NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة سؤال للرجالة اللي عملوا علاقات سكس كتيرة

سوالك جامد اوي ......بس عارف مع اللي بيحب الجنس بجد....الاجابه علي سوالك دا ممكن تكون مخيفه...
طب ما تقول لنا اجابتك

• عجبني
التفاعلات: Mecanieke_NeSwan
بالنسبالي الامتع المتجوزه سيبك من خبرتها ف العلاقة وطبيعه العلاقه
كفايه انتصارك علي الي المفروض راجلها وانها فضلتك عنو انها تتناك منك دي حاجه بحس بالفخر فشخ اني راجل ومتمكن لدرجه انها تخون جوزها معايا
دة نفس رأيي ... انا لسة ممارستش سكس بس زبي هايمووووووووت و ينيك واحدة متجوزة :devilish::devilish:

اكتر واحدة متعتني كانت واحدة صيدلانية وكانت لسه عروسة جديدة في شهر عسلها تقريبا ومش عارف هي كانت بتعمل كده عشان فلوس ولا كيف عندها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هاني عصام
اكتر واحدة متعتني كانت واحدة صيدلانية وكانت لسه عروسة جديدة في شهر عسلها تقريبا ومش عارف هي كانت بتعمل كده عشان فلوس ولا كيف عندها
عروسة جديدة :love:
ياااااا بختك :devilish:
انا زبي هايموت و ينيك واحدة متجوزة

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سؤالين للرجالة اللي عملوا علاقات سكس كتيرة
بصفة عامة انهي بتمتعك اكتر .. المتجوزة ولا اللي مش متجوزة ؟ و ليه ؟
احكي لنا عن اكتر واحدة متعت زبك و كيفته
المتجوزة أحسن بس اللى جوزها مش موجود يعن مسافر أو منطلقة بتكون عايزة تعوض حرمان هى محرومة منه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Cpl4fun و هاني عصام
المتجوزة أحسن بس اللى جوزها مش موجود يعن مسافر أو منطلقة بتكون عايزة تعوض حرمان هى محرومة منه
اللي متجوزة بيكون مفيش عندها اي حدود او موانع لاتمام علاقة كامله وبكل انواعها وطرقها وتبحث عن