NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المُفتري

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
26 مايو 2022
المشاركات
12
مستوى التفاعل
43
العمر
33
الإقامة
Cairo
نقاط
354
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول …
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء … من عمره … امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي … مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل… و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي…….
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج… يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة…. سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر … تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل … اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت …
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج … هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش … هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى … انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا … يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا … وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر… هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني … و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه … هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها … هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير … اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق … لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني … عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة … كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب … يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب… ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها … ياااااااه احساس جميل كان مفتقده … بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة … رجع نام من غير تفكير …. و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس…
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي …… طيب كويس ….. و باسم كان كويس معاكي ؟ ……. ماتتكسفيش يا دكتورة …. …. هاهاهاهاها….. ايه ؟ …. كبير ؟ ….
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي… و اسمعي كلامه … كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل… سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي …
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ….. ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر … لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة … راح يبوسها في جبينها … رفعت وشها … البوسة نزلت علي شفايفها…. مسكت دماغه تشدها اكتر … مسكت شفايفه بسنانها … طارق اتكهرب اكتر …فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة … مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه… ايدين طارق علي وسطها … عينيه مغمضة …
مني قربت جسمها منه … وسطها لازق علي وسطه … طارق بعد و فتح عينه … بص لمني
طارق :لا مؤاخذة … انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب …
مني : استني يا طارق … ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش … ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ …. استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام … فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة …
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه … راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت …
مني نزلت الفستان … و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها … و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك…. طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني … بتقوللي بتاع اخوك كبير … طلعت انت الكبير ….ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه …. ايه ده … اححححححح … دا انت بخيرك … انا جعانة قوي … عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده… زبك ده … كله هنا .. في كسي … اححححححح… تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه…مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي … اااااه … نيك قوى…. بعبص قوي … كسي مولع نار… زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة… بحب زبك قوي و هو بينيك كسي …. كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي …. نيك …. اححححححح
طارق : هجيب يا مني… هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق….. و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه …
 
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: dwooo, Nor Ahmed 1413, dacte و 21 آخرين
ياريت تكملها
 
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول …
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء … من عمره … امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي … مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل… و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي…….
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج… يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة…. سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر … تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل … اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت …
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج … هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش … هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى … انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا … يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا … وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر… هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني … و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه … هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها … هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير … اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق … لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني … عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة … كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب … يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب… ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها … ياااااااه احساس جميل كان مفتقده … بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة … رجع نام من غير تفكير …. و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس…
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي …… طيب كويس ….. و باسم كان كويس معاكي ؟ ……. ماتتكسفيش يا دكتورة …. …. هاهاهاهاها….. ايه ؟ …. كبير ؟ ….
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي… و اسمعي كلامه … كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل… سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي …
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ….. ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر … لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة … راح يبوسها في جبينها … رفعت وشها … البوسة نزلت علي شفايفها…. مسكت دماغه تشدها اكتر … مسكت شفايفه بسنانها … طارق اتكهرب اكتر …فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة … مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه… ايدين طارق علي وسطها … عينيه مغمضة …
مني قربت جسمها منه … وسطها لازق علي وسطه … طارق بعد و فتح عينه … بص لمني
طارق :لا مؤاخذة … انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب …
مني : استني يا طارق … ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش … ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ …. استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام … فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة …
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه … راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت …
مني نزلت الفستان … و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها … و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك…. طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني … بتقوللي بتاع اخوك كبير … طلعت انت الكبير ….ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه …. ايه ده … اححححححح … دا انت بخيرك … انا جعانة قوي … عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده… زبك ده … كله هنا .. في كسي … اححححححح… تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه…مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي … اااااه … نيك قوى…. بعبص قوي … كسي مولع نار… زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة… بحب زبك قوي و هو بينيك كسي …. كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي …. نيك …. اححححححح
طارق : هجيب يا مني… هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق….. و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه …
روعة وسناريو جديد وصف اكتر من رائع بين الأبطال بس ياريت متتأخرش علينا كل ما نبدأ نشكر في قصة صحابها يقعد بالشهر لحد ما ننسي الأحداث بس بجد تسلم ايديك
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول …
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء … من عمره … امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي … مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل… و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي…….
