NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة بداية التحرر والدياثة العظمي (انا بقيت كدا ازاي ) | السلسة الاولي | ـ ثلاثة أجزاء 18/7/2023

Maroo fc7

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الاول :

اعزائي القراء احب اعرفكم بنفسي :
انا شادي عندي ٢٠ سنه مهتم جدااا بجسمي وبلعب جيم وكوره بشرتي بيضه وعنيا زرقه حاجه كدا اجنبي طولي ١٧٨ وزبي ٢٣ وتخين رغم اني نيك بس مش عارف هبقا ديوث كدا ازاي تعالو نشوف السبب مع بعض

امي ميرفت عندها ٤٥ سنه بس اي حاجه كدا شبه براندي لاف جسمها بوووووم ابقا شوف براندي لاف فيها مل حاجه اهي دي امي ووشها جميل جدا وعنيها زرقه وبشرتها بيضة ومنتقبة طبعا عرفتو انا عيني زرقه لمين 🙂
نكمل
اختي شمس دي بقا حاجه ملاهاش زي زي جسم امها بس طيزها اكبر شويه ومرفوعه وعليها جوز بزاز اي يتاكلو نكمل عندها ٢٤ سنه هيا اكبر مني ب ٤سنين وبشرتها بيضه وعنيها زرقه برضو احنا عيله الزرق معلش 😹
الصغنن بتعنا بقا مريم ١٨ سنه ودي شبه اليسا جين بزاز صغيره وطيز متوسطه ومرفوعه بشرتها بيضه وعنيها زرقه برضو معلش معلش هوما العيله كلها اخدا جينات الام 😹
ابويا بقا كان سعودي بس مااات من ٥ سنين سايب فلوس مش عارفين نعدها وطبعااا قاعدين ف الساحل ف فيلا ع البحر تكاد ان تكون قصر من جمالها وكل واحد فينا معاه عربيتو اعرفكم علي اصحابي

يوسف ودا قدي ٢٠سنه بشرته قمحاوي طوله ١٧٦ مهتم بجسمو زي زبو ٢٠ مش تخين اوي وبيحب يتناك
وعندو اختين شيماء و اسماء
شيماء ٢٤ سنه قد اختي وهما اصحاب اصلا شيماء دي حاجه كدا تشبه انجيلا وايت كل حاجه كبيره وبيضه وفخادها ملفوفه حاجه كدا اشطه
واسماء عندها ١٩سنه وصاحبت مريم اختي وحاجه كدا شبه لينا بول جسمه افاير اوي رغم صغر سنها
امو بقا ودي مدام سماح بس اي حاجه كدا ميلف بزازها كبيره ومدوره ومرفوعه وطيزها كبيره ومرفوعه بشرتها بيضه
ابوه عم سامح مدير شركه استيراد وتصدير
قمحاوي زبو ١٩بس تخين عنو فلوس بس مش زينا

تبداء القصه لما سابو القاهره وجم يقعدو ف الساحل معانا وخدو فيلا جمبنا وهيعيشو معانا
انا طبعا فرحت واختي فرحت عشان اصحبنا هيكونو معانا علي طول وامي فرحت لان هيا كمان صاحبت سماح وبتحبها

تبداء القصه من هنا
انتهاء الحزء الاول معلش اجماعه طولنا ف تعريف الاشخاص :

