NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مشكلتي اني بحس اني عايز اتناك اوقات كتير، وخدت خطوه اني بقيت بحط صباعي ف طيزي لحد ما حسيتها خدت عليه وبقيت بعرف ادخل صباعي للاخر وبحس ب احساس حلو بس بخاف ومش عارف اخد خطوه ومتناكتش قبل كده ومش عارف اعمل ايه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نسوانجي جميل, انا ولد بنوتي, Jan 6 و 5 آخرين
كلمتي خاص

• عجبني
التفاعلات: salb5888 و salbboyy
متعملش انت ميولك طبيعية متشوهاش وبلاش تكمل في طريقك ده، خليك عارف ان الراجل فاعل مش مفعول كون بتجيلك بعض الافكار فده من الي بتشوفه وبتقرأه علي النت ممكن صوره عابره او فديو صغير او قصة هبله تعتبر كل ده عادي بس كل ده بيتخزن في دماغك وعقلك اللاواعي وبعدها بيأثر علي طريقة تفكيرك ومن هنا سلوكك بيتغير، فالحل تراقب افكارك ونفسك وتفتكر ان ده مش الطبيعي ومش كل متعة صح وان الحرمان من متعة ثواني لاجل دفع ضرر اكبر ده افضل من اتباع نفسك والندم.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نسوانجي جميل, Banoottaawii, مودي العسل و 5 آخرين
متعملش انت ميولك طبيعية متشوهاش وبلاش تكمل في طريقك ده، خليك عارف ان الراجل فاعل مش مفعول كون بتجيلك بعض الافكار فده من الي بتشوفه وبتقرأه علي النت ممكن صوره عابره او فديو صغير او قصة هبله تعتبر كل ده عادي بس كل ده بيتخزن في دماغك وعقلك اللاواعي وبعدها بيأثر علي طريقة تفكيرك ومن هنا سلوكك بيتغير، فالحل تراقب افكارك ونفسك وتفتكر ان ده مش الطبيعي ومش كل متعة صح وان الحرمان من متعة ثواني لاجل دفع ضرر اكبر ده افضل من اتباع نفسك والندم.
شكرا

انا مشكلتي اني بحس اني عايز اتناك اوقات كتير، وخدت خطوه اني بقيت بحط صباعي ف طيزي لحد ما حسيتها خدت عليه وبقيت بعرف ادخل صباعي للاخر وبحس ب احساس حلو بس بخاف ومش عارف اخد خطوه ومتناكتش قبل كده ومش عارف اعمل ايه
بلاش تاخد الحلوة دي خليك راجل زي ما انت و **** يثبتك علي ما انت عليه

• عجبني
التفاعلات: salb5888
كلمني خاص

• عجبني
عندي نفس مشكلتك و****

• عجبني
التفاعلات: Dr.Basem و salb5888

• عجبني
انا واصل لمرحلتك بالضبط

حاول تبعد عن الأفكار دي
اشغل نفسك بحاجة تبعدك عنها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Banoottaawii، مودي العسل و نفسى اتناك من ست
كلمنى

عندي نفس مشكلتك

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
مشوار ال١٠٠٠ ميل يبدأ ببعبوص

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%