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج… يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة…. سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر … تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل … اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت …
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج … هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش … هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى … انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا … يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا … وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر… هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني … و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه … هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها … هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير … اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق … لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني … عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة … كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب … يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب… ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها … ياااااااه احساس جميل كان مفتقده … بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة … رجع نام من غير تفكير …. و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس…
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي …… طيب كويس ….. و باسم كان كويس معاكي ؟ ……. ماتتكسفيش يا دكتورة …. …. هاهاهاهاها….. ايه ؟ …. كبير ؟ ….
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي… و اسمعي كلامه … كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل… سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي …
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ….. ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر … لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة … راح يبوسها في جبينها … رفعت وشها … البوسة نزلت علي شفايفها…. مسكت دماغه تشدها اكتر … مسكت شفايفه بسنانها … طارق اتكهرب اكتر …فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة … مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه… ايدين طارق علي وسطها … عينيه مغمضة …
مني قربت جسمها منه … وسطها لازق علي وسطه … طارق بعد و فتح عينه … بص لمني
طارق :لا مؤاخذة … انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب …
مني : استني يا طارق … ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش … ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ …. استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام … فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة …
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه … راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت …
مني نزلت الفستان … و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها … و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك…. طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني … بتقوللي بتاع اخوك كبير … طلعت انت الكبير ….ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه …. ايه ده … اححححححح … دا انت بخيرك … انا جعانة قوي … عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده… زبك ده … كله هنا .. في كسي … اححححححح… تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه…مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي … اااااه … نيك قوى…. بعبص قوي … كسي مولع نار… زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة… بحب زبك قوي و هو بينيك كسي …. كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي …. نيك …. اححححححح
طارق : هجيب يا مني… هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق….. و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه …
لذيذة
 
طارق صاحب معرض سيارات كبير في المنصورة .. ٥٥ سنة .. ماتت مراته و ابنه الوحيد من ٢٠ سنة .. عاش عازب بعدها .. يربي اخوه من ابوه .. اخوه باسم ٢٦ سنة .. دكتور اسنان .. بيعتبر طارق ابوه مش اخوه .. امه اسمها كريمة .. اصغر من طارق بسنتين .. و ده مخلي علاقتها بطارق متوترة علي طول …
باسم قرر يتجوز زميلته الدكتورة شيماء … من عمره … امها مني ٥٣ سنة صاحبة محل ملابس حريمي … مني كانت جريئة جداً.. لسانها طويل… و كانت في جسم الممثلة هالة صدقي ..و جميلة جدا .. ابو شيماء.. الحج حسن .. مقاول في شركة بترول و بيسافر كتير .. تقريبا طول الوقت مسافر . بعد خطوبة باسم و شيماء بإسبوع .. مني كانت بتفكر تغير عربيتها .. و راحت عند طارق و بدأت قصتنا الاولي…….
طارق : اهلا مدام مني .. المعرض نور
مني : ده نورك يا حج طارق ..هو انت صحيح ربيت باسم لكن معندكش اولاد ؟
طارق : للاسف انا مراتي و ابني ماتوا من ٢٠ سنة و من ساعتها وانا علي حالي ده..
مني : يا صبرك يا حج… يعني ٢٠ سنة من غير ست ؟ ليه ؟ مفيش واحدة كدة ولا كدة ؟ قول قول سرك في بير هاهاهاهاها
طارق : هاهاهاهاها. لا لا لا لا. مفيش واحدة قدرت تاخد مكان المرحومة…. سيبك بس من الموضوع ده و اؤمريني
مني: ما يؤمرش عليك ظالم .. انا كنت عاوزة اغير العربية
طارق: اوامر … تعالي جربي العربية دي .. هتعحبك ..