الجزء الثاني :
انا : ماما
ياماما
امي : اي عايز اي زهقتني
انا : هوا يوسف مجاش
امي : لا لسا
انا : طيب لما يجي عرفيني
امي : طيب
امي كانت بغيب جدا لما ترد عليا اختي طبعا عند الفيلا عند يوسف قاعده مع شيماء
ونا فاتح فلم سكس لديوث ومراتو بتتفشخ قدامو ونا بحب الافلام دي اوووي
انا : ماما معلش هاتيلي مايه
انا : ماما
قومت من مكاني لبست الشورت وروحت نحيت اوضة امي اشوفها راحت فين لقيت الباب مقفول وسامع صوت اهات خفيفه انا اتهبلت عاوز اشوف في اي جوا واول مره اهيج اوووي علي صوت امي روحت بصيت من مكان المفتاح ف الباب كان المفتاح متشال واشوف يوسف نازل لحس ف كس امي المبطرخ الاحمر ونا برقت وبلعت ريقي وزبي بقا زي الحدي نفسي اخش انيكها فضلت اتفرج لقيت امي جابت زب صناعي تلبسو ويوسف لابس سلسله ف رقبتو وهنا بداتاعرف انو بيتناك وبيحب السادية وامي لبست الزب ومسكت يوسف فوضع الضوجي وقعدت ترزع فيوهوا يتاوه تخت منها زي الشراميط وراحت شايله الزب ونامت علي طهرها وهيا ملط وقعد يوسف واداني وشو ومدي ظهره لامي وعمال يتنطط وعماله تدربو علي طيزو ولقيت مفجأه يوسف بيقول لامي ياااه لو كانت شمس هنا كمان زي امبارح انا هنا بلمت قولت احا هيا كانت بتتناك من امي ولا يوسف بينكها
امي : اي عاوز زبين تاني ف طيزك وتتناك ف طيزك وبوقك
يوسف : اوووي اووي. ااه
ومره واحده يوسف جاب لبنو وامي رمتو علي الارض وبعد كدا قعدت علي طرف السرير وخلتو يلحس وهيا تتأوه ااااه كمان ياعرص امك وجابت امي عسلها علي وشو ونا نزلت لبني ف الشورت من غير حتا ملمس زبي
امي :امشي وتعالي كمان نص ساعه عشان شادي ميحسش
يوسف: تمام
يوسف بيلبس وامي كمان ونا جريت علي اوضتي وفضلت افكر ومش عارف اشيل الموقف من خيالي خااالص وحسيت بحد بيتسحب ومشي من الباب الخلفي للفيلا ونا طبعا مسكت زبي مش سايبو فحالو ونا ف عز ضرب العشره مخدتش بالي ان امي كانت بتبص عليا وفتحت الباب ونا مش واخدبالي جبت لبني كتير اوووي
امي : خلصت
انا اتخضيت ولبست الشورت بسرعه
انا : اي مش تخبطي ياماما
امي بتضحك وبتقولي تعالي ونزلنا قاعدنا
امي : بطل النتا بتعملو دا
انا : دي حياتي محدش ليه دعوه زي م انتي سايبه اخواتي يلبسو ويروحو ويجو ومش بتتكلمي
امي : برحتك
انا : انا شوفت الحصل
امي : حصل اي
انا : مع يوسف
امي : مالو
انا : متستعبطيش
امي : شوفت اي
انا : الحصل انهرده ف الاوضه بتاعتك
انا عاوز افهم كل حاجه
امي : ماشي هفهمك بس اهدا
انا ويوسف صاحبك بنعمل كدا بقالنا اكتر من سنه
انا : دانا نايم علي ودني بقا
امي : انا بريحو وهوا بيريحني
انا : بيلحسلك بس
امي : لا وبينيكني بس انا متحكما فيه
انا :ممم واختي شمس اي علاقتها
امي : مش وقتو
انا : لا وقتو
امي : اختك شمس ومريم كمان
انا : احااا دانتو شراميط بقا
امي : اهدا ياشادي
انا : اهدا اي بس كملي كملي
انا طبعا مش مضايق ولا حاجه انا مبسوط ولي مش عارف بس عامل نفسي مضايق
امي : انا وخواتك بنريح بعض عادي
انا : انا عاوز اعرف كل حاجه
امي : بوص هقولك كل حاجه وهعرفك اي سبب ان يوسف وعيلتو يجو هنا بعد اخر زياره لينا
انتهاء الجزء الاول

الجزء الثاني :

