NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عندى مشكلة وياريت حد يفيدنى انا ولد عندى ٢٠ سنة من و انا عندى ٤ سنين كنت بدخل الاوضة أو اروح اى مكان بعيد عن الناس و احط زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس ب احساس جميل (نشوة) فضلت على الحال دة لحد ما كبرت ودخلت سن المراهقة ودخلت عالم البورنو وبدأت اتفرج على سكس انا مكنتش بحس بمتعة أو إحساس حلو غير لما كنت اتخيل انى انا البنت اللى فى الفيلم ودائما وانا بتفرج على سكس كنت بحب اعامل نفسى زى البنت افضل اتأوة وتتعامل مع زبرى على أنة كس أو زنبور وبحب اتفرج على افلام سكس رجالة بتلعب فى زبرها أو هاند چوب حاولت اتفرج على سكس والتخيل انى انا الراجل وانا اللى بنيك هو اه انا كنت بجيب وبحس بشهوة بس مش نفس الاحساس انى بعامل نفسى بنت بس بعد دا كلو بعد ما بجيبهم بندم ندم شديد وبقول انا ولد مش بنت وبقول مش هعمل كدة تانى ب للاسف برجع اعمل كدة تانى للعلم لما بحب اضرب عشرة مش بعرف اضربها زى الولاد انا بضربها بطريقتين يا اما اجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية يا اما انا على بطنى وارجع زبرى لو را واقعد افرك فية مش بحب أو اعرف اضربها زى الولاد أو مش بحس بمتعتها انا عايز اعرف هل دى هرمونات ولا مرض ولا اعمل اى انا بجد تعبت ومش عارف اعمل اية

• عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول، علي موجب و Geosam
يمكن اضطراب فالهوية الجندرية و الي يفيدك في ده اختصاصس نفسي
لازم تكلم حد مختص يعرف يحلل ده من ايه هل هو نفسي ولا هورموني و هل دي هوية كده ولا اظطراب عشان تبقى فاهم نفسك احسن

• عجبني
التفاعلات: فحلـــ
الميول الجنسية ما بتكون واضحة كيف بتجيب نشوتك او الطريقة اللي بتستخدمها
الميول الجنسية بتكون واضحة أكثر من شخصيتك ومن المشاعر اللي جواك تحديداً
هل انت بتحس شخصيتك فيها أنوثة يعني انت بتحب الاشياء اللي بتحبها البنات الاشياء العادية طبعا مش الجنسية يعنب بتحب تعمل شكلك وتهتم بشعرك وبوجهك وبجسمك وبتحب الاكسسوارات الخاصة بالبنات ؟
مثلا بتحب تكون ناعم بكلامك بمشيك ..الخ،
هاي الامور هي اللي بتكون مؤشر قوي على ميولك مش كيف انت تجيب النشوة

الميول الجنسية ما بتكون واضحة كيف بتجيب نشوتك او الطريقة اللي بتستخدمها
الميول الجنسية بتكون واضحة أكثر من شخصيتك ومن المشاعر اللي جواك تحديداً
هل انت بتحس شخصيتك فيها أنوثة يعني انت بتحب الاشياء اللي بتحبها البنات الاشياء العادية طبعا مش الجنسية يعنب بتحب تعمل شكلك وتهتم بشعرك وبوجهك وبجسمك وبتحب الاكسسوارات الخاصة بالبنات ؟
مثلا بتحب تكون ناعم بكلامك بمشيك ..الخ،
هاي الامور هي اللي بتكون مؤشر قوي على ميولك مش كيف انت تجيب النشوة
لا مش بحب اعيش دور الانثى غير وقت الهيجان

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
يبقى انت ذكر واطلع من دائرة بنوتي لانها مش مكانك
حتى بنوتي مصطلح لا يطلق على كل السوالب، البنوتي يطلق على الأشخاص اللي طبيعة جسمهم رايحة على شكل البنت وشخصيتهم الداخلية بتحتوي على انثى مش على ذكر .