مني : بس تطلع معايا .. ماشي
طارق : اوامر
ركبوا العربية تجربها و عجبتها .. و هم ماشيين سألته
مني : لا صحيح يا حج .. مفيش اي واحدة خالص ؟ ولا حتي كان مشروع و فشل … اي حاجه قصدى
طارق : مفكرتش بصراحة .. رغم ان في ستات كتير عرضوا عليا .. بس انا اللي قفلت …
مني : قفلت ؟ .. هاهاهاهاها.. لامؤاخذة ياحج … هو انت شطبت ؟ هاهاهاهاها.
طارق : هاهاهاهاها . تصدقي لو قلتلك معرفش … هاهاها
ضحكوا شوية و رجعوا كتب العقود و اخدت العربية و عمل لها تخفيض كبير
مني: الف شكر يا حج .. و ما تزعلش من هزارى … انا مبحبش النكد .. رغم اني شارباه ..بس مش بحب اتكلم
طارق : يا ستي اي مشكلة انا تحت امرك و تعتبرينى اخوكي
مني : اكيد طبعا .. استأذن انا بقي علشان باسم جاي يتغدي معانا و عاوزة الحق احضر الغدا … يوه .. طب ما تيجي معاه تتغدوا … وحياة المرحومة ما تقول لأ
طارق : بس بس حاضر… هاجي .. بس بعد اذنك ما تحلفنيش كدة تاني … و بعدين الوقت جري .. تسمحيلي هطلب غدا من مطعم كويس علشان مش هتلحقي .
مني : ينفع اللي بتقوله ده ؟
طارق : مش قولنا اخوات ؟ اسمعي الكلام .. هاهاهاهاها.. انا هطلب غدا ل ٥ افراد
مني : خمسة ؟ ليه ؟ لا ماهو الحج حسن مسافر زي عادته
طارق: في الشغل يعني ؟ معلش ما انا معرفش نظامه ايه
مني : مش بقولك ؟ هم و شارباه … هاهاهاهاها. ما انا زيك كدة برضه .. في العشرين سنة جبنا شيماء و شكرا علي كدة .. هاهاهاها … هسبقكم انا و ما تتاخروش
مني مشيت و طارق مستغرب من اسلوبها و بعد شوية راح قابل باسم و راحوا اتغدوا مع شيماء و مني .. و بعد الغدا شيماء و باسم استأذنوا يخرجوا يشتروا شوية حاجات لزوم الفرح و مني طلبت من طارق ينتظر معاها يتكلموا في ترتيبات الفرح .
مني : كدة متفقين و كل حاجة جاهزة .. بس في حاجة واحدة .. باسم قالك شهر العسل هيبقي فين؟
طارق : هقولك ع السر بس خليه مفاجأة .. ماشي ؟
مني : شوقتني .. سرك في بير
طارق : باسم مايعرفش إني شريك في قرية سياحية في الساحل.. حجزت لهم هناك شاليه اسبيشيال مدة مفتوحة ..امه بس اللي تعرف و مع الأسف شبطانة تروح هناك في شاليه جنبهم .. طبعا وافقت بس الشاليه بتاعها بعييد عنهم خالص ..
مني : يا نهار ابيض .. دى مفاجأة جميلة
طارق : لا و كمان في عربية بالسواق معاهم
مني : و كريمة هتروح تقعد لوحدها ؟ لأ مش هسيبها تنكد عليهم هاهاهاهاها
طارق : مفيش مانع .. جهز ى نفسك علي كدة
مني : بتتكلم جد ؟ طيب عندي شرط ..
