NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنونة مطرقعة

👹 ذاهبه إلى الجحيم 👹
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
مبدع
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
ازيكم عاملين اية وحشتوني بعد غياب عن كتابة بوستات شقية لكم گ العادة قرر الرجوع بموضوعات جديدة من نوعها وجريئة كمان والغرض الاستفادة لكم والتفاعل الكبير زي ما تعودت منكم 😻

👇🏻 موضوعي 👇🏻

(( علامات تدل علي احتياج المراءه للسكس ))

القليل من النساء هم من يعبرون عن شهواتهم الجنسية ورغبتهم في السكس ... اما الأغلبية العظمي هي تلك النساء وهنا بقولها بصيغة الجمع نظرا لكثرتهم فعلا هم من لا يستطيعون طلب الجنس والبوح بمشاعرهم... وجرت العادة في مجتمعاتنا الذكورية... أن الرجل هو من يبادر بشكل مباشر الي العلاقة الجنسية مع الزوجة أو الشريكة علي حد سواء... وفي حال لم يبادر الرجل في طلب السكس تظل المرأة مكبوتة المشاعر والأحاسيس ولا تستطيع أن تعبر عن رغبتها في حدوث العلاقة الجنسية أو السكس الصريح مع الشريك أو الزوج .

ولكن ✌️
تظهر علينا نحن النسوة علامات ودلائل وتلميحات ونظرات وهمسات تدل علي رغبتنا في اننا عايز جنس والسكس الصريح ... وهنا يأتي دور الشريك الشاطر أو الرجل الذكي بعيدا عن كونك عنتيل أو السيد الفاشخ للنسوة... لاء هنا اقصد الرجل المتفاهم لنا معشر النساء من حيث الطلب والاعضاء صامتة ... وما أن عرفت تلك العلامات تلبي غرض وتلبية جسد الشريكة في الحال... كلامي عام مش مقتصر علي زوجين فقط كلامي عن زوجين أو شريكين أو أصدقاء .. بمعني بلدي ازاي نفهم للغة الجسد بدون الكلام واليوم عن بنوا جنسي وهم النساء .... اليكم العلامات 👇🏻

* اولا التلامس يعني سلام بايدي مضمومة شوي لمست كتف بالأيدي منها بتلميس علي الجسد لك ونعكشة شعرك بطريقة هزلية ناعمة خبطة
علي الصدر وان كانت هزار .... الخ .

*الجلوس بالقرب منك يعني من الطبيعي اننا بتقعد بعيد شوي عن الرجل ولكن في حالة أن كانت هائجة بتلاقيها قربت منك اكتر وبالأخص تتعمد شم نفسك وسماع صوت انفاسك ولابد من أن فخذها يلامس جسدك ولازم لازم عنيها تنظر اليك كي تلفت انتباهك الي سحرها وهنا يتضح لك انت الآخر أن نفسها عالي بعض الشئ وعيونها واسعة شوي ... بسميها انا ( السهتانة )

*النظر الي شفتاك ... كل شوي أثناء الحوار أو الجلوس أو المشي حتي تلاقيها مركذة علي شفايفك لان اول حاجة في العلاقة عي التقبيل ( البوس يعني ) وبصراحة شفايف الرجل كل متكون مائلة للأحمر الرباني كل ما تكون مثيرة لنا .

*لعق الشفتين أثناء كلمها معك واظن دي اسهل طريقة لكم 😅 يعني بحكم أن واحدة بتلعب بلسانها أمامك وبتحرك لسنها علي شفتيها كتير أثناء الجلوس ودي تعرف انها علي اخرها ومش قادرة تتحمل نار الشهوة وخاصة أن كرر لعق الشفايف كتير بزيادة ... لازم تفرق بين اللعقة الجنسية ولعقة الطعام 🤦🏻‍♀️ اوكي ✌️

*النظر طويل بدون مبرر أو كلام ... يعني ممكن تنظر لك وقت طويل وبتتمعن في شكلك وجسمك وعنيها هتكلك بمعني اصح وركذ علي العيونها هتلاقيها بتفصل جسدك في صمت .... لازم تفهم انها ممحونة 👌.

* الكلام السافل منها عكس المتوقع ... يعني هتلاقيها قالت نكتة سكس قالت كلام قبيح عكس شخصيتها حكت حاجة عن واحدة في نفس الموفق وصحبتها حصل سكس معاها وكدة يعني 😅 وفي الغالب هتكون لابسة لبس للنيك مش للخروج أو البيت 🤭🤫.

