NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

علاقتك معاها حدودها الي حصل
لا اكتر و لا اقل
انكا انت يا نور عيني قاعد واقف ماشي بتعمل من كل ذكرى فيلم رومنسي! يعني اساسا دكرياتك ليها وجعتهم حاجة مافيش حد على وجه الارض ممكن يعيشها او يحسسهالك تاني
يعني انت عايش في وهم كبييييييير
و بتقارن ناس بناس
انت و لا عايز تحب
ولا عندك الشجاعة انك تواجه الحقيقة
فوق يابني
انت بتضيع عمرك على شوية وهم
انتي كلامك عامل زي الدش الساقع او زي الي ضربني قلمين علي وشي انا مزعلتش من كلامك بالعكس انا مبسوط ان في حد بينصحني و خايف عليا بدون مقابل و وعدك اني احاول افوق من. كل دا

انتي كلامك عامل زي الدش الساقع او زي الي ضربني قلمين علي وشي انا مزعلتش من كلامك بالعكس انا مبسوط ان في حد بينصحني و خايف عليا بدون مقابل و وعدك اني احاول افوق من. كل دا
فوق بقى
ايوا حبيتها و حبيتك و حبيتو بعض
لكن الحي ابقى
افتكرلها الخير و اتنيل حب تاني

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
فوق بقى
ايوا حبيتها و حبيتك و حبيتو بعض
لكن الحي ابقى
افتكرلها الخير و اتنيل حب تاني
هو بعد اتنيل دي في كلام تاني
خايف من الفقدان و الفراق مش عاوز اكرر نفس الاحساس تاني

• عجبني
مافيش حاجة بتتكرر الا لو انت عملت نفس الحاجات
هوا انا كنت عملت اي قبل كدا دي كانت ارادة **** و موتها مكنش بسببي

• عجبني
انا مش بعرف اعمل مواضيع مهمة لان انا شخص بحب الهزار و الضحك و طبعا قليل الي يعرف سبب هزاري عمال علي بطال بس انا بتكلم النهاردة عن العلاقات الي انتهت يعني لو انت او انتي كنت مرتبط سيبت حبيبك ليه
انا بالنسبة ليا حبيبتي توفت و مش قادر احب غيرها او اشوف غيرها لكن كانت احمل قصة حب في الكون ودا من وجهة نظري
ياريت الكل يشارك
سبت صديقتي لانا كانت تستخدم مكياجي 😅 ماني بخيله لكن هذا طبعي ما بحب حد يمسك مكياجي .
وحبيبتك بتمنا لها الرحمه لكن ما ينفع توقف حياتك وحاول تبتدي حياه جديده

• بيضحكني
التفاعلات: عفريت21، Range Rover و gasser selim
  • عجبني
انا مش بعرف اعمل مواضيع مهمة لان انا شخص بحب الهزار و الضحك و طبعا قليل الي يعرف سبب هزاري عمال علي بطال بس انا بتكلم النهاردة عن العلاقات الي انتهت يعني لو انت او انتي كنت مرتبط سيبت حبيبك ليه
انا بالنسبة ليا حبيبتي توفت و مش قادر احب غيرها او اشوف غيرها لكن كانت احمل قصة حب في الكون ودا من وجهة نظري
ياريت الكل يشارك
بتمنا ما يحصل ولا يجي هاليوم

• عجبني
سبت صديقتي لانا كانت تستخدم مكياجي 😅 ماني بخيله لكن هذا طبعي ما بحب حد يمسك مكياجي .
وحبيبتك بتمنا لها الرحمه لكن ما ينفع توقف حياتك وحاول تبتدي حياه جديده
يعني تخسرو بعض علشان شوية مكياج😂
شكؤا ليكي و لنصيحتك ومرورك 🌹

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: كريم سعد مكرم
ياريت الكل يشارك
**** يرحمها ويغفرلها
+بالنسبه ليا حققت اللى تنبأت بيه لما كنت معاها
ربى يسعدها انا عارف انها مش ملكى من الاول
بس اختارت كسره القلب والخساره دايما 💔💔

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Range Rover
**** يرحمها ويغفرلها
+بالنسبه ليا حققت اللى تنبأت بيه لما كنت معاها
ربى يسعدها انا عارف انها مش ملكى من الاول
بس اختارت كسره القلب والخساره دايما 💔💔
انشاء **** هتتعوض باحسن منها و انت ركز في حياتك و مستقبلك و حقق الي بتحلم بيه و مرة واحدة هتلاقي الحب قدامك و هيكون عوضك ليك عن اي حاجة وحشة حصلتلك🌿

• حبيته
التفاعلات: Aymanx123
انشاء **** هتتعوض باحسن منها و انت ركز في حياتك و مستقبلك و حقق الي بتحلم بيه و مرة واحدة هتلاقي الحب قدامك و هيكون عوضك ليك عن اي حاجة وحشة حصلتلك🌿
❤🙏🏻🌹🌹

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: SLSAMG و Range Rover
نمت مع ستات غيرها
ياريت الكل يشاركنكت

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لي كدا يا كريم 🤔
كيف ليه كدا ؟
بتمنا اقضي باقي عمري معاها بتمنا ما انام عشان اقضي كل ثانيه معاها بتمنا ما ترمش عيوني عشان ما تفوتني تلك الثانيه بدون النظر الها بتمنا اتنفس من ذلك النفس الذي يخرج من رئتيها بتمنا يدي ما تفارق يديها بتمنا اذني الاثنتين لا تسمع شئ سوئ نبره صوتها بتمنا بتمنا وبتمنا وبتمنا . بأختصار ماهي حياتي من دونها يا عزيزي ؟

• عجبني
كيف ليه كدا ؟
بتمنا اقضي باقي عمري معاها بتمنا ما انام عشان اقضي كل ثانيه معاها بتمنا ما ترمش عيوني عشان ما تفوتني تلك الثانيه بدون النظر الها بتمنا اتنفس من ذلك النفس الذي يخرج من رئتيها بتمنا يدي ما تفارق يديها بتمنا اذني الاثنتين لا تسمع شئ سوئ نبره صوتها بتمنا بتمنا وبتمنا وبتمنا . بأختصار ماهي حياتي من دونها يا عزيزي ؟
انا فهمت انك رافض الحب علشان كدا بقولك لي كدا لكن انت طلعت عاشق ولهان بجد احييك علش مشاعرك الراقية دي ❤🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: كريم سعد مكرم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%