طارق : خير … اوامر
مني : تيجي معانا علشان كريمة ماتعملش الحما علي العرايس هاهاها
طارق : أسبوع واحد بس و هرجع
مني بصت بإعجاب : انت طيب قوي يا حج .. سيبني اشوفلك عروسة .. مش هتندم
طارق : هاهاهاهاها.. انا خايف هي اللي تندم
مني : يا راجل ما تقلقنيش .. اوعي اخوك يكون كدة و يزعل البت . هاهاهاهاها
طارق : لا ماتخفيش .. بنتك هتتبسط
مني : ايوة كدة طمن قلبي .. اصلي مرعوبة يطلع حظها من حظي و تشرب المرار
طارق : مرار ايه بس .. مش قولت لك لو في مشكلة تعالي احكي؟
مني بدأ يظهر عليها ملامح الحزن: مش كل حاجة تتقال يا طارق … لا مؤاخذة . انا شيلت التكليف
طارق : لا لا خالص .. براحتك.. بس مرار ايه اللي تقصديه
مني : بص يا طارق .. انت ممكن تفهمني … عارف لما حسن بدأ يتأخر في الشغل و يرجع يومين و يغيب بالشهرين .. بدأت احس بالوحدة … كان بييجي عليا الليل و شيماء تنام و انا ببقي بكلم نفسي من الوحدة .. الست عاوزة حضن دافي من وقت للتاني .. عاوزة حنان ..
دموع مني نزلت و طارق طلع منديله اداهولها و طبطب علي كتفها
طارق : طيب ما انتي اخدتي علي كدة بعد العمر ده كله .. عملتي زى ما عملت .. اشغل نفسي في الشغل و بس و بالليل شوية دموع و بعدها نوم من التعب … يااااااه الوقت اخدنا .. استأذنك انا همشي
مني : انا صدعتك معلش
طارق : مش اتفقنا ؟ اخوكي و اتكلمي معايا وقت ما تحبي
مني : طيب ممكن اطلب طلب… ممكن حضن أخوي ؟ انا اسفة .. خلاص.. اسفة
طارق اخدها في حضنه و طبطب علي كتفها و باسها من جبينها
طارق : تصبحي علي خير يا مني
مني : و انت من اهله
طارق مشي و طول السكة بيفكر في كلام مني و حضنها .. صدره لمس صدرها … ياااااااه احساس جميل كان مفتقده … بس افتكر انها حماة اخوه و متجوزة … رجع نام من غير تفكير …. و مرت الأيام و محصلش لقاءات تاني مع مني غير في الفرح و بعدها باسم و شيماء عرفوا المفاجأة و مشيوا تاني يوم الصبح بدرى .. و طارق اخد كريمة و مني و راحوا الساحل جنب العرايس…
كريمة اختارت اوضة ع البحر علي طول في الدور الارضي .
و الاوضتين اللي فوق من نصيب طارق و مني
قعدوا يتغدوا و كريمة اتصلت بباسم تطمأن عليه و مني كلمت شيماء و المكالمة كانت جريئة
منى : عملت ايه يا حبيبتي …… طيب كويس ….. و باسم كان كويس معاكي ؟ ……. ماتتكسفيش يا دكتورة …. …. هاهاهاهاها….. ايه ؟ …. كبير ؟ ….
كريمة سمعت الكلام ده قامت دخلت اوضتها متضايقة ..مني مكملة كلام
منى: المفروض تفرحي يا خايبة هاهاهاهاها .. مبروك يا حبيبتي… و اسمعي كلامه … كل شوية ؟ طبيعي مش عريس .. يلا روحي بقي و ماتخليهوش يزعل… سلام
طارق : عاملين إيه
مني : تمام.. اخوك طلع تمام هاهاهاهاها..
طارق: مش قولت لك هتتبسط .. هاهاهاهاها
مني : فكرتني بيوم فرحي …
طارق : طيب كويس
مني حزينة.. قامت وقفت : استأذنك هروح الاوضة
طارق قام وقف : و انا كمان هدخل اوضتي استريح شوية
طلعوا سوا .. مني وقفت قدام بابها.. طارق اخد باله من حزنها المرسوم علي وشها
طارق : لو احتجتي حاجة خبطي عليا
مني : طارق في حاجات الست بتحتاجها .. بس ماينفعش
طارق : فهمتك .. طيب عن إذنك
مني : طارق ….. ممكن طلب ؟
طارق رجع لمني .. عرف انها عاوزة حضن تاني .. حضنها زي المرة اللي فاتت .. مني قربت نفسها اكتر … لزقت بجسمها علي جسمه.. طارق حس بكهربة … راح يبوسها في جبينها … رفعت وشها … البوسة نزلت علي شفايفها…. مسكت دماغه تشدها اكتر … مسكت شفايفه بسنانها … طارق اتكهرب اكتر …فتح باب اوضتها زقها بجسمه جوة الاوضة … مني قفلت الباب وراهم و شفايفاها علي شفايفه و لسانها جوة بوقه… ايدين طارق علي وسطها … عينيه مغمضة …
مني قربت جسمها منه … وسطها لازق علي وسطه … طارق بعد و فتح عينه … بص لمني
طارق :لا مؤاخذة … انا آسف
طارق بعد عنها و بيحاول يخرج .. مني سبقته للباب …
مني : استني يا طارق … ممكن تقعد ؟
طارق قعد علي حرف السرير و ساكت
مني : هو انت ما بتفكرش في الستات خالص ؟ اقصد في الجنس مفيش واحدة حسيت ناحيتها بحاجة ؟
طارق : اكيد في .. بس مش عاوز اتكلم
مني: طيب بلاش … ممكن اسألك .. إيه رأيك فيا ؟ كواحدة ست اقصد
طارق : ست جميلة و تتعاكس من اي راجل
مني : طيب و جسمي ايه رأيك فيه ؟ …. استني كدة هوريك
مني كانت لابسة فستان بسوستة من قدام … فتحتها للآخر.. لابسة تحته قميص اصفر قصير وراكها كلها باينة .. و من فوق لابسة سوتيان شفاف .. حلمة بزها باينة …
طارق شاف المنظر قام وقف من الخضة .. ناسي ان زبه واقف ..و هيقطع البنطلون .. عيون مني وقعت علي زبه … راحت عليه حضنته ..
مني : ما انت مشدود اهو
طارق : لا انتي فاهمة غلط .. استني بس اما اقولك
مني : لا استني انت …
مني نزلت الفستان … و مسكت ايد طارق حطيتها علي بزازها … و نزلت بإيدها علي زبه
مني : فاهمة غلط ؟ و ده واقف ليه ؟ دا هيفرتك بنطلونك…. طلعه خسارة البنطلون يتقطع
طارق عصر بزازها و مني قلعته البنطلون .. مسكت زبه تدعكه
مني : البت شيماء هيجتني … بتقوللي بتاع اخوك كبير … طلعت انت الكبير ….ممكن طلب يا طارق
طارق بصوت واطي بيترعش: اوامر
مني : عاوزة حضن بس المرة دي حضن نيك
طارق مسك وركها رفعه بإيده من تحت ركبتها و رجلها التانية واقفة عليها .. حضنها قوي .. مني مسكت زبه علي باب كسها و طارق قرب اكتر .. زبه دخل كسها
مني : اااااااه …. ايه ده … اححححححح … دا انت بخيرك … انا جعانة قوي … عاوزاه كله
طارق: هو إيه اللي كله..
مني : بتاعك ده… زبك ده … كله هنا .. في كسي … اححححححح… تعالي اقعد بقي و قعدني عليه.
طارق قلع ملط و قلعها ملط .. نام علي ضهره و مني جت ركبت زبه و وشها عند رجله و ضهرها و طيزها ناحية وشه…مني طالعة نازلة علي زبه بكسها .. صباع طارق بيلعب في خرم طيزها ..
مني : يا لهوي … اااااه … نيك قوى…. بعبص قوي … كسي مولع نار… زبك فيه شطة .. بس انا بحب الشطة… بحب زبك قوي و هو بينيك كسي …. كسي حلو ؟ عاجب زبك .. صح. اااااه . ااااااه قوي …. نيك …. اححححححح
طارق : هجيب يا مني… هجيب يا مني
كريمة: ما انت حلو اهو يا حج طارق….. و لا مدام مني عرفت تعمل اللي مقدرتش اعمله ؟
مني بتقوم من عليه و طارق بيجيبهم .. جابهم و اتنطروا علي وش كريمة مرات ابوه …
التكمله فين روعه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%