انا : دا شكل الموضوع كبير
امي : انا كونت عاوزه اقولك من زمان تشاركنا بس خايفه تكون ميولك غير كدا
انا :احكي
امي : اخر زياره كانت الشهر الفات وكانت في حفله بس يوسف كان معاك عشان نعرف ناخد رحتنا لما سهرتو برا
انا :ممممم
امي : خرجت انتا ويوسف وبدات حفله تبادل ونيك بيني انا واخواتك واخوات يوسف وامو وابوه
انا : كمااان
امي : اهدي بس انا عاوزاك تفهم احنا مش هنفضحك متخفش وطبعا امي دخلت ف جو صعبنيات
امي : ابوك متوفي من زمان ونا ست
انا : انتي ماشي واخواتي
امي : معلش ياشادي
قطعت كلام امي
انا : عاوز اخش معاكو
امي اتفجأت بالرد بتاعي
امي : سهله هظبط حفله
انا :لا انا اوصل ليوسف بعد كدا اخواتي وبعد كدا اخوات يوسف وبعد كدا امو
امي : ونا
انا : انتي اول واحده
امي :تمام انا موافقه وهساعدك هوما مش عاوزينك عشان خايفين تفضحهم بس
انا : متقلقيش
روحت شادد امي علي اوضتي وقلعتها الترنج الكانت لبساااه
امي : طب براحه هقلعلك انا
انا مش سامعها انا قلعتها وقلعت وروحت نيمتها علي طنها زي ميكون اتسعرت علي جسمها روحت راشق زبي كلو مره واحده ف خرم طيزها وكان شارع وهيا صرخت
اااااااااااااه اهدا خرج زبك كبير خرجوووووووو ااااااه ونا مش عاتق عمال اخبط زي الزمبي وانيك فيها لغااايت مجبت لبني ف كسها مش عارف ازاي مطولتش رغم اني ليا علاقات جنسيه كتير بس امي غير انا جبت لبني امي اترمت جمبي وبتبصلي وفي دموع ف عنيها بتقولي انتا اهبل
انا : لي
امي : يابني مش كدا
انا : بقولك اي انا رايح الجيم روحت ضاربها قلم ولقيتها بتتاوه همممم عرفت انها بتحب العنف والساديه هااا هروح واجي القيكي مظبطالي عشان هفشخك ورحت ضاربها قلم علي وشها وقلم علي بزها
امي : حاضر يادكري
امي مشيت وخدت الهدوم وملبستش
عند يوسف ف الفيلا
اختي شمس ف وضع الدوجي ويوسف مدخل زبو وابو يوسف مدخل زبو ف طيز يوسف وواضلت اهااات من شمس ويوسف
ااااااااه كمان يايوسف كمان اااااااه وجمبهم علي السرير شيماء واسماء ف وضع 69 واسماء تحت وشيماء فوق وامهم لالسه زب صناعي وعماله تنيك فيهم راح ابو يوسف بعد ويوسف بعد
سامح : تعالي يالبوه اطلعي علي زبي
طلعت اختي جري علي زب سامح ابو يوسف ويوسف زبو رشقو ف طيز شيماء وبدات الاهااات من شيماء وشيماء
اااااااه كفاااايه راح يوسف جاب ف طيز شيماء وسامح جاب ف كسها واختي عامله حسابها واخدا برشام مانع الحمل وسماح ماسكه اسماااااء فشخاها لغايت م اسماء جابت عسلها وسماح جابت هيا كمان
نرجع ل شادي وامو
امي : انتي فين
مريم :مممم ياماما في اي
امي : مش كفايه ولا اي
مريم : قربت اخلص
شخص : اقفلي كسم الفون دلوات
مريم : طيب ياماما هكلمك تاني
امي : ماشي ياحبيبتي خلي بالك من نفسك
عند مريم في شقه غريبه
مريم : براحه عليا اي
شخص : انا مش هسيبك انهرده
مريم : يلا عشان ماما عاوزاني
مريم وطت ف وضع الدوجي والشخص دا هنسميه اسامهليه جزء ف القصه برضو
حط اسامه زبو علي باب خرم طيز مريم وراشقو مره واحده
مريم عينها قلبت وبتتاوه اااااه حرام عليه فضل يخبط يخبط راح مطلع زبو ونام علي ظهرو وراحت مريم قامت قعدت علي زبو وفضلت تتنطط وهوا ماسك بزها تقفيش وتفعيص وفضلت تتطنط حس انو هيجيبهم راح منيم مريم علي دهرها وهوا فضل يفرش كسها الاحمر وراح مدخل زبو ف كسها وفضل يرزع لغاااااايت مجاب جواها كميه لبن
ايوا مريم مفتوحه واستحاله تخلف دا عيب خلقي عندها
وهنا جاب لبنو كلو ف كسها وهيا فضلت تاخد نفسها ولبن بينقط من كسها وراح قلها قومي استحمي والبسي وروحي قالتلو لا انا هنزل كدا ب لينك قامت اديتو بوسه وظبطت نفسها ولبست ونزلت وركبت وراحت البيت
عندي ف الجيم
انا : اي ياعم يوسف مالك كدا
يوسف : تعبان يابني مش قادر عندي برد
انا ف عقل بالي برد بردو
انا : طب اي كفايه كدا انهرده
يوسف : اه كفايه انهرده اوووي

