NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mody609

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
26 مارس 2024
المشاركات
13
مستوى التفاعل
52
العمر
23
نقاط
235
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ricky95, Gattuso, ابن متحرر و 40 آخرين
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
لك كامل حريتك بس لو عايز تنيكها هتهالها تدريجي طالما هى بتتفرج على سكس يعنى لو تقلت فى تهيجها شويه هتيج وبعدين انت ممكن تجبلها صريحه عادى
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
لك كامل حريتك بس لو عايز تنيكها هتهالها تدريجي طالما هى بتتفرج على سكس يعنى لو تقلت فى تهيجها شويه هتيج وبعدين انت ممكن تجبلها صريحه عادى
انا كنت بشوفها زمان بتتفرج على افلام سكس بس حاليا معرفش.
اجبها صريحه ازاي 🤣 يدب مسكت بزها بعدت عني
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king
لا تتكلم معاها
انا كنت بشوفها زمان بتتفرج على افلام سكس بس حاليا معرفش.
اجبها صريحه ازاي 🤣 يدب مسكت بزها بعدت عني
تتكلم معاها انك محتاجها تريحك تستغل فرصه انكو لوحدكو وكده يعنى
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
حلوة كمل
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
احح
 
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Henry king
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
انت ضيعت من ايدك كنز كتير غيرك هيموتو عليه
ومش بعيد يكون حد خد الكنز دا وبيتمرمغ فيه
 
  • عجبني
  • محزن
التفاعلات: Henry king و Mody609
انت ضيعت من ايدك كنز كتير غيرك هيموتو عليه
ومش بعيد يكون حد خد الكنز دا وبيتمرمغ فيه
طب اعمل ايه كنت لسه صغير مش فاهم حاجه
لو تقدر تساعدني بحاجة قولي
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king
طب اعمل ايه كنت لسه صغير مش فاهم حاجه
لو تقدر تساعدني بحاجة قولي
ارجع اتوددلها من تاني
وحسسها انك كبرت وبقيت فحل وهيجان عليها
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Alaa69
كنت حاضنها مره بهزار وانا وراها بس من سخونة طيازها زبري وقف مره واحده ولزقته في طيزها الكبيره بعدتت عني
 
  • عجبني
التفاعلات: كيمووووو و Henry king
حلوه اوي كمل
 
  • عجبني
  • ماااشي
التفاعلات: هانى الخواجه، Henry king و Mody609
  • عجبني
التفاعلات: Henry king
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
عايزه تتاكد أنها لسه بتتلبون ولا لا انا اقدر اساعدك وبسبب الاسناب بس
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
  • عجبني
التفاعلات: Henry king
حلك معايا وهتشكرني بعدين تعالي خاص
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
واحدة واحدة عليها يروحي لبوتي كانت كدة انظبطط خالص براااحة اوووي عليها بس كتر من الحك
 
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
ديه مش اختك معاك صور لي اختك اصلا ؟
 
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609
انا عايز اعرف بس في الاول اكمل في اللي بعمله ده ولا لا

وكل حاجه حصلت كتبتها.

- اسمي مودي عندي ٢٣ سنه واختي منار ٢٤ بس ايه حته قصيره كدا بطه بلدي على التكه كانت كل اسررنا مع بعض كنا أصحاب قبل ما نبقى اخوات بداية قصتي وانا في أولى ثانوي واختي كانت اكبر مني بسنه بس دمغها سابقه سنها بكتير كنا بنام في اوضه فيها سريرين واحد لاخويا الكبير وده ليه قصه تانيه هبقى انزلها والسرير التاني ليا انا واختي وبحكم أننا صغيرين كنا بنام مع بعض عادي في اليوم ده بقى نمت وأما فتحت عيني لقيت اختي بتمص في زبري حاولت امنعها بس هيا خليتني نكمل قعدت تمص فيه كأنها اول مره في حياتها تشوف زبر فضلت على الحال ده شويه حلوين وانا حاسس بزبري وهيا بتحشره في بوقها وتطلعه وتدخله تاني عرفت بعدين أنها كانت بتتفرج على افلام سكس وعايزه تقلدهم وقتها كنت اول مره انزل لبن وهيا زي الملهوفه بلعت لبني كله واول ما خلصت لقيتها سحباني من ايدي وراحت على مجلس الضيوف وقلعت وقالتلي الحسلي كسي وقتها انا رفضت كنت خايف ومكنش عندي خلفيه عن الموضوع ده سبتها ودخلت انام وعدتت الايام بس لا أنا ولا اختي فتحنا الموضوع ده تاني ولا اتكلمنا فيه وعدتت ال٣ سنين بتوع الثانوي ودخلت انا كليه وهيا في كليه في محافظه تانيه ومبقتش اشوفها الا في الإجازات كل فين وفين بس ديما كنت فاكر الموقف ده وعمري ما نسيته وكنت حاسس انها زعلت مني عشان رفضت أما بقيت اشوفها في الإجازات جسمها كبر اكتر وبقت تلبس العبايه أو البيجامه بتاعتها ومن كتر ما جسمها كبر الهدوم بقت لازقه عليها فلقات طيزها الكبيره بتكون واضحه قدامي وكانت مش بتلبس البرا طول ما هيا هنا حلمات بزازها بتكون واضحه اووي في الوقت ده حسيت اني نفسي فيها واني غلطت غلطه كبيره يوم ما رفضتها وساعات بحس انها معتمده تلبس كدا قدامي لأن ده اتوقع مش حاجه طبيعيه انها تكون قاعده كدا بلبس يهيج الحجر انا مقدرتش امسك نفسي وبقيت اروح احك زبري على طيزها وانا بهزر معاها امسكها اضربها واكتفها وبيكون زبري منفوخ ولازق في طيزها الكبيره سعات كنت بحس انها بتاخد بالها ف بتبعد شويه بس سايبه مجال اني اعافر معاها عن نفسي بسكت عشان متزعلش مني وفي يوم بعدها كانت لابسه البيجامه الضيقه بتاعتها حلمات بزازها كانت باينه اوي مسكتها من صدرها وقتلها ايه ده كله بعدت عني وقالتلي متعملش كدا تاني ومن يومها مستنيها تيجي اجازه عشان اشوف هعرف اعمل ايه معاها .
وبعتلها صورة لزبري على سناب شات كنت عايز اعرف هتعمل ايه. فتحت الصوره وسكتت ولا كأن شافت حاجه.

اول ما يحصل جديد هنزل اول باول وياريت تساعدني اعمل ايه ؟.

JwnznMg.md.jpg
ابعاتلي خاص هقولك تعمل ايه
 
  • ايه ده
  • عجبني
التفاعلات: Henry king و Mody609

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%