NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قاتل الأساطير

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
جماعه هو ليه ست متجوزه ومخلفا وجوزها مرتبه كويس شغال شيف وسفره كتير يعني المرة دي غاب ٣ شهور تسير إنها تنزل تشتغل رغب ممانعت كل الحواليها شغاله في مصنع ملابس ليه الاصرار ده وهتستفاد إيه

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt، عبير الاميره و (Slave)
جماعه هو ليه ست متجوزه ومخلفا وجوزها مرتبه كويس شغال شيف وسفره كتير يعني المرة دي غاب ٣ شهور تسير إنها تنزل تشتغل رغب ممانعت كل الحواليها شغاله في مصنع ملابس ليه الاصرار ده وهتستفاد إيه
ايه مشكله لما تشتغل يعني طالما شغل شريف و مفيهوش مشكله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Lola vro, اسنانجي, T i to و شخص آخر
مفيش مشكله انها تشتغل ممكن محتاجه تغير جو وتتعامل مع الناس وتعرف ناس جديده

• عجبني
التفاعلات: Lola vro، T i to و قاتل الأساطير
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
لو واخدها بي تشتغل معلش يعني مش من حقه يقولها تقعد من شغل
برضو بالاتفاق بينهم من الاول لو مش عاوزها تشتغل يعرض عليه وافقت تمام موافقتش يقدر يكمل علي كدا او يبعد من آلأول كل حاجه لازم تكون بالاتفاق وقبل أي حاجه مصلحة البيت والأسره

برضو بالاتفاق بينهم من الاول لو مش عاوزها تشتغل يعرض عليه وافقت تمام موافقتش يقدر يكمل علي كدا او يبعد من آلأول كل حاجه لازم تكون بالاتفاق وقبل أي حاجه مصلحة البيت والأسره
يبقي من الاول واخدخا مبتشتغلش و هما متفقين انها مش هتشتغل انما هي بتشتغل و هو عارف من الاول و مغيش اتفاق لا

واي المشكله لما تشتغل هو الشغل عيب ولا حرام

• عجبني
التفاعلات: sexypump
يبقي من الاول واخدخا مبتشتغلش و هما متفقين انها مش هتشتغل انما هي بتشتغل و هو عارف من الاول و مغيش اتفاق لا
وحتي لو هيه حبت تشتغل بعد الجواز اي الي يمنع

و**** لو شغلها مقصر علي بيتها وعلي أولادها لو ف أولاد وهو مكفي البيت مصاريف الأولي تهتم ببيتها وتاخد اجازه بدون مرتب مبدأيا كدا فتره وتشوف الأمور هتمشي ازاي

• عجبني
التفاعلات: T i to
  • أتفق
واي المشكله لما تشتغل هو الشغل عيب ولا حرام
مش عيب ولا حرام بس ف رجاله مقتدره ومش بيحب مراته تختلط بالناس ف الشغل وتتبهدل وده هيأثر علي بيتها

يعني هو يبعد بالشهور و هي تفضل تكلم في نفسها في البيت و اللي تصبح فيه تبات فيه و روتين قاتل ...تشتغل و تشغل وقتها بحاجة مفيدة و تستفيد كمان .

• أتفق
التفاعلات: عبير الاميره
و**** لو شغلها مقصر علي بيتها وعلي أولادها لو ف أولاد وهو مكفي البيت مصاريف الأولي تهتم ببيتها وتاخد اجازه بدون مرتب مبدأيا كدا فتره وتشوف الأمور هتمشي ازاي
و لو هي عارفه توازن ايه المشكله
بس من الاول خدها واحده مش ناويه تشتغل و ريح دماغك

• عجبني
التفاعلات: T i to
و لو هي عارفه توازن ايه المشكله
بس من الاول خدها واحده مش ناويه تشتغل و ريح دماغك
أنا بقولك لو مأثر وكل شيء بالاتفاق انا عن نفسى طالما مقتدر مش هتجوز واحده بتشتغل

أنا بقولك لو مأثر وكل شيء بالاتفاق انا عن نفسى طالما مقتدر مش هتجوز واحده بتشتغل
كل واحد عارف ايه مناسب ليه من الاول و بيختار علي هذا الاساس

• أتفق
كل واحد عارف ايه مناسب ليه من الاول و بيختار علي هذا الاساس
بالظبط كدا انا من وجهة نظري الست دورها الأول ف الحياه بيتها وجوزها و أولادها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالظبط كدا انا من وجهة نظري الست دورها الأول ف الحياه بيتها وجوزها و أولادها
لا يا باشا مش بتاعتك ديه مش انت الي تحدد هدف الست في الحياه
الي عايزه تتجوز و تربي ***** حره
و الي عايزه تشتغل و تعمل كارير حره
انت كل الي ليك اختيارك و خلاص

المواضيع المشابهة