NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

اتاخرت يعم + اسلوبك اسلوب محترفين واسلوب سرد غير طبيعي قلل بس الافيهات خلي الابطال كاريزما كده
زي حماده فتحي وناس
ومتوقع ليك مستقبل مبهر
معلش بقى كان عندي ابحاث, انا فاهم اللي بتقوله بس برضو لازم اخلي في افيهات شويه لان هما برضو شباب جامعي ف مهما كان بيحبوا يهزروا شويه

• أتفق
التفاعلات: mafia99
تم أضافة الجزء العاشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

تسلم ايدك يا غالي الجزء جامد منتظر السلسلة التانية 🔥💪

تسلم ايدك يا غالي الجزء جامد منتظر السلسلة التانية 🔥💪
حبيبي يا اخويا السلسلة التانية هتنزل كمان يومين كده او ممكن قبل كده كمان

وعدت واوفيت التقيت بك بعد دقائق من نزول الجزء الاول والان اشكرك من اعماق قلبي على وفائك باتمام السلسله الاولى واتمنى أن التقي بك في اكثر من عمل تحياتي لك واحترامي وتقديري لك اخوك حاكم الشات

عااااش يا صحبي 🫂❤️

قصه حلوه مش بطاله وانا فاكر انك كنت عاملي منشن علي القصه بس مكنتش فاضي بقا معلش حقك عليا اني مكتبتش رأيي بس هي كبدايه ليك كويسه جدا وانا بحب القصص اللي زي دي بس بصراحه الغموض فيها كتير وكمان حاجات كتير مش مفهومه وكدة وحاسس ان فيه حاجات وقعت منك بس معلش تعوض في السلسلة التانيه وتكون اتطورت ان شاء **** وتكتب احسن وياريت تنزل بالجديد في اسرع وقت يا معلم♥️

وعدت واوفيت التقيت بك بعد دقائق من نزول الجزء الاول والان اشكرك من اعماق قلبي على وفائك باتمام السلسله الاولى واتمنى أن التقي بك في اكثر من عمل تحياتي لك واحترامي وتقديري لك اخوك حاكم الشات
حبيبي تسلم على ردك الجميل جدا واشوفك في السلسة التانية

• حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات
قصه حلوه مش بطاله وانا فاكر انك كنت عاملي منشن علي القصه بس مكنتش فاضي بقا معلش حقك عليا اني مكتبتش رأيي بس هي كبدايه ليك كويسه جدا وانا بحب القصص اللي زي دي بس بصراحه الغموض فيها كتير وكمان حاجات كتير مش مفهومه وكدة وحاسس ان فيه حاجات وقعت منك بس معلش تعوض في السلسلة التانيه وتكون اتطورت ان شاء **** وتكتب احسن وياريت تنزل بالجديد في اسرع وقت يا معلم♥️
عااااش يا صحبي 🫂❤️
تسلم يا اخويا

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
بشكرك جدا على ردك وعلى انتقادك وحابب اقولك ان الغموض والحاجات اللي مش مفهومه دي جزء من القصة مش معموله غلط مني لان هما كشخصيات مش فاهمين اللي بيحصل زيك لكن قريب هيبتدوا يفهموا شويه شويه متقلقش القصة هتتطور في السلسلة الثانية عن الاولى وبشكرك جدا تاني على انتقادك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حاكم الشاات و Elnamr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بشكرك جدا على ردك وعلى انتقادك وحابب اقولك ان الغموض والحاجات اللي مش مفهومه دي جزء من القصة مش معموله غلط مني لان هما كشخصيات مش فاهمين اللي بيحصل زيك لكن قريب هيبتدوا يفهموا شويه شويه متقلقش القصة هتتطور في السلسلة الثانية عن الاولى وبشكرك جدا تاني على انتقادك
مانا عارف ان الغموض تبع القصه بس انا بقا بكره الغموض كره العمي بس طبعا ده بيزود من القصه متعه واستمر يا وحش ومستني السلسله الجديده علي نار 🔥♥️

مانا عارف ان الغموض تبع القصه بس انا بقا بكره الغموض كره العمي بس طبعا ده بيزود من القصه متعه واستمر يا وحش ومستني السلسله الجديده علي نار 🔥♥️
تسلم يا كبير انا برضو كنت زيك كده لما كنت بقرا القصص اللي فيها غموض بس لما بقيت بقرا قصص مفيهاش غموض بقيت بحس ان الاحداث متوقعة جدا وحسيت ان مفيهاش متعه وساعتها حسيت بقيمة القصص اللي فيها غموض, بس عموما الغموض مش هيفضل كده كتير

تسلم يا كبير انا برضو كنت زيك كده لما كنت بقرا القصص اللي فيها غموض بس لما بقيت بقرا قصص مفيهاش غموض بقيت بحس ان الاحداث متوقعة جدا وحسيت ان مفيهاش متعه وساعتها حسيت بقيمة القصص اللي فيها غموض, بس عموما الغموض مش هيفضل كده كتير
ايوة مانا فاهم علي قد ما بحبه علي قد ما بتعصب وانا بحاول افك الالغاز بس عاش عليك و**** انت ابدعت ومستني السلسله التانيه علي نار يغالي

لو منزلتش السلسلة التانية هيحصل جناااية انا مستني بقااالي كتيرر😂😂💔

لو منزلتش السلسلة التانية هيحصل جناااية انا مستني بقااالي كتيرر😂😂💔
من عنيا ياعم ميبقاش دمك حامي كده 😂😂

السلسلة الثانية نزلت

جميلة جداً يا اخويو و بجد دماغك نار استمر 🖤✨

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%