NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

تم أضافة الجزء الثامن

روحت فين يا غالي فين باقي القصه

تم أضافة الجزء التاسع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو جدا كمل التشويق عالي كما يا غالي

قصة جميلة جداً و فكرة جديدة خالص و اسلوبك فى الكتابة كويس بحييك و تسلم ايدك على الجمال ده ومنتظرين الباقى يا برنس 🔥❤💪

هو انت عايز تقول اية وتوصل لأية.. فين القصه.. حوار ممل..

حلو جدا كمل التشويق عالي كما يا غالي
تسلم على ردك الرد ده بصراحة بيحمسني اكمل اكتر انا بكتب في الجزء الجديد ويتمنى يعجبك لما ينزل

قصة جميلة جداً و فكرة جديدة خالص و اسلوبك فى الكتابة كويس بحييك و تسلم ايدك على الجمال ده ومنتظرين الباقى يا برنس 🔥❤💪
انا كنت خايف أن الناس تزهق أو متفهمش الأحداث بس بصراحة تشجيعهم خلاني اكمل اكتر وبشكرك على رايك وانا متابع قصصك من فترة وبصراحة انت مبدع في الكتابة

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
هو انت عايز تقول اية وتوصل لأية.. فين القصه.. حوار ممل..
لو عندك تعليق على حاجه معينة ف انا مستني تقولي الحل اللي انت شايفة كويس ولو انا لقيته تمام هبقى اغير لكن لو قصدك على سير أحداث القصة دي تالت مره اقولها أن هما لسه مكانوش يعرفوا بعض ف ده على قد ما هي احداث قصة هي فيها حوارات عشان تعرف شخصية كل واحد في القصة وكمان هما مش عارفين يعملوا ايه في الجزيرة ف هما تركيزهم أنهم يهبدربوا عشان كده مفيش احداث اكشن كتير عشان تبقى واقعية شوية

كمل ياخويا القصه جاااااااااااامده فشخ وعاوزين نعرف هايحصل معاهم اى كممممممممل

انا كنت خايف أن الناس تزهق أو متفهمش الأحداث بس بصراحة تشجيعهم خلاني اكمل اكتر وبشكرك على رايك وانا متابع قصصك من فترة وبصراحة انت مبدع في الكتابة
حبيبي تسلم ياغالي انت الى اسلوبك جميل جدا و مبدع كانت هتكون خساره كبيره لو مش كملت القصة

القصهة جامده جدا و ياريت تكمل مشكور علي مجهوداتك

اييي الجمدااان دااا💥💥💥❤️

كمل ياسطا متعشمنيش وتمشي انا م صدقت لقيت قصة من اللي تخليني عايش الخيال😫❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: ♘MEDhatabobasHa♘
أنا حاليا كتبت السلسله الثالثة من اليتيم ومسحتها
ليه بس كده
ده انت من الناس إللى الواحد بيدخل بسببها المنتدى

كمل ياسطا متعشمنيش وتمشي انا م صدقت لقيت قصة من اللي تخليني عايش الخيال😫❤️❤️
مكمل متقلقش بس عشان عندي بحث في الجامعة ف مش عارف اكتب اليومين دول بس ممكن احاول انزل الجزء الجديد النهاردة

• عجبني
  • عجبني
حبيبي تسلم على تعليقك ومتقلقش مش هتاخر
اتاخرت يعم + اسلوبك اسلوب محترفين واسلوب سرد غير طبيعي قلل بس الافيهات خلي الابطال كاريزما كده
زي حماده فتحي وناس
ومتوقع ليك مستقبل مبهر

• معجبنيش

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%