NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صديقة اختي الشطانه الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Gymy

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 يناير 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
250
نقاط
54
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وخرجت مني من الغرفي وجت بليل افتكرت الرقم ورنيت علي مني ورديت عليا.. اخيرن افتكرتني كنت هزعل لو مكلمتنيش.. انا اسف علي التأخير
.. مني ولا يهمك بس المهم خلينا نكون اصحاب موافق تصحبني.. انا اتشرف.. مني.. طب طالما بقينا اصحاب خلينا نكون صرحه مع بعض ماشي..
انا.. حاضر..
مني.. ايه رايك في الي حصل النهرض عجبك لان لو معجبكش معتش هكمل ولا عت هاجي عندكم تاني
انا.. لا لا لا عجبني وانتي عرف انه عجبني..
مني.. ههههه خلاص اشط بنكمل وطلامه بتبق مبصوت لما تشوف اختك بتتناك قدامك انا هخيلك ديمن مبصوت..
انا.. ياريت اممم.
مني. طيب اعمل حسابك مترحش المدرسه بكره وخليك موجود في البيت..
انا.. ليه.. مني.. بكره تعرف وتنبسط واختك هتروح المدرسه انا عوزاك لوحدك..
انا.. ماشي هستناكي وفصلت المكالمه..
وتاني يوم لقيت اختي بتصحيني عشان المدرسة
انا.. لا لا مش رايح النهرض تعبان شويه..
اختي طيب ارتاح النهرض وانا هروح الجمعه بتاعتي.
انا ماشي.. وعلي الساعه ٩ لقيت تلفوني بيرن لقيته مني رديت عليه ايوا
مني.. افتحلي انا قدام الشقه
ورحت جري افتح ولقيته بتبوسني وبتقلي اقفل وتعالي ورايه ولقيته رايحه علي غرفتي ورحت وراها
مني.. وحشتني يا كيمو تعالي اقعد جنبي .. وانا رحت قعت جنبه وبدات تكلمني وهيا بتلعب في زبي من فوق البنطلون وبتقلي هوريك اول نياكه ليا مع اختك في الجامعه وفتحت التلفون بتعه وكان في فديو ليه وهيا بتنيك اختي في حمام الجامعه بزب صناعي.. انا زبي بق عمود نور وهيا نزلت خلعتني البنطلون وبدات تمص زبي وانا ماسك التفلون وبتفرج اااممم علي المنظر وقلت هجيب وفعلن جبت لبني في بق مني وبلعتهم كلهم..
مني.. هههههه انتا لدرجة دي جبت بسرعه من منظر اختك وهيا بتتناك
انا اااه منظره حلو قوي..
مني.. طيب سبلي نفسك خالص وانا هبسطك ومتعترضش علي اي حاجه موافق
انا.. حاضر..
مني.. اخرج من الفيديو وقلب في الفيديوهات هتلقي فيوهات تانيه لاختك افتح وتفرج وسبلي نفسك..
انا فرحت قوي لما عرف ان لس فيه فديوهات تاني لاختي
مني.. لف وعمل وضع الكلب عشان زبك يقوم بسرعه
انا مردتش اعترض وفعلن عملت زي ما قالتلي وبدات مني تلعب في زبي وتمص بيضي وانا بدات اتفرج علي الفيديوهات لحد ما لقيت فيدوي لاختي وهيا في الحمام بتاعني وقعد علي ركبته ومني بتشخ ميا في بقه وبتضربه بالقلم وانا هايج علي منظر اختي وهياا مكسوره وكنت هايك اوي وبدات احس بصباع مني في خرم طيزي وبدات تدخل صباعه فطيزي
انا ااااااه ااااي ومستحمل وبتفرج علي الفيديو ومري واحد لقيت صباعين في خرم طيزي رشق حولت افلت بس كانت مني لف اديه علي وسطي ومسك زبي معرفش اتحرك وقلتلي استحمل شويه بس هويعجبك وانا اااااااه ااااااممم بيوجع يا مني اااااااي براحه
مني.. هههههه نس اختك اللبوه بالظبط ههههه متقلكش هيعجبك اتفرج انتا علي الفيديو وبدا اتفرج ومني بتنيكني بصابعين وانا بدات اتمتع واهيج من ايد منور وهيا بتنكني وبتلعب في زبي باليد التاني..