انتهاء الجزء الثاني

الجزء الثالث :

روحت انا ويوسف عندي الفيلا
وكانت امي ومريم موجودين وشمس لسا مجتش
فلاااش باك قبل منيجي
الباب بيخبط وامي بتفتح لقت مريم
امي : اي ظبطك
مريم : عديني بس
مريم مش قادره تمشي اصلااا
امي : اي دا اي دا داشكلو ظبطك ع الاخر احكيلي تعالي
مريم راحت قالعه البنطلون والبانتي وقالت
مريم : تعالي ياماما نضفي كسي من اللبن دا مش قادره
اني نزلت تلحس كس مريم ومريم سايحه ع الاخر ومش قادره وامي لحست كل اللبن ونضفت مريم
امي : اطلعي استحمي
مريم حاضر
طلطعت تستحمي مريم
نرجع تاني من الفلااش بااك
دخلنا الفيلا وكانت امي قاعده باترنج ضيق عليها اووي دخل يوسف وسلم علي امي وقعد
ونا قولت هطلع اخد دش ونتا ابقا اطلع بعدي
طلعت لقيت مريم لسا ف الحمام بس كانت بتلبس انا اتصمرت ف ماكني اي دا اي الجسم دا وطيزها مالها معلمه كدالي هيا تمي لعبت معاها ولا اي يكت منا معرفش وطلعت ولقتني فوشخا دخلت ف حضني وسلمت عليا ونا هزرت معاها شويه ودهلت خدت دش بس لقيت البانتي بتاع مريم قدامي بس في للبن اي داهيا كانت بتتناك من مين دماغي فضلت تودي وتجييب قولتمحدش هيعرفني غير امي
خلصت ولبست ونزلت ويوسف طلع عشان ياخد دش
انا : اومال اندرمريم فيه للبن مين
امي : صاحبها
انا : احا
امي : يابني عادي في اي
انا زبي بدا يقف وامي لاحظت دا
امي : بس اي جت مش قادره تمشي كانت ظبطها
انا :هيا مريم مفتوحه صح
امي : اه هيا وشيماء واخوات يوسف كمان عشان متسالش
انا : وبعدين
امي : دا مهلي اختك جايه كسها ملياااان لبن ونا لحستو
انا : ياريت كان انا
انا الشهوه سيطرت عليا وبتكلم بتلقأييه
امي : كونت تعمل اي
انا : اشرب اللبن من كس اختي
امي : متخفش هظبطك بس الصبر
انا : بقولك اي انا زبي مش قادر
امي : ملاحظه وضحكت ضحكه شرمطه
انا : انا هتيك يوسف انهرده
امي : مش هيقدر
انا : اشمعنا
امي : اصل هوما كانو عاملين جماعي انهرده
انا : مين ومين
امي : لا دا سامح وسماح وشيماء ويوسف واسماء وشمس اختك انا فاتتني الحفله بسببك
انا : ممم بوسف هيتناك انهرده
امي : ازاي
انا: هتقوليلو اني مشيت وانتي عاوزاه مش هوا كلبك
امي : اه
انا : يبقا تجبيه الاوضه عندك وتبداي معاه وملكيش دعوه بالباقي
قولتلها بلا اطلعي دلوات وخشي الحمام عليه اناهستخبي
امي طلعت وخبطت علي يوسف ويوسف فتح حتا صغيره مبين وشو بس
امي : اي يابطه بتستحمي لي اي موتي انهرده هاا
يوسف : اووي بس كان نفسي تكوني معانا
امي : افتح كدا وريني
فتح يوسف وهوا عريان راحت امي ماسكه زبو وكان نايم وشدتو وخدتو علي الاوضه وهوا مش بيتكلم وامي قلعت البنطلون ونامت علي ظهرها وجابت الاندر علي جنبي ونا واقف ورا الباب شايف مل حاجه بتحصل وطبعا كونا مفكرين مريم نايمه بس الحصل كدا غير
فضلت بتفرج وطبعااا زبي وقف روحت قالع كل حاجه ونا واقف قدام الاوضه ويوسف ماسك كس امي لحس وشفط مش راحم وامي ساحت وفتحت سوستت الترنج وطلعت البرا وفكتها وفضلت تدعك ف بزازها ونا ماسك زبي ولسا هخش لقيت البتخط ايدها علي بوقي
