NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة نقاش سؤال للرجال وممن النساء تشارك

الصقر_الجارح

صياد النساء
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي معلم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتعمل إيه لو اكتشفت ان صحبتك الي بتنيكها سواء كان نيك حقيقي او سكس فون بتعمل أو عملت نفس الشيء مع غيرك أثناء علاقتك بيها

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑 و White_Wolf
هتعمل إيه لو اكتشفت ان صحبتك الي بتنيكها سواء كان نيك حقيقي او سكس فون بتعمل أو عملت نفس الشيء مع غيرك أثناء علاقتك بيها
علي حسب نوع العلاقة والهدف من الصحوببيه ا،،،، لو مجرد اصحاب للمتعة علي الطاير تبقي عادي هي حرة ومفيهاش اي مشكله،،،،، لكن لو اصحاب وحب وامكانيه الزواج يبقي عاوزة إعادة تفكير في نوع العلاقة

• عجبني
التفاعلات: White_Wolf و الصقر_الجارح
الموضوع مقسوم ٣ حاجات
لو بالنسبه للسكس فون فانن قلقت من نفسك لما قبلت تعمل حاجه زي دي اصلا فانت تستاهل
اما بخصوص علاقه حقيقه فانت لو واخد العلاقه مجرد شهوه فانت مفرقتش عن الحيوان فبردو يستاهل
اما بقى لو علاقه شامله و ده حصل يبقى احفظ كرمتي ونفسي وابعد عن شخص شهواني وخلاص وهو اللي يخسر

• عجبني
وانا لا اقبل اى ست تقبل القسمة على اثنين . بمعنى حد شمها قبلى 👍

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: White_Wolf
علي حسب نوع العلاقة والهدف من الصحوببيه ا،،،، لو مجرد اصحاب للمتعة علي الطاير تبقي عادي هي حرة ومفيهاش اي مشكله،،،،، لكن لو اصحاب وحب وامكانيه الزواج يبقي عاوزة إعادة تفكير في نوع العلاقة
انا شايف ان موضوع المشاركه ده غير مقبول علي اي وضع

• عجبني
الموضوع مقسوم ٣ حاجات
لو بالنسبه للسكس فون فانن قلقت من نفسك لما قبلت تعمل حاجه زي دي اصلا فانت تستاهل
اما بخصوص علاقه حقيقه فانت لو واخد العلاقه مجرد شهوه فانت مفرقتش عن الحيوان فبردو يستاهل
اما بقى لو علاقه شامله و ده حصل يبقى احفظ كرمتي ونفسي وابعد عن شخص شهواني وخلاص وهو اللي يخسر
انت مفترض في إجابتك اني اقبل الوضع الغلط سواء علاقه عابره او سكس فون وان انت فقط الي ارفص الوضع الغط مع انك لو رجعت لموضوعاتي هتعرف اني برفض اي علاقه شاذه في مضمونها

• عجبني
انت مفترض في إجابتك اني اقبل الوضع الغلط سواء علاقه عابره او سكس فون وان انت فقط الي ارفص الوضع الغط مع انك لو رجعت لموضوعاتي هتعرف اني برفض اي علاقه شاذه في مضمونها
انا وجهت كلامي للجميع مش لشخصك خالص اي شخص يقبل اللي انا قولته يبقى العيب عليه وبما انك اللي نزلت الموضوع فانا رديت مش اكتر ولا بسئ لاي حد خالص

• عجبني
انا وجهت كلامي للجميع مش لشخصك خالص اي شخص يقبل اللي انا قولته يبقى العيب عليه وبما انك اللي نزلت الموضوع فانا رديت مش اكتر ولا بسئ لاي حد خالص
تمام وضحت وجهة وشكرا ليك

• عجبني
🤪🤪🤪🤪🤪

• عجبني
الست لو مبسوطه مع الراجل ومتكيفه وبتحبه عمرها ما هتبص بره سواء صاحبته او زوجته

فلو صحبته وعملت كده تبقى مش مبسوطه و للاسف هيا مش مراته علشان يقولها متعمليش فا يا يقبل الوضوع ده يا يسيبها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الست لو مبسوطه مع الراجل ومتكيفه وبتحبه عمرها ما هتبص بره سواء صاحبته او زوجته

فلو صحبته وعملت كده تبقى مش مبسوطه و للاسف هيا مش مراته علشان يقولها متعمليش فا يا يقبل الوضوع ده يا يسيبها
طبعا يسبها

• عجبني
طبعا يسبها
هو مش طبعاً ولا حاجه مش كل الناس زي بعضها و ممكن يكون الموضوع مصلحه متبادله بينهم فمش فارق معاه المهم يرتاح وخلاص

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
عادي تعمل هيا مش مراتي عشان ازعل لازم اعرف اني لو هاكلم بنت في السكس هيا بتكلم غيري اهم حاجه ماطلعش خروف وابعتلها رصيد او فلوس عشان تكلم غيري

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
عادي تعمل هيا مش مراتي عشان ازعل لازم اعرف اني لو هاكلم بنت في السكس هيا بتكلم غيري اهم حاجه ماطلعش خروف وابعتلها رصيد او فلوس عشان تكلم غيري
الموضوع مش فلوس الموضوع ان نحن كرجال نريد الانثي خالصة لنا ولا نقبل مشاركتها مع اخرين حتي لو كانت عشيقه

• عجبني
من وجهة نظري
اولا انه لو في واحدة بتعمل كدة معاك ف الغالب (مش لازم) بس في الغالب هتكون بتعمل كدة مع غيرك
ثانيا لو انت بتتكلم علي علاقة جنسية ودة اللي بينكم ف دة عادي انها تعمل كدة
ثالثا بقي والاهم لو انت بتتكلم علي انك بتحبها وعايز تتجوزها معتقدش انك ممكن اعمل معاها حاجة زي كدة اصلا !

• عجبني
من وجهة نظري
اولا انه لو في واحدة بتعمل كدة معاك ف الغالب (مش لازم) بس في الغالب هتكون بتعمل كدة مع غيرك
ثانيا لو انت بتتكلم علي علاقة جنسية ودة اللي بينكم ف دة عادي انها تعمل كدة
ثالثا بقي والاهم لو انت بتتكلم علي انك بتحبها وعايز تتجوزها معتقدش انك ممكن اعمل معاها حاجة زي كدة اصلا !
كلامك صحيح بنسبه كبيره

• عجبني
الموضوع مش فلوس الموضوع ان نحن كرجال نريد الانثي خالصة لنا ولا نقبل مشاركتها مع اخرين حتي لو كانت عشيقه
ايوه حقك بس مع مراتك اللي هيا اهل بيتك دي حلالك بس بنت حتى لو صاحبتك مالكش حكم عليها وممكن تكلم اي حد من وراك

• عجبني
💞💞💞💞💞💞💞💞

• عجبني
بنسبه ليا أنا مش طماعة

لو الي بحبها عملت علاقة مع واحدة تاني مفيش مشاكل خالص
لكل واحد حياته وانا مش هكون بحبها حب امتلاك
ليا وبس

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و White_Wolf

المواضيع المشابهة