NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش سؤال للرجال وممن النساء تشارك

هو مش طبعاً ولا حاجه مش كل الناس زي بعضها و ممكن يكون الموضوع مصلحه متبادله بينهم فمش فارق معاه المهم يرتاح وخلاص
يعني لو مصاحب واحده وهي مصاحبه معاك واحد تاني وجيت طلبتها هتقولك اخلص مع الاخر ...هيكون ردك ايه واحساسك ايه

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf
الست لو فتحت رجلها مرة . تفتحها مليون مرة يا مان 😉

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
هسيبها وش أنا لا أقبل شريك في النساء

• عجبني
الست لو فتحت رجلها مرة . تفتحها مليون مرة يا مان 😉
في الغالب ده صحيح بس فيه ستات كتير بتغلط مره وتفوق لكن عندي المره بمليون

• عجبني
يعني لو مصاحب واحده وهي مصاحبه معاك واحد تاني وجيت طلبتها هتقولك اخلص مع الاخر ...هيكون ردك ايه واحساسك ايه
يا صديقي الجمله مش راكبه ههههههه مصاحب واحده ومصاحبه واحد معايا ليه هو انا خول 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و الذئب_الابيض
يا صديقي الجمله مش راكبه ههههههه مصاحب واحده ومصاحبه واحد معايا ليه هو انا خول 😂😂😂
انا برد علي كلامك ان لو شخص علي علاقه بدون زواج ميقدرش يقولها انه مش تروح لغيره لأنها مش مراته

• عجبني
و**** فى وحده يتلاقى أن النيك متعه فى ستات شهوتها عليه وغصب عنها بدور على إلى يفشخها

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
هي حرة تعمل مع اية شخص بتريده كسها و هي حرة فيه لأنها هي بالأساس منيوكة و بتحب النيك

• عجبني
انا برد علي كلامك ان لو شخص علي علاقه بدون زواج ميقدرش يقولها انه مش تروح لغيره لأنها مش مراته
مهو ده صح ميقدرش يقول لها لا وفي نفس الوقت هو حر يقولها عيشي حياتك بعيد عني مقبلش بالوضع ده

• عجبني
هتعمل إيه لو اكتشفت ان صحبتك الي بتنيكها سواء كان نيك حقيقي او سكس فون بتعمل أو عملت نفس الشيء مع غيرك أثناء علاقتك بيها
طب قول مراتك لو عملت كده هتعمل ايه

• عجبني
هتعمل إيه لو اكتشفت ان صحبتك الي بتنيكها سواء كان نيك حقيقي او سكس فون بتعمل أو عملت نفس الشيء مع غيرك أثناء علاقتك بيها
اذا كانت حبيبتي بنيكها وبشبع منها وبتركها واذا كانت صديقتي بتفق مع غيري الي عملت معه نفس الشي وننيكها سوا

• عجبني
وانيكها معاه كمان هيه تقرب ليه بحاجه.
علاقة الجنس حتي بدون زواج علاقة يجب أن تتم بحب والا تحولنا الي حيوانات وعليه اذا اتفقت مع أنثي انها لي فلا اقبل ان يشاركني فيها أحد

• عجبني
التفاعلات: الذئب_الابيض و زبى ملك ليكى
هي حرة تعمل مع اية شخص بتريده كسها و هي حرة فيه لأنها هي بالأساس منيوكة و بتحب النيك
دي لما تكون مومس فاتحه كسها لكل من هب ودب وانا لا أقبل هذه النوعية
اما المرأة الطبيعية فإني اذا بدأت علاقة معها فيجب ان اتأكد انها منقطعة عن الرجال لفترة واذا بدات معها يجب الا يمسها احد غيري ولو حدث فاقل شيء اني اقطع علاقتي بها بعد علقة موت

• عجبني
اذا كانت حبيبتي بنيكها وبشبع منها وبتركها واذا كانت صديقتي بتفق مع غيري الي عملت معه نفس الشي وننيكها سوا
حبيبة او صديقة يجب أن تكون لي وحدي

• عجبني
موضوع المشاركة مرفوض اي كان نوع العلاقة غير ان اصبح وجود اخلاص وحب بجد في علاقة شبه معدوم اصبحت كل حاجة بترتبط بالماديات والمصالح

• عجبني
موضوع المشاركة مرفوض اي كان نوع العلاقة غير ان اصبح وجود اخلاص وحب بجد في علاقة شبه معدوم اصبحت كل حاجة بترتبط بالماديات والمصالح
رأي محترم

• عجبني
علاقة الجنس حتي بدون زواج علاقة يجب أن تتم بحب والا تحولنا الي حيوانات وعليه اذا اتفقت مع أنثي انها لي فلا اقبل ان يشاركني فيها أحد
هيه عوزه تتناك وماله ينيكها وخلاص

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%