مريم : انتا بتعمل اي
انا : شششش شيلي ايدك انتي اي خرجك من اوضتك
مريم :عشان اشوف في اي
مريم وقفت قدامي عشان تبص علي البيحصل لقت يوسف عريان وماسك كس امها فشخو لحس وعمال يدخل صوابعو ف طيزو هاجت انا لحقت فرصتي روحت حاطط زبي علي طيزها من علي الهدوم اختي بصتلي وعدتني وبتقولي بتعمل اي اي
انا روحت مقعلها البنطلون ومكانتض لابسه بانتي روحت زانقها ف الحيطه وكتمت صوتها ومسكت اديها معدتش قادره تقاوم روحت حاشر زبي ف كسها راحت مبرقهم من الحجم وعينها قلبت وعدتش قادره وفضلت ارزع فيها وروح شاددها جوا الاوضه امي اتخضت امت لقت مريم استغربت
ويوسف شافني وكان مصدوم
روحت ماسكو وراميه علي السرير ونيمتو علي بطنو ومكنش بيقاوم اووي روحت راشق زبي دخل بالعفيه شويه عشان حجم زبي وفضلت انيك فيه وامي واختي سخنو من المنطر ونزلو لحس ف بعض روحت خليت يوسف ف وضع الدوجي وفضلت شغال ترزيع فيه ووهواا ااااااه حراام كفايه كفايه مش قادر
وطبعااا اختي جابت وامي جابت ونا جبت ف طيز يوسف ويوسف جاب وامي واختي نزلو يلحسو ازبرنا زي ممثلات افلام السكس وبعد مخلصنا قولت ليوسف هتروح بلبني ف طيزك ياعرص
يوسف : شادي انا مش عارف اي الحصل
انا : انا عارف كل حاجه يلا روح ونا زي الخوات عادي متخفش
هدا شوشبه يوسف ولبس ومشي
انا : اي يامريم
مريم : اي انتا اي كل الزبر دا آنا عاوزاهدلوات
انا : لالا لما تكوني انتي وختك مع بعض
مريم : اختك مهتصدق اصلااا
انا : اشمعنا
مريم : اختك كانت شافتك ونتا بتستحمي قبل كدا وبتضرب عشره وشافت حجمو وحكيتلي
امي : الشرموطه مقلتليش
انا : انتي لسا فيكي حيل تردي قومو يلا
روحت خدت دوش تاني ودخلت نمت وصحيت الساعه١٠ الصبح مكنش حد لسا صحي ودخلت ابص علي امي امي نايمه بقميص نوم مفطي طيزها بالعفيه ولونه احمر ومبين بزازها كلها سبتها وروحت اوضه مريم لقيتها نايمه ملط ودخلت ضربتها علي طيزها وصحيت
مريم : اييييي في اي حد يصحي حد كدا
انا : هوا كدا وهزرت معاها
وكل هزارنا اختلف عن الاول بقا تقفيش ودعك قولتلها اعمليلي فطار
مريم : اعم عاوزه انام
انا : يلاا
مريم : طيب هلبس واجيلك
انا : لا زي مانتي كدا عريانه
مريم : بصتلي اووي عاوز تعمل اي
انا : هنيك شمس انهرده يعني هنيكها
مريم اشطاااا يعني هتناك انهرده
انا : اه
مريم قامت وجهزت الفطار وخلتها ونا بفطر تموصلي وكانت نازله شمس علي السلم واتفاجأت بالمنظر
شمس : اي دا اي البيحصل دا وفضلت تزعق
ومريم بتبعد عن زبي عشان ترد عليها روحت مرجعها علي ربي تاني وكملت اكل امي صحت علي صوت ونزلت في اي ياولاد
شمس : اي دا ياماما
امي : علي الصبح كدا
شمس : اي هوا في اي وبدات تهدا
انا : تعالي ياشمس اقعدي
شمس قعدت جمبي وعينها علي مريم وهيا بتمص وعلي زبي
انا : انا عرفت كل حاجه وعرفت عملتي اي امبارح
شمس وشها احمر : عرفت اي