مني.. ايه عجبك يا خول وانا بنيكك
انا.. اااااه ااااي ااام ايو كملي حلو قوي .
مني.. عجبك وانتا بتشوف وانا بهين اختك وبشربه ميتي هههههه
انا.. ااااام ايو منظر هيموتني من الهيجااان ااااه قربت اجيب..
مني.. استني وراحت جابت شنطتها وطلعت زب صناعي وحطيته تحت زبي وجبت لبني عليه وهيا بدات تدعكه بلبني وتف علي خرم طيزي ولبسيته وانا هموت من التعب وقامت فوقي هولت تدخله بس كان كبير
مني.. كيمو انا بحب العنف حاول تستحملني وانا هدخلك عالم المتعه وهخليك تحس باحساس اول مرا تحسه في حياتك
.. انا كنت مستسلم وانا بتفرج علي اختي وهيا بتتناك من مني في جميع الاوضاع في طيزي واهاااات اختي عاليه وقامت مني مرا وحده قالت ادخلي يا لبوه انا اتصدمت لما لقيت اختي هيا الي بتدخل جيت اقوم
مني.. لا لا خليك زي ما انتا اختك عرف كل حاجه وانتا عرفت كل حاجه عنه خلينا نتمتع مع بعض وعلي فكره اختك الي كانت عوز كدا وهيا الي طلبت مني ابستك.. ولقيت اختي قربت عليا وبتقولي..
مبسوط يا كيمو.. انا. ايوااااا وقبل ما اكمل كلامي لقيت اختي توطي وتبوسني وبتلعب في زبي نسيت كنت هقول ايه..
مني.. طلامه كل حاجه اتكشفت وكله مبسوط خلينا نكمل وقامت بسط لاختي وغمز ليه واختي فهمت وانا مفهمتش هههههه المهم اختي خلعت هدومه ملط ولقيته نامت علي ظهرها وقالتلي تعالي الحس كس اختك يا حبيبي وفعلن روحت عاما وضع الكلب فوقه وبدات الحس كسه ونا هايج وهيا مسك وسطي وبتمص زبي وجت مني من ورايه وقالت لاختي اعملي كماشي انا مفهمتش لقيت اختي بتعطني رجليه واديه ومني بتحشر زبه في طيزي
انا.. اااااااااه ااااااه ااااااامم وحولت افلت معرفتش كانت اختي مكتفاني ومني مسكني من وسطي وبترزع في طيزي لحد ما هديت وطيزي خدت علي حج زب مني وبدات اتمتع وطلعيته من طيزي وحطيته في بق اختي تمص فيه ورحعت تنيكني تاني اختي طلعت من تحتي وبقت قدامي وفتح رجليها وبتشدني من شعري علي كسه وبدات امص ولحس فيه..
اختي.. تحب تشوفني وانا بتناك يا كيمو..
..انا.. ااااااه ااااي ايوي يا حبيبتي
اختي.. ياروحي انتا..
مني.. كيمو جدع وبيحب يشوف اخته مبسوط دايما..
وبدات ترزع فيا بزبه وانا مستمتع لحد ما قربت اجي لقيت اختي نزلت تمص في زبي
مني.. ارجعي يا لبوه متمسكيش زبه افتحي بقك تحت زبه بس وهوا هيجبهم لوحده..
اختي عملت ذي ما مني قالت له وفتحت بقه بس كان زبي نصف منتصب وبيحيب لبن من فير ما حد مسكه واختي خدت كل لبني في بقه وجت قدامي وبستني ولبني بق يدخل بقي ومش قادر من المتعي ومني طلعت زبه وضربتني علي طيزي .

. وهنا انتهي الجزء الثاني
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: قاذف اللهب, Nodybosy, Sina و 8 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%