طيب اللى انا فئة دا من اى هلى دى هرمونات ولا اى ب الضبط

• عجبني
التفاعلات: Roy2705 و @The GodFather@
طيب اللى انا فئة دا من اى هلى دى هرمونات ولا اى ب الضبط
اللي انت فيه يا صديقي هو انك ما عمرك خضت تجربة جنسية ابداً وخاصة مع بنت، ويمكن بقدر أقول بشكل حاسم انه ما الك علاقات عاطفية مع بنات، بهالطريقة انت بتحاول تجيب شهوتك من خلال أنك تعيش دور البنت لانك فعليا بتعرف دور الرجل فانت عقلك الباطن بحاول يجيب النشوة من خلال انك تتعرف على دور البنت في العلاقة.

هالشي طبيعي ممكن يحدث مع كثير من المراهقين، ولكن لو استمر حيكون عندك ثغرة نفسية بحاجة لعلاج.

عود نفسك انك تهتم اكثر برجولتك وبنشوتك وما تحاول تفكر بنشوة الطرف الآخر اللي هي الأنثى، حاول فكر انه اي شي بتعمله هو نشوة للأنثى وما تحاول تلعب دورها في التفكير.

اللي انت فيه يا صديقي هو انك ما عمرك خضت تجربة جنسية ابداً وخاصة مع بنت، ويمكن بقدر أقول بشكل حاسم انه ما الك علاقات عاطفية مع بنات، بهالطريقة انت بتحاول تجيب شهوتك من خلال أنك تعيش دور البنت لانك فعليا بتعرف دور الرجل فانت عقلك الباطن بحاول يجيب النشوة من خلال انك تتعرف على دور البنت في العلاقة.

هالشي طبيعي ممكن يحدث مع كثير من المراهقين، ولكن لو استمر حيكون عندك ثغرة نفسية بحاجة لعلاج.

عود نفسك انك تهتم اكثر برجولتك وبنشوتك وما تحاول تفكر بنشوة الطرف الآخر اللي هي الأنثى، حاول فكر انه اي شي بتعمله هو نشوة للأنثى وما تحاول تلعب دورها في التفكير.
بشكرك كتير

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
اعتقد انك عندك اضطراب هوية بس لو عايز نصيحتي ممتع نفسك بنفسك وماتجربش مع حد لانك هتندم جدا ومش هتقدر تبطل وهتدخل في دايرة اكتئاب فخليك مع نفسك بس وخلي ده سرك يمكن بعد كده تبقى بتحب البنات ساعتها مش هتندم على ماضيك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندى مشكلة وياريت حد يفيدنى انا ولد عندى ٢٠ سنة من و انا عندى ٤ سنين كنت بدخل الاوضة أو اروح اى مكان بعيد عن الناس و احط زبرى بين وراكى واقعد افرك فية لحد م احس ب احساس جميل (نشوة) فضلت على الحال دة لحد ما كبرت ودخلت سن المراهقة ودخلت عالم البورنو وبدأت اتفرج على سكس انا مكنتش بحس بمتعة أو إحساس حلو غير لما كنت اتخيل انى انا البنت اللى فى الفيلم ودائما وانا بتفرج على سكس كنت بحب اعامل نفسى زى البنت افضل اتأوة وتتعامل مع زبرى على أنة كس أو زنبور وبحب اتفرج على افلام سكس رجالة بتلعب فى زبرها أو هاند چوب حاولت اتفرج على سكس والتخيل انى انا الراجل وانا اللى بنيك هو اه انا كنت بجيب وبحس بشهوة بس مش نفس الاحساس انى بعامل نفسى بنت بس بعد دا كلو بعد ما بجيبهم بندم ندم شديد وبقول انا ولد مش بنت وبقول مش هعمل كدة تانى ب للاسف برجع اعمل كدة تانى للعلم لما بحب اضرب عشرة مش بعرف اضربها زى الولاد انا بضربها بطريقتين يا اما اجيب زبرى بين وراكى واقعد افرك فية يا اما انا على بطنى وارجع زبرى لو را واقعد افرك فية مش بحب أو اعرف اضربها زى الولاد أو مش بحس بمتعتها انا عايز اعرف هل دى هرمونات ولا مرض ولا اعمل اى انا بجد تعبت ومش عارف اعمل اية
طب جربت مع حد ولا لا

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%