انا : عرفت انك كونتي بتتناكي من يوسف انتي ويماح واخوات يوسف الاتنين وانك كمان مفتوحه انتي ومريم وشيماء واسماء كمان
شكس مخضوضه مفكره اني هقتلها ولا حاجه
انا : انا معنديش مانع ياشمس
شمس هديت كدا ورجعت تبص لمريم وهيا بتمص روحت باعد مريم وقلتلها تعالي يامريم اقعدي علي رجلي قعدت مريم علي رجلي وزبي واقف زي الحديد قدام شمس
شكس : انتا مش مضايق
انا : لا بس بشرط
شمس : اي
انا : تمتعوني معاكو
شمس : اوكي طب ممكن
انا : برحتك
شمس نزلت علي ركبتها وامي باصالي مستغربه اني خلاص البيت كلو بقا تحت زبي خلاص
نزلت شمس مسكت زبي تدعم فيه وهيا مستغربه الحجم وفضلت تمص غارت مريم منها ونزلت جمبها ونا خلاص حسيت اني هجيب روحت قايم وشادد مريم علي التربيظه ونيمتها علي طهرها وروح مفرش كسها وحطيت زبي علي باب كسها وامي مسك ايد مريم وايدها التانيه بتقفش فبز مريم ونا روحت راشق زبي مره واحده مريم عينها اتقلبت ووسطها اترفع ومره واحده لقيت شمس بتقلع بشوه اوي ونا نازل رزع في مريم ومريم ف وادي تاني وامي لسا ب قميص النوم وراحت طالعه فوق الاوضه ونازله ملط ولابسه زب صناعي لقيت شمس يتشدني ونا بعدت عن مريم مريم بدات تفوق من شهوتها ولقيتني انا ماسك شامس ف وضع الدوحي وزبي ف كسها وعمال ارزع لفت وشها لقت زبر امها الصناعي ف وشها ضحكت ومسكتو تمصو ونا نازل ف شمس ترزيع وروح حاتط صباعي ف طيزها دخل بسهوله ف التاني ف التالت وعادي دخل بسهوله روحت مطلع زبي ودخلتو ف طيزها مره واحده وزبي دخل بالعفيه عشان حجمو وهياا اااااااه برااااحه مش متعوده علي الحجم دا
انا : اومال ياشرموطه
روحت ضاربها علي طيزها كذا ضاربه وماسك كسها دااعك وجابت عسلها ومريم كمان جابت عسلها وراحت مريم اخدت الزب من امها ولبستو وراحت رشقاه ف كس امها امي ااااااه براحه ياشرموطه وراحت مريم ماسكه شعرها وفضلت ترزع فيها بعنف عارفه ان امها بتحب العنف ونا روحت نايم علي ظهري وشمس قعدت بكسها علي زبي بدات تاخد عليه شويه وراحت مريم جت من وراها وراحت راشقه مره واحده الزب ف طيز شمس شمس معدتش قادره
مريم : عشان بعد كدا تشديه من عليا حبو خدي
وشمس اهاتها علت ف الفيلا وحسيت ان الفيلال الجمبنا سمعوو
اااااااااااااااااه برااااحه حرااام مش قاااادره راحت مريم نايمه علي ظهرها وشمس قاعدت عليها ونا ف طيزها وروحت جايب لبني ف طيزها مليتها وامي جابت شهوتها علي ايدها وهيا جمبنا ومريم نزلت للمره التانيه هيا وشمس مع بعض كلنا قعدنا جمب بعض نبص لبعض ونضحك
شمس : اي المعركه دي
مريم : انا مبسوطه اووي
امي : علي قد منا اتنكت قليل بس اتبسط
انا : اتبسط اووي وانتي ياماما ليكي نيكه لوحدك معايا
شمس ومريم ف نفس واحد : يابختيك ياسيتيييي
امي : بس ياشراميط انا سبتكر معاه انهرده بمزاجي
شمس : ماشي ياوحش برحتك وراحت ضاربه امي علي بزها وقامت رايحه فين
شمس : هنزل اقعد مع شمس
