NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
احب انا ابلغكم بأننا قد اتخزوقنا و فعلا النسخ رجع تاني 😭😭
مش مستاهلة حقيقة المفروض الدنيا اللي تجري عليك مش انت اللي تجري عليها، اتعامل معاها على أنها مجرد جزمة ف رجلك و ساعتها هتلاقيها بتغريك بعد ما بعدت عنها و زهدتها، لما تبعد عن الدنيا هي هتقرب ليك لان دي سنة الحياة.

اهلا و مرحبا بكم ف الجزء الأول من السلسلة السادسة من الحرب و الجنس و الغموض ( جنس فالار).

طبعا فيه منكم مستغرب ان السلسلة دي بعنوان جنس فالار و طبعا ان عارفين من قصة المبعوث ف السلسلة الخامسة ان فالار دي تبقي

مش مستاهلة حقيقة المفروض الدنيا اللي تجري عليك مش انت اللي تجري عليها، اتعامل معاها على أنها مجرد جزمة ف رجلك و ساعتها هتلاقيها بتغريك بعد ما بعدت عنها و زهدتها، لما تبعد عن الدنيا هي هتقرب ليك لان دي سنة الحياة.

اهلا و مرحبا بكم ف الجزء الأول من السلسلة السادسة من الحرب و الجنس و الغموض ( جنس فالار).

طبعا فيه منكم مستغرب ان السلسلة دي بعنوان جنس فالار و طبعا ان عارفين من قصة المبعوث ف السلسلة الخامسة ان فالار دي تبقي
كفاااااااية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احلى خاااااااااااااازوووقده ولا ايه😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: CESAR
اقسم ب **** هموووووت هموووووت من الضحك 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• عجبني
التفاعلات: CESAR
كفاااااااية
يا جدعان انا فيه منكم قبل كدا تواصل معايا انا كنت خلاص هكتب قرار اعتزالي الكتابة هنا ع المنتدي و الصراحة شكلي كدا هعلن عنه طالما اتخزوقنا

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Maram Said و ༺Ƈҽȥαɾ༻
يا جماعه اصبروا اكيد مشكله في التحديث والنسخ هيتوقف فعلا

يا جماعه اصبروا اكيد مشكله في التحديث والنسخ هيتوقف فعلا
كدا كتير الصراحة لما نكون على تواصل حرفيا مع كل مشرف، أمنية رشدي و بسام َ دكتور نسوانجي، انا حرفيا مسبتش حد الا لما كلمته و كلهم قعدت معاهم بالساعات علشان الحوار دا، كدا كفاااااااية بقى،

• عجبني
التفاعلات: ༺Ƈҽȥαɾ༻
كدا كتير الصراحة لما نكون على تواصل حرفيا مع كل مشرف، أمنية رشدي و بسام َ دكتور نسوانجي، انا حرفيا مسبتش حد الا لما كلمته و كلهم قعدت معاهم بالساعات علشان الحوار دا، كدا كفاااااااية بقى،
اكيد مشكله في التحديث ي
بلاش تسرع
واصلا من مصلحه المنتدى أن القصص العظيمة آللي فيه تفضل حصريه المنتدى وبس
ممكن نصبر وبلاش تسرع

• عجبني
التفاعلات: مرحب
كان فى مشكلة بسبب التحديث و اصلا ده زى ما كان كاتب دكتور نسوانجي انه وضع تجريبى الى ان نتوصل للحل الافضل

• يالهوي هي وصلت لكده
  • عجبني
التفاعلات: CESAR و Maram Said

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%