NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا فهمت انك رافض الحب علشان كدا بقولك لي كدا لكن انت طلعت عاشق ولهان بجد احييك علش مشاعرك الراقية دي ❤🌹🌹
صدقني كنت رافضه وبقوه . لكن ما باليد حيله هو من دق ابواب قلبي .. تهربت وحاولت الغاضي ولكن دون جدواء . ولكن لا تقلق فأن تم فاسأعيش حياه هنيه وان لم يتم .. اخوك قلبه جامد وراح اتخطئ

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
صدقني كنت رافضه وبقوه . لكن ما باليد حيله هو من دق ابواب قلبي .. تهربت وحاولت الغاضي ولكن دون جدواء . ولكن لا تقلق فأن تم فاسأعيش حياه هنيه وان لم يتم .. اخوك قلبه جامد وراح اتخطئ
اتمسك بحبك مهما حصل يا كريم مفيش اجمل من الحب الصادق النقي 🌹

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم
اتمسك بحبك مهما حصل يا كريم مفيش اجمل من الحب الصادق النقي 🌹
مشكور على نصيحتك واكيد بسوي المستحيل علشانها . لكن اذا وصل الامر للكرامه فصدقي و**** واللي روحي بيده راح ادوس عليه ولو كان لغم

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكور على نصيحتك واكيد بسوي المستحيل علشانها . لكن اذا وصل الامر للكرامه فصدقي و**** واللي روحي بيده راح ادوس عليه ولو كان لغم
انا طبعا مش اقصد انك تتنازل عن كرامتك
الحب من غير كرامة ميبقاش حب

• حبيته
  • حبيته
  • حبيته
خيانه , عادي تخطيتها بعدها بيومين

انا مش بعرف اعمل مواضيع مهمة لان انا شخص بحب الهزار و الضحك و طبعا قليل الي يعرف سبب هزاري عمال علي بطال بس انا بتكلم النهاردة عن العلاقات الي انتهت يعني لو انت او انتي كنت مرتبط سيبت حبيبك ليه
انا بالنسبة ليا حبيبتي توفت و مش قادر احب غيرها او اشوف غيرها لكن كانت احمل قصة حب في الكون ودا من وجهة نظري
ياريت الكل يشارك
**** يرحمها

• بيضحكني
غالي غالي غالي ..
والجرح من الغالي بجراح العمر ..
لا الصبر ينفع فيه ولا الزمن يداويه ولا الليالي

الاول سبنا بعض علشان خاين والتانى علشان محبنيش
**** يعوضك بالي احسن منهم بس تفتكري المشكلة فيهم ولا فيكي انتي

**** يعوضك بالي احسن منهم بس تفتكري المشكلة فيهم ولا فيكي انتي
اكيد فيا ممكن يكون انا الى فيا حاجه غلط او مستاهلش اتحب او انهم يستاهلوا الاحسن منى عادى كل شئ نصيب

اكيد فيا ممكن يكون انا الى فيا حاجه غلط او مستاهلش اتحب او انهم يستاهلوا الاحسن منى عادى كل شئ نصيب
مش يمكن العيب في اختيارك او العيب في تصرفاتك مش شرط يكون العيب منهم

بس ركز فى الكلام انا مقولتش العيب منهم
انا بقول مش شرط يكون العيب منهم يعني مقولتش انك قولتي العيب منهم 😁

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%