NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مشكلة سؤال واستفسارات بداخلنا 👌👌

Ĝmè2

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هوا فعلا كل واحد فينا جوا كذا شخص كل واحد بفكر وكل واحد براي وعقيده مختلفه ؟؟

وله ترددك بيخلي تفكيرك ف كذا حاجه بين الصح والغلط والغلط الي بتعملو وعارف انو غلط والصح الي مبتعملهوش وعارف انو صح !!!

لا بجد معلش عمرك استمريت ع حاجه لفتره طويله وكل ماتعملها تحس بالذنب ايا كان اي هوا الشئ حتا لو كانت ميول او عقيده.

• عجبني
التفاعلات: الــــــعَــــــربــــــى و ابن المنيا
بعتزر منك تم نقل الموضوع الي القسم المخصص له ... وارجو من حضرتك وضع عنوان مناسب

هوا فعلا كل واحد فينا جوا كذا شخص كل واحد بفكر وكل واحد براي وعقيده مختلفه ؟؟

وله ترددك بيخلي تفكيرك ف كذا حاجه بين الصح والغلط والغلط الي بتعملو وعارف انو غلط والصح الي مبتعملهوش وعارف انو صح !!!

لا بجد معلش عمرك استمريت ع حاجه لفتره طويله وكل ماتعملها تحس بالذنب ايا كان اي هوا الشئ حتا لو كانت ميول او عقيده.
دا كدت اسمه انفصام لو جواك كذا شخص بكذا شخصيه حاول تتحط ف مواقف اكتر وتكسب خبرات وتتعامل بدون تردد وتتعامل مع الناس بتثقه هتلاقي الموضوع دا اتحل

دا كدت اسمه انفصام لو جواك كذا شخص بكذا شخصيه حاول تتحط ف مواقف اكتر وتكسب خبرات وتتعامل بدون تردد وتتعامل مع الناس بتثقه هتلاقي الموضوع دا اتحل
انا بتعامل مع ناس مش منعزل ومتردد مش بمعني مع الناس انا متردد مع نفسي يعني ممكن اكون بعمل حاجه انا عارف انها غلط بس حاببها مش عارف اشرحلك للاسف 🤦

انا بتعامل مع ناس مش منعزل ومتردد مش بمعني مع الناس انا متردد مع نفسي يعني ممكن اكون بعمل حاجه انا عارف انها غلط بس حاببها مش عارف اشرحلك للاسف 🤦
بيجيلك شعور بالندم ؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اييييوااا هوا ده 😅
وف نفس الوقت مش عاوز ابعد عن ده 🥲
طالما في ندم يبقا لازم ترضي ضميرك وتنهي اللي بتعمله سواء كان اي

• بيضحكني
التفاعلات: Ĝmè2 و الــــــعَــــــربــــــى
بيتغير ازاي طيب ؟؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%