم ومسحتها

• محزن
التفاعلات: Maxpayn86
ما هو ده اهم حاجه انا مميز بيها القصة دي ان انا مش هوصف الشخصيات انا هسيب حواراتهم والكلام اللي بيدور بينهم هو اللي يوصف شخصية كل واحد ولو لاحظت انا لو سالتك على شخصية اي واحد من القصة انت هتوصفلي الشخصية من مجرد الحوارات اللي كانت بدور في القصة ولو لاحظت انا مخلي البطل شخصيته مش واضحة لغاية دلوقتي عشان افاجئ القراء بالردود بتاعته ميبقوش متوقعين الرد بتاعة عشان كل مدى يتعرفوا على الشخصية اكتر ميحسوش بملل
دي احسن حاجه وبناء على كل موقف هيظهر جانب من كل شخصيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%