NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة فانتازيا وخيال صيف بلا نهاية | السلسلة الاولي | ـ عشرة أجزاء 16/12/2022

• عجبني
التفاعلات: ahlawy77
  • عجبني
  • طب!
بدايه حلوه تسلم عليها بس لسه محدش يقدر يحكم عليها من اول جزء بس كبدايه حلوه ومستنين جديدك
شكرا لردك الجزء الثاني مستني يدمج وبكتب في الثالث

شكرا لردك الجزء الثاني مستني يدمج وبكتب في الثالث
نزلو ف التعليقات وبلغ بدمجه وهيدمج

• عجبني
انا كتبتة في التعليقات عندهم وطلبت الدمج

• عجبني
بس الواضح ان محدش قاعد عشان في ناس تانية طالبه دمج ومردوش عليهم

• عجبني
التفاعلات: الدي-بي
  • عجبني
نزلت الجزء الثاني بتمنى يعجب الكل وحبيت اعرفكم ان دي لسه البداية فممكن تحسوا ان مفيش اكشن لسه بس قدام الاكشن هيشتغل

• عجبني
بداية أنا مش عارف أركز فى اللى أنت كتبته ومش فاهم حاجة الحوارات كتير جدآ يمين فى شمال ومحتار وفجأة الجزء خلص...سوف أقرأ الجزء الثانى جايز الخطوط تتشبك فى بعضيها وأعرف أمسك طرف خيط للقصة..
متزعلش من المكتوب ممكن القصة تكون جميلة بعد كده وأنا منتظر وأتمنى لك التوفيق..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
للأسف الجزء الثانى زى الأول مش مفهوم..
على كلامك إن الأحداث بطيئه..بس معلش أنا مش شايف أى أحداث.. أرجو توضيح القصة لأنى أعتقد إن الأعضاء فى ملل الحق تحط رتوش للقصة بدل الأعضاء متهرب منك وبعدين متسبش فراغات كتير بين السطور..

مع خالص تحياتى...

• عجبني
بداية أنا مش عارف أركز فى اللى أنت كتبته ومش فاهم حاجة الحوارات كتير جدآ يمين فى شمال ومحتار وفجأة الجزء خلص...سوف أقرأ الجزء الثانى جايز الخطوط تتشبك فى بعضيها وأعرف أمسك طرف خيط للقصة..
متزعلش من المكتوب ممكن القصة تكون جميلة بعد كده وأنا منتظر وأتمنى لك التوفيق..

مع خالص تحياتي

اولا شكرا انك قولت رايك انا فاهم انت قصدك ايه بس الفكره أن القصة ملهاش بطل واحد وبيعدي بمشاكل يتعرف بيها على باقي الشخصيات لا هنا البطل هو وكل شخصيات القصة بيتعرضوا لنفس المشاكل ف كل واحد بيتكلم عشان وكمان كلهم مش فاهمين ايه اللي بيحصل ف انت شوف لما يبقى قصة بطلها واحد بيلف حوالين نفسه ازاي لكن القصه دي فيها اكتر من بطل وكل واحد ليه دور في القصة وكمان كلهم مش عارفين بعض ما عدا كام واحد كده ف ليه الحوارات كتير عشان القارئ نفسه يقدر يحدد شخصية كل واحد وكمان مش هتلاقي حاجات تتوه زي الجزء ده في الباقي

• عجبني
اولا شكرا انك قولت رايك انا فاهم انت قصدك ايه بس الفكره أن القصة ملهاش بطل واحد وبيعدي بمشاكل يتعرف بيها على باقي الشخصيات لا هنا البطل هو وكل شخصيات القصة بيتعرضوا لنفس المشاكل ف كل واحد بيتكلم عشان وكمان كلهم مش فاهمين ايه اللي بيحصل ف انت شوف لما يبقى قصة بطلها واحد بيلف حوالين نفسه ازاي لكن القصه دي فيها اكتر من بطل وكل واحد ليه دور في القصة وكمان كلهم مش عارفين بعض ما عدا كام واحد كده ف ليه الحوارات كتير عشان القارئ نفسه يقدر يحدد شخصية كل واحد وكمان مش هتلاقي حاجات تتوه زي الجزء ده في الباقي
وبرده البطل نفسة يتعرف على على الشخصيات اكتر انت الفكره أن هنا مش البطل لوحده اللي بيفكر في كذا شخص بيفكر فكل واحد بيقول اللي في دماغه بس الفكره برضو أن الجزيره دي وراها اسرار كتير ف البطل مش هيقدر أن يكشفها كلها ورا بعض يعني القصة هتبقى أعمق من كده بكتير لأن القصة دي انا كانت فكرتها في دماغي من قبل ما اعرف موقع نسوانجي اصلا عارف وأحداثها هتمشي ازاي هي الفكره أن السلسلة الاولى جزء منها تعارف على الشخصيات ف انت مش هتفهم لأن اصلا البدايه دي مافيهاش حاجه لسه تتفهم لازم يبقى ده موجود لاني لو قلتلك شخصية كل واحد منهم هتنسى لكن لما تشوف ردهم في الكلام والمواقف هتفهم ودي كانت مشكلة بتقابلني في القصص هنا أن في ناس بتكتب شخصية شخص وغير انك بتنسى بتلاقي اثناء الكتابه الشخصية نفسها بتتغير ف انت بتبتدي تتلغبط بس على العموم انا هبقى احاول اقلل بعض الحاجات اللي ملهاش لازمه ولمعلوماتك ردي ده مش معناه اني رافض النقد بتاعك انا بس بفهمك وجهة نظري مش اكتر وانا هحاول احسن عن كده

• عجبني
على فكره يا صاحبى حضرتك قلت إن القصة أول كتاباتك فى المنتدى فأنا عايز اشجعك لأنى مبعرفش أجامل بس أنا بطبعى بحب أشجع المبتدئين ولكن مش لاقى حاجة أتكلم عنها بس أنا حصبر يمكن ؟؟؟؟ عايزك تقنعنى يا برووو بالقصة ومتزودش فى التوهان كتير ومنتظر يا غالى..
مع خالص تحياتى...

• عجبني
قصة جميلة بس بلاش تأخير
و**** يعينك في دراسة

• عجبني
حلو بس تعمق شويه اكتر

• عجبني
الجزء الثالث هيبقى بداية الاكشن انا شغال عليه وقرب يخلص

• عجبني
التفاعلات: mo_rw
  • عجبني
تمام مستني اهو ♥
بس مش زي ما انت فاكر الاكشن هيبتدي في نهاية الجزء وهيكمل في الجزء الرابع انا هنزل الثالث خلاص بس الرابع هيخلص انهارده بس مش هعرف انزله عشان الثاني لسه مندمجش ومش هينفع اكمل القصة في التعليقات

• حبيته
التفاعلات: mo_rw
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%