انا : طيب انا مش عاوز حد يخبي عليا حاجه رايحه تتناكي قوليلي مش همنعك
شمس : هوا كونا هنتناك بس خلاص مش هروح مش هقدر
انا : من مين
شمس : من ٥ شباب حفله صغيره كدا علي قدنا
انا : احااا كل دا وصغيره
شمس :اه انتا متعوفش احنا لما بنتجمع انا واخوات يوشف ومريم بنعمل اي
انا : بتعملو اي
شمس : بعدين بقا لما اجي
طلعت شمس تغير ونا جمبي امي ومريم عريانين وطلعو يستحمو خلصو ونا طلعت استحمي ودخلت علي شمس لقيتها بتغير لسا
ووقفه ب طقم داخلي اييييي فاجر
انا: مممم اي دا بقا
شمس : بوص انا مش قادره بس شيماء زنانه فهنروح
اناا : مممم انا هاجي معاكي
شمس : ازاي
انا : هتعرفي شيماء اني عارف كل حاجه وهاجي معاكو علي اساس واحد صاحبكو ومحدش من الهيكون موجود يعرف اني اخوكي
شمس : عجبتها الفكره
شمس : حلوه الفكره وبالمره تكون موجود وتشوف اختك
انا : كلمي شيماء
شمس بتتصل
شبماء : مممم متقوليش انك مش جايه
شمس :لا يابت جايه بس هنزود واحد
شيماء: احا مش هنقدر دول ٥ يابنتي كدا ٦
شمس فاتحه طابعا السبيكر ونا سامع
شمس : معو الجاي اخويا
شبماء ساكته مش بتتكلم
شمس : يابنتي يابنتي
شيماء : انتي بتهزري
شمس : لا ولله اخويا عرف كل حاجه ومش ممانع
شيماء : ازاي
انا اخدت الفون من شمس
انا : شيماء
سكوت تام منها
انا : طيب بوصي انا عارف كل حاجه واقرب حاجه كانت حفلت امبارح ونا كمان عملت الحفله دي هنا وهاجي علي اساس اني واحد صحبكو مش اخو شمس تمام
روحت قافل السكه
شمس : يابني خوفت البت
انا : يلا انا هخش اللبس
لبست وتمام ونزلت دورت العربيه
لقيت بطل داخل عليا لابسه فستااان اسود وهيا قمر انا صفرت من جمالها
شمس : بس
انا : بس اي دا يبختهم ويابختي
شمس : خلاص ياشادي يلا انا رنيت علي شيماء مكنتش هتيجي بس انا جبتها
انا : مممم
شمس : خليك حنين مع البت ف الكلام البت لسا خايفه مش عارفه هتتناك قدامك ازاي
انا : انا هفشخها نيك
شمس : طب اطلع
وطلعنا وجبنا شيماء وراكبه ورا ف العربيه ومش عاوزه تبوص عليا
انا : شيماء
شيماء : ايوا ياشادي
انا : عاوزك تهدي ياقلبي انا ولله عادي
شيماء تمام تمام انا عادي اهو
انا : فكي كدا
ووصلنا العنوان وطلعنا الشقه وكانت شيماء عرفتهم انهم معاهم واحد صاحبهم الهوا انا طبعا ودخلت لقيت فحول قاعده ٥ افراد فحول
اكبر واحد زب ٢٢ وتخين وقريبين لبتاعي

وهنا تخلص السلسه الاولي عاوف ان الاجزاء صغيره وكمان السلسله اقل حاجه ١٠ اجزاء بس شجعوني اكتب كمان ♥️

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: MADAM SOSO, احمدسليمان, sarasalma577 و 22 آخرين
رووووووووووعه مبدع وطريقه كتابتك جميله وخيالك جميل ارجو ان السلسله التانيه تنزل اسرع واتمني تبقي اطول وباجزاء اكتر منتظر علي نارررر

• عجبني
التفاعلات: Maroo fc7
مبدع يا صاحبي كمل

• عجبني
التفاعلات: Maroo fc7
قصة حلوة بس أجزائها قصيرة
كمل

• معجبنيش
  • عجبني
التفاعلات: Maroo fc7 و جدو سامى 🕊️ 𓁈
حلوه

• عجبني