NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

في ناس كتير طالبة دمج لقصصها من امبارح ولسه مدمجوش لحد حاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم إضافة الجزء الثاني

تم إضافة الجزء الثالث

عوز اقلك انهاا بدية حلوة منك واستمر بس حول تخلي الكلام وصل في بعضها اعمل مذكره في فون واكتب فيها ورجع القصة وظبتهاا براحتك خالص وصحح لاخطا وقلل المسافات وحول انك تخلي القصة طويله شوية وما تكترش من اللي فهات وحول تكتتر من الغموض حول انك توتر القرا وبديه موفقه ♥💫

عوز اقلك انهاا بدية حلوة منك واستمر بس حول تخلي الكلام وصل في بعضها اعمل مذكره في فون واكتب فيها ورجع القصة وظبتهاا براحتك خالص وصحح لاخطا وقلل المسافات وحول انك تخلي القصة طويله شوية وما تكترش من اللي فهات وحول تكتتر من الغموض حول انك توتر القرا وبديه موفقه ♥💫
شكرا جدا على رايك وانا هحاول ان احسن من نفسي اكتر واحييك على اخر جزء من كريشنا كنت لسه بقراه من شويه مستني السلسلة الجديدة

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: boya brat
شكرا جدا على رايك وانا هحاول ان احسن من نفسي اكتر واحييك على اخر جزء من كريشنا كنت لسه بقراه من شويه مستني السلسلة الجديدة
حبيبي امان قريب انشاء **** بس مستني اشوف التفاعل يستهل ولا

مساء الخير يا شباب
انا قدمت اقتراح تعديل طريقة الدمج لتكون من خلال الكاتب او الناشر ياريت الي شايف الاقتراح ده كويس يعمل تصويت في
الرابط دة

معاك يا باشا منتظر الجزء الرابع ومش هتبضن يمكن الجزء ده فيه شبه تطور واكيد أنا بتمنى لك التفوق فى دراستك وعملك..بس أنا شايف إن ده مجهود عليك بجد.. تسلم ايدك يا كبير..
مع خالص تحياتى...

بدايه حلو بس خف افهات شوي شابو ليك

معاك يا باشا منتظر الجزء الرابع ومش هتبضن يمكن الجزء ده فيه شبه تطور واكيد أنا بتمنى لك التفوق فى دراستك وعملك..بس أنا شايف إن ده مجهود عليك بجد.. تسلم ايدك يا كبير..
مع خالص تحياتى.
تسلم على تشجيعك

• عجبني
التفاعلات: الخديوى
بدايه حلو بس خف افهات شوي شابو ليك
انا بس قلت اخف الدنيا شويه لغايه ما نتعمق في الدنيا اكتر بس من بداية الجزء الرابع هقلل الافهات

اقدر اقول بدأت تتحسن اكثر من الأول
لكن مش انت قلت ان ديه قصة كل شخصيتها ابطال ولا ايه

اصل كده سيف البطل فقط

جامد جدا يسطاا

• عجبني
التفاعلات: الجو نمبر وان
اقدر اقول بدأت تتحسن اكثر من الأول
لكن مش انت قلت ان ديه قصة كل شخصيتها ابطال ولا ايه

اصل كده سيف البطل فقط
هو سيف هو البطل بس قصدي ان كل شخص ليه دور ان من الاخر مينفعش واحد منهم يموت يعني كلهم جزء من اللي بيحصل وهتفهم قصدي قدام في القصة عشان لو فهمتك اكتر من كده هحرق القصة

• عجبني
التفاعلات: مرحب
تم أضافة الجزء الثالث

يااخويا ده مش مسلسل عشان التفاصيل دي كلها حول تسرع الاحداث وتطول الجزء شويه بدايه موفقه ليك

قصة روعة منتظر الجديد

جزء حلو يا برو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%