NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكيد مشكله في التحديث ي
بلاش تسرع
واصلا من مصلحه المنتدى أن القصص العظيمة آللي فيه تفضل حصريه المنتدى وبس
ممكن نصبر وبلاش تسرع
ما هو برضو حرام ان الواحد بقاله اكتر من كام يوم يا دوب ينام ساعة ولا اتنين بس بسبب الحوار دا بس نصبر شوية و ادنيا معاكي اهو

يا جدعان انا فيه منكم قبل كدا تواصل معايا انا كنت خلاص هكتب قرار اعتزالي الكتابة هنا ع المنتدي و الصراحة شكلي كدا هعلن عنه طالما اتخزوقنا

كدا كتير الصراحة لما نكون على تواصل حرفيا مع كل مشرف، أمنية رشدي و بسام َ دكتور نسوانجي، انا حرفيا مسبتش حد الا لما كلمته و كلهم قعدت معاهم بالساعات علشان الحوار دا، كدا كفاااااااية بقى،
شوف الخاص

كان فى مشكلة بسبب التحديث و اصلا ده زى ما كان كاتب دكتور نسوانجي انه وضع تجريبى الى ان نتوصل للحل الافضل
ده اللي عايزه أقوله فعلا

• عجبني
التفاعلات: مرحب
ما هو برضو حرام ان الواحد بقاله اكتر من كام يوم يا دوب ينام ساعة ولا اتنين بس بسبب الحوار دا بس نصبر شوية و ادنيا معاكي اهو
نصبر شويه كمان مش هنخسو حاجه

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ALNASK9H
يا فرحة تمت، و انا و الناس و مقدمين شكر خاص و عاملين خطاب و بتاع و ف الاخر احلى خازوق مغري طلع من دماغي 😭😭😭😭😭😭😭
محدش بياخدها بالساهل

• عجبني
التفاعلات: CESAR
محدش بياخدها بالساهل
بص اللي مزعلني اكتر ان شكلي انا و زمايلي الكتاب بقى زي الزفت حرفيا بعد ما وعدنا الناس أن الأجزاء هتنزل، و طبعا دا احلى خازوق طلع من نافوخي حرفيا 😭😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a
بص اللي مزعلني اكتر ان شكلي انا و زمايلي الكتاب بقى زي الزفت حرفيا بعد ما وعدنا الناس أن الأجزاء هتنزل، و طبعا دا احلى خازوق طلع من نافوخي حرفيا 😭😂😂😂😂
طبعا سيزر مش هيخلف بوعده😂😂😂

• بيضحكني
زمان الحرامي دلوقتي ايده بتاكله و مستني الجزء بتاعي ينزل، و يا دوب كوبي و كدا سرق القصة 😂

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a و ALNASK9H
زمان الحرامي دلوقتي ايده بتاكله و مستني الجزء بتاعي ينزل، و يا دوب كوبي و كدا سرق القصة 😂
ايه يسطا هو الخازوق طلع شفاف مايتشاف ولا ايه 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: ki1inG
لا وكمان في موضوع شكر

• بيضحكني
التفاعلات: ki1inG و ALNASK9H
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%