NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية صديقة اختي الشيطاني الجزء الأول..

Gymy

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه الاخبار اليوم بحكيلكم قصتي الاول بعرفكم بنفسي وابطال قصتي..
..
انا #كريم.. عندي ١٦ سنه اختي #ساره.. ١٩ سنه و صديقة اختي #مني ٢٠ سنه.. وبابا وماما برا مصر في شغل وبيبعتلني مصاريف كل شهر
بتبدأ قصتي في بداية قدوم #مني البيت عندنا عشان تقعد مع اختي والامور كانت عادي بس الي مكنش عادي نظرات #مني لياا كانت خبيثه معرفتش كدا غير بعد فوات الأوان مني من منطق شعبيه وتحس نه شرموطه المهم عدي اسبوع علي هذا الحال كل يوم #مني تجي تقعد مع اختي في غرفتها لحد ما في يوم كنت راجع من المدرسه بدري وسمعت صوت مذيكا من غرفة اختي كان عادي بس الفضول خلاني اروح اشوف بيعمل ايه وكنت بتخيل اني اشوف مني واختي بيرقصم وقلت اتجسس عليهم وفعلا رحت براحي لحد غرفة اختي وبدات ابص عليهم من خرم في البا مكان المفتاح لقيت #مني بترقص واختي #ساره بترقص معها بس الغريب ان #مني كانت بتحسس علي جسم اختي بطريقه غريبه مثلا تمشي اديها علي جسم اختي وتلعب في صدرها تمشيها لحمتنزل علي طيزها وكدا انا كنت هايج وانا بتفرج وفضلت متابع لحد ما قربت اجيب وقمت ماشي رايح جري في الحمام ومن حظي الاسود وانا بلف عشان اروح الحمام قميسي اتشبك في الباب وعمل صوت لحقت نفسي وفكيت العقده وجريت وانا لس بجري في نص الممر سمعت باب غرفة اختي بيتفتح وبتخرج منه #مني ولمحتني وانا بجرب بخطوات سريعه وبلف وبشوف مين الي فتح الباب لقيته #مني وبتبص لياا وبتضحك انا قلبي وقع في رجلي وسمعت صوت اختي وبتقول ل #مني فيه ايه
قالت له مفيش حاجه وبتقله انا هروح الحمام وجايه وجهزي نفسك لما ارجع عشان هنلعب سوي. وقفلت الباب وجت ورايه انا رحت غرفتي وقفلت الباب ومفيش دقيقة ولقيت الباب بيخبط عرفت انه #مني وفتحت ودخلت علياا.. وبدأ الكلام..
انا.. ايه خيار يا مني.. في حاجه
مني.. ايو فيه كنت بتعمل ايه عند باب الغرف بتاعت اختك..
انا.. مكنتش بعمل حاجه.
مني.. هههههه وانا المفروض اصدق لا انتا كنت بتتجسس علينا صح
انا.. اتكسفت وفضلت ساكت....
مني.. اتكسفتي يا كيمو علي فيكرا عادي بنسبالي تتجسس علي البنات عشان انتا شب وكيد عندك احتياجات..
انا.. احتياجات ايه؟؟
مني.. هههههه ذي البقعه الي علي البنطلون بتاعك عملته علي نفسك..
انا.. اتصدمت ومكنتش واخد بالي اني جبت لبني في البنطلون وعامل بقعه.. وضميت رجلي علي بعض وقلتله ممكن تخرجي بره..
مني.. هههههه ماشي يا كيمو بس قبل ممشي هات ورق وقلم وخد رقمي وكلمني وتص عشان هتحتجني هههههههه..
انا.. هحتاجك في ايه..
مني.. دلوقتي تعرف ودا رقمي.. اه متنساش ترجع تتفرج علينا وتشوف انا هعمل في اختك ايه وهسيبلك الباب موارب عشان تعرف تتفرج احلي هههههه
.. وخرجت وانا زبي اتنفض لما سمعت كلامه وطريقة الشرمط في ضحكتها وكلامه..
وفعلن غيرت البنطلون ومكنتش عاوز اروح بس هيجاني وداني لحد باب غرفة اختي.. وكانت الصدمه. اختي خلع ملط ومني ملط و بتمص بزاز اختي وبتلعب في كسه ومني خلت اختي تعمل وضع الكلب وبتلعب في طيزها بخيار واختي.. ااااااه ااااي براحي يامني...
#مني صوتك ميعلاش يا لبوه.. اختي اااه ااااااه اااممم حاضر بس براحه بيوجع...
ولقيت مني بتلف وبتبصلي لقيتني بتفرج عليهم وانا بلعب في زبي. وضحكتلي ضحكة نصر ومعداش كتير وكانم خلصم واختي جابت شهواته وانا رجعت براحه لغرفتي وكنت بلعب في زبي.. وانا هايج ومصدوم في نفس الوقت وفجأه لقيت الباب بتاع غرفتي يتفتح وبتدخل مني ملط ولقيتني بلعب في زبي..
مني.. ههههههه عرفت ايه احتياجاتك علي فيكرا ممكن اسعدك زي ما بساعد اختك..
انا.. ازاي بس اختي ممكن...
مني.. متقلكش اختك راحت الحمام تستحمي وهطول شويه
انا.. ولقيت مني بتقرب ونزلت عند زبي بتلعب واول ما مسكته جسمي اتكهرب وفضلت تلعب فيه..
مني.. ايه رايك في الي شفته عجبك..
انا.. امممم ايوه عجبني..
مني.. عجتك وانا بنيك اختك اللبوه ههههه.
انا ايوه اااه وكانت بتلعب في زبي جامد ومش مستحمل.. لاني كنت لس جايب لبني ومعداش كتير
مني.. انتا هايج اوي علي جسم اختك وهجت اكتر لما شفتني وانا بنيكه صح يا كيمو..
انا.. ااااااه ايوا..
مني.. ايوا ايه قول.''
انا.. كنت بهيج وانتي بتنيكي أختي..
مني.. ههههه تحب تشوفه وانا بجيبله فحل ينيكها هععهه.
انا.. كنت بسمع الكلام وانا في قمة هيجاني وهيا كانت عمل ذي الشطان بتوسوس ..
مني.. ايه قول تحب تشوفه وهيا بتتناك قدامك.؟؟.
انا.. اااه ياريت اشوفها وهيا بتتناك قدامي اااااااااااه هجيب لبني.. ااممم ولقيت مني بتوطي وبتاخد زبي في بقه وبمصه لحد ما جبت لبني في بقه وبلعته كله..
مني.. ااااممم جبت لبن كتير اوي بس طعمه حلو.. ولقيته بتقرب عليه وبتبوسني ولس في بواقي لبن علي بقه ولسانه بدخل لسانه جو بقي وانا كنت فاصل من التعب وسبتني وخرجت وقبل ما تقفل الباب قالت منتساش تكلمني ..

وهنا انه الجزء الأول.

بعتزر علي الأخطاء الإملائية بس ببق هايج وانا. بكتب 🤤🥵

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: قاذف اللهب, Ahmed Fadel, Deadpool. و 7 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%