NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أنا سالب ولا عايش الدور

انا موو 25 سنة
احساس اني عندي ميول سالب من 8 سنين في الفترة دي بعدت وقربت كام مره واخر سنتين بدات اجرب سوفت صحيح ملقتش كل المتعه بس كل مره بقيت بستريح اكتر واسيب نفسي اكتر
وبقيت حابب افضل كده واعيش كده

حاليا انا جسمي زاد جدا وبقيت طري اكتر ومش عارف ان كنت صح ولا عايش الدور وخلاص

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119, thalover, Amiramr66 و 9 آخرين
انا موو 25 سنة
احساس اني عندي ميول سالب من 8 سنين في الفترة دي بعدت وقربت كام مره واخر سنتين بدات اجرب سوفت صحيح ملقتش كل المتعه بس كل مره بقيت بستريح اكتر واسيب نفسي اكتر

مفهمتش برضو انت عاوز ايه

انا موو 25 سنة

اظن لو سبت نفسك وجربت هارد هتعرف وقتها اذا انتا عايز تكمل ومرتاح ولاقيت نفسك ولا مش عارف تستحمل وكنت واهم نفسك

• عجبني
التفاعلات: MoooGH و Mazo6699
انا موو 25 سنة

المسئلة لازم تدخل تجارب عشان تعرف انت عايز إيه عموما انصحك تصارح نفسك و تشوف هل ممكن لو خدت خطوة مع مثلا بنت فهل هتكون مرتاح لو كان الجواب اه فانت بس مخدتش خطوة او الفرصة مع بنت فتهت في مسألة ميولك و لو كان عندك تجارب و مرتحتي مع بنت او هتدخل علاقة مع بنت و مرتحتش برضو و راحتك كانت و انت بنوتي سعتها تقدر تحكم هل دا ميولك او لا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول، Jordn و Mazo6699
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المسئلة لازم تدخل تجارب عشان تعرف انت عايز إيه عموما انصحك تصارح نفسك و تشوف هل ممكن لو خدت خطوة مع مثلا بنت فهل هتكون مرتاح لو كان الجواب اه فانت بس مخدتش خطوة او الفرصة مع بنت فتهت في مسألة ميولك و لو كان عندك تجارب و مرتحتي مع بنت او هتدخل علاقة مع بنت و مرتحتش برضو و راحتك كانت و انت بنوتي سعتها تقدر تحكم هل دا ميولك او لا
سيبك انت انت طيزك قمر

• عجبني
التفاعلات: § سالب بنوتي مربرب®
فعلا عندك حق
مشكلة الشذوذ انه سهل ومتاح
يعني الموجب سهل يلاقي سالب والسالب سهل يلاقي موجب والمبادل سهل يلاقي مبادل
بعكس البنات. مش سهل تلاقي بنت تمارس معاها الجنس طياري وطبعا كلنا عارفين صعوبات الجواز
فسهولة الشذوذ بتخلي الناس تستسهله حتى لو مش ميولها قوي

• عجبني
التفاعلات: وليد سالب ومبادل 3 و § سالب بنوتي مربرب®
فعلا عندك حق
مشكلة الشذوذ انه سهل ومتاح
يعني الموجب سهل يلاقي سالب والسالب سهل يلاقي موجب والمبادل سهل يلاقي مبادل
بعكس البنات. مش سهل تلاقي بنت تمارس معاها الجنس طياري وطبعا كلنا عارفين صعوبات الجواز
فسهولة الشذوذ بتخلي الناس تستسهله حتى لو مش ميولها قوي
كلامك صح و عشان تخرج من الدوامة دي و تعرف انت عايز إيه لازم تدور على تجربة مع بنت يا تخرجك من فكرة البنوتي او السالب او تأكدلك ميولك و اتمنالك السعادة و كل راحة ♥️

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
  • حبيته
التفاعلات: زوما الكبير اوي
اظن لو سبت نفسك وجربت هارد هتعرف وقتها اذا انتا عايز تكمل ومرتاح ولاقيت نفسك ولا مش عارف تستحمل وكنت واهم نفسك
انا ما بين البنين ومش عارف اعمل ايه لا اقرب ولا ابعد

انا قربت من بنت طلبت منها تنكني فعلا ووافقت شات وكده وكنت مستريح اكتر ف يمكن ده أكدلي ميولي

إقتباس

• ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر و § سالب بنوتي مربرب®
انا قربت من بنت طلبت منها تنكني فعلا ووافقت شات وكده وكنت مستريح اكتر ف يمكن ده أكدلي ميولي

إقتباس
انت تجرّب مع بنت سوفت بس تأخدوا وقتكم بالراحة ومش أقل من 3 جلسات حتى ولو تكون ست كبيره

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%