* اخير هتطلب منك رايك في جسمها لبسها البرفيم لون اللبس عشان انت تفهم انها عايزة غزل منك وتسمع كلامك الجميل وتبقي خطوة للسكس لو انت عندك احساس بقي لازم تعرف 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅

كل لي ذكرتة دي مجرد نقط عامة في الموضوع... بخصوص الموضوع نفسة كلنا بين متزوجين أو شريكين أو حتي جرب سكس ولو مرة ..

قولنا بقي انت بتعرف ازاي أن الشريكة محتاجة جنس بدون كلام منها ؟؟

ازاي بتعرفي تعبري عنك محنك واحتياجات الجنسية للرجال ؟؟

هل مرة حصل واتعرفت وحصل سكس بينكم بالطرق الي ذكرتها ؟؟

اخيرا بالنسبة لي انا مش بعمل كل دة بصراحة لاني جريئة جدا وبطلب من نفسي دون تردد لانه ابسط حقوقي ... ومفيش شريك ممكن يرفض واحدة بتقول لة يلة نعمل سكس ... دي وجهة نظري .

دمتم بخير ومنتظرة تعليقاتكم الجميلة .... انجوي ❤️❤️

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: kaboelaswany, Habib22, شاب.مصري و 34 آخرين
ازيكم عاملين اية وحشتوني بعد غياب عن كتابة بوستات شقية لكم گ العادة قرر الرجوع بموضوعات جديدة من نوعها وجريئة كمان والغرض الاستفادة لكم والتفاعل الكبير زي ما تعودت منكم 😻

👇🏻 موضوعي 👇🏻

(( علامات تدل علي احتياج المراءه للسكس ))

القليل من النساء هم من يعبرون عن شهواتهم الجنسية ورغبتهم في السكس ... اما الأغلبية العظمي هي تلك النساء وهنا بقولها بصيغة الجمع نظرا لكثرتهم فعلا هم من لا يستطيعون طلب الجنس والبوح بمشاعرهم... وجرت العادة في مجتمعاتنا الذكورية... أن الرجل هو من يبادر بشكل مباشر الي العلاقة الجنسية مع الزوجة أو الشريكة علي حد سواء... وفي حال لم يبادر الرجل في طلب السكس تظل المرأة مكبوتة المشاعر والأحاسيس ولا تستطيع أن تعبر عن رغبتها في حدوث العلاقة الجنسية أو السكس الصريح مع الشريك أو الزوج .

ولكن ✌️
تظهر علينا نحن النسوة علامات ودلائل وتلميحات ونظرات وهمسات تدل علي رغبتنا في اننا عايز جنس والسكس الصريح ... وهنا يأتي دور الشريك الشاطر أو الرجل الذكي بعيدا عن كونك عنتيل أو السيد الفاشخ للنسوة... لاء هنا اقصد الرجل التفاهم لنا معشر النساء من حيث الطلب والاعضاء صامتة ... وما أن عرفت تلك العلامات تلبي غرض وتلبية جسد الشريكة في الحال... كلامي عام مش مقتصر علي زوجين فقط كلامي عن زوجين أو شريكين أو أصدقاء .. بمعني بلدي ازاي نفهم للغة الجسد بدون الكلام واليوم عن بنوا جنسي وهم النساء .... اليكم العلامات 👇🏻

* اولا التلامس يعني سلام بايدي مضمومة شوي لمست كتف بالأيدي منها بتلميس علي الجسد لك ونعكشة شعرك بطريقة هزلية ناعمة خبطة
علي الصدر وان كانت هزار .... الخ .

*الجلوس بالقرب منك يعني من الطبيعي اننا بتقعد بعيد شوي عن الرجل ولكن في حالة أن كانت هائجة بتلاقيها قربت منك اكتر وبالأخص تتعمد شم نفسك وسماع صوت انفاسك ولابد من أن فخذها يلامس جسدك ولازم لازم عنيها تنظر اليك كي تلفت انتباهك الي سحرها وهنا يتضح لك انت الآخر أن نفسها عالي بعض الشئ وعيونها واسعة شوي ... بسميها انا ( السهتانة )

*النظر الي شفتاك ... كل شوي أثناء الحوار أو الجلوس أو المشي حتي تلاقيها مركذة علي شفايفك لان اول حاجة في العلاقة عي التقبيل ( البوس يعني ) وبصراحة شفايف الرجل كل متكون مائلة للأحمر الرباني كل ما تكون مثيرة لنا .

*لعق الشفتين أثناء كلمها معك واظن دي اسهل طريقة لكم 😅 يعني بحكم أن واحدة بتلعب بلسانها أمامك وبتحرك لسنها علي شفتيها كتير أثناء الجلوس ودي تعرف انها علي اخرها ومش قادرة تتحمل نار الشهوة وخاصة أن كرر لعق الشفايف كتير بزيادة ... لازم تفرق بين اللعقة الجنسية ولعقة الطعام 🤦🏻‍♀️ اوكي ✌️

*النظر طويل بدون مبرر أو كلام ... يعني ممكن تنظر لك وقت طويل وبتتمعن في شكلك وجسمك وعنيها هتكلك بمعني اصح وركذ علي العيونها هتلاقيها بتفصل جسدك في صمت .... لازم تفهم انها ممحونة 👌.

* الكلام السافل منها عكس المتوقع ... يعني هتلاقيها قالت نكتة سكس قالت كلام قبيح عكس شخصيتها حكت حاجة عن واحدة في نفس الموفق وصحبتها حصل سكس معاها وكدة يعني 😅 وفي الغالب هتكون لابسة لبس للنيك مش للخروج أو البيت 🤭🤫.

* اخير هتطلب منك رايك في جسمها لبسها البرفيم لون اللبس عشان انت تفهم انها عايزة غزل منك وتسمع كلامك الجميل وتبقي خطوة للسكس لو انت عندك احساس بقي لازم تعرف 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️😅

كل لي ذكرتة دي مجرد نقط عامة في الموضوع... بخصوص الموضوع نفسة كلنا بين متزوجين أو شريكين أو حتي جرب سكس ولو مرة ..

قولنا بقي انت بتعرف ازاي أن الشريكة محتاجة جنس بدون كلام منها ؟؟

ازاي بتعرفي تعبري عنك محنك واحتياجات الجنسية للرجال ؟؟

هل مرة حصل واتعرفت وحصل سكس بينكم بالطرق الي ذكرتها ؟؟

اخيرا بالنسبة لي انا مش بعمل كل دة بصراحة لاني جريئة جدا وبطلب من نفسي دون تردد لانه ابسط حقوقي ... ومفيش شريك ممكن يرفض واحدة بتقول لة يلة نعمل سكس ... دي وجهة نظري .

دمتم بخير ومنتظرة تعليقاتكم الجميلة .... انجوي ❤️❤️
بصرف النظر عن كل المعلومات الجميلة الي في الموضوع و عن اعترافك الي في ناس كتير تتكسف تقوله فهو موضوع جميل و مهم و الناس الي معندهاش خبرات او تجارب تستفاد منه كتير اما بالنسبة لاسئلتك يارودي فابوس ايدك بلاش احراج علشان انا لسة علي **** مفيش كلبة حتي عبرتني😂😂😂

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: كريم سعد مكرم، Someone و مجنونة مطرقعة
بصرف النظر عن كل المعلومات الجميلة الي في الموضوع و عن اعترافك الي في ناس كتير تتكسف تقوله فهو موضوع جميل و مهم و الناس الي معندهاش خبرات او تجارب تستفاد منه كتير اما بالنسبة لاسئلتك يارودي فابوس ايدك بلاش احراج علشان انا لسة علي **** مفيش كلبة حتي عبرتني😂😂😂
لاء حياء في العلم يا ولدي 🤭🤭😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و Range Rover
مشاركه جميله كالعاده يا اجمل اعضاء المنتدي
و الجميع ليهم حق يعجبوا بشخصيتك لموضوعاتك المتميزه. ❤️❤️❤️❤️

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 53DFGDFG و مجنونة مطرقعة
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: 53DFGDFG و مجنونة مطرقعة
انتى تجننى يا رودى ❤️

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
مشاركه جميله كالعاده يا اجمل اعضاء المنتدي
و الجميع ليهم حق يعجبوا بشخصيتك لموضوعاتك المتميزه. ❤️❤️❤️❤️
ميرسي يا علاء ... وانت كمان لك موضوعاتك المميزة ... بس اية رايك في شوية القباحة الي بقيت فيها 😅😅😅

• حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و 𝓣𝓱𝓮 𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓦𝓸𝓵𝓯
احيه ي ابو سوسو احيه

• بيضحكني
ورقة و قلم و اكتب ورايا😂😂
بتفكريني بنيكول سابا في التجربة الدينمركية 😂😂😂😂
😂😂😂😂
ياوااااااطي ماشي اقعد بقي في حتة طراوة 😉😉

• بيضحكني
التفاعلات: Range Rover
كلامك اغلبه صح لأنه عام مش حاجه خاصه كل العلامات دي بتكون واضحة ومفهومه
لكن عزيزتي رودي
اظن الفتره الحاليه الموضوع بقي أسهل من كل التلميحات دي خااااااالص
كلامي بعيد عن الزواج لأن الأزواج بيكون في أسلوب شبه روتيني متفق عليه لو عاوزين يعملو علاقه
لكن كلامي علي الغرباء
يا رودي في حاجه دلوقتي بقي إسمها الشقط
الست تسقط الراجل من قلب الشارع ومن قلب ميدان كامل لو عايزه
شغل الغمز ولحس الشفايف ده كان زمان في الفلاحين
شكلك مخرجتيش الشوارع بقالك كتير
عموماً موضوع مميز كالعاده يا صديقتي

• عجبني
  • ماااشي
  • حبيته
التفاعلات: fares07، حسن٩٤ و مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
ميرسي يا علاء ... وانت كمان لك موضوعاتك المميزة ... بس اية رايك في شوية القباحة الي بقيت فيها 😅😅😅
احنا نتعلم منك الجمال و اللباقه و الابداع يا رودينا ❤️❤️❤️❤️ و لو قولت رأيي هبقي بظلمك لاني مش هوفي حقك ❤️❤️❤️
من نجاح لنجاح و مبروك الفوز بالمسابقه مقدما ❤️❤️❤️

• حبيته
مشكور يا قلبي على اسلوبك أرقى ومجهودك إجبار واتفق معك ميه بالميه 👆👌👌❤️❤️❤️❤️🤝

• حبيته
كلامك اغلبه صح لأنه عام مش حاجه خاصه كل العلامات دي بتكون واضحة ومفهومه
لكن عزيزتي رودي
اظن الفتره الحاليه الموضوع بقي أسهل من كل التلميحات دي خااااااالص
كلامي بعيد عن الزواج لأن الأزواج بيكون في أسلوب شبه روتيني متفق عليه لو عاوزين يعملو علاقه
لكن كلامي علي الغرباء
يا رودي في حاجه دلوقتي بقي إسمها الشقط
الست تسقط الراجل من قلب الشارع ومن قلب ميدان كامل لو عايزه
شغل الغمز ولحس الشفايف ده كان زمان في الفلاحين
شكلك مخرجتيش الشوارع بقالك كتير
عموماً موضوع مميز كالعاده يا صديقتي
اوعدك بموضوع تاني كلامي هيكون عن النساء طالبة العلاقة المصابة بسعار الجنس 👌👌

بس فعلا كلامي عن الي زيي وزييي ناس كتير آخرهم كام علاقة معقولة مش مهوسة جنسي فهمني ✌️

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و siwa
مشكور يا قلبي على اسلوبك أرقى ومجهودك إجبار واتفق معك ميه بالميه 👆👌👌❤️❤️❤️❤️🤝
چمي شكر علي اية بس كلنا مكملين بعض ... شكرا علي تواجدك معي ودعمي 😻😻

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و جمي متحرر راقي
احنا نتعلم منك الجمال و اللباقه و الابداع يا رودينا ❤️❤️❤️❤️ و لو قولت رأيي هبقي بظلمك لاني مش هوفي حقك ❤️❤️❤️
من نجاح لنجاح و مبروك الفوز بالمسابقه مقدما ❤️❤️❤️
علاء بيحرجني شرعي 🤭🤭
بجد مش عارفة ارد عليك وان دل يدل علي انك شخص مثقف وعلي قدر كافي من التقدير والاحترام 😻😻😻

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex، Range Rover و الـ مجتاو
اصل كل ده حصل و**** بس كنت مفكرها حركات عادية
خوش في عبي ياض انت خوش 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

واحد عارف بتاع 500 واحدة وبقولي كدة 😹😹😹🙀🙀🙀🙀

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
علاء بيحرجني شرعي 🤭🤭
بجد مش عارفة ارد عليك وان دل يدل علي انك شخص مثقف وعلي قدر كافي من التقدير والاحترام 😻😻😻
حد برده يحرج القمر 😊
كدا تزعليني منك 🙂

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و مجنونة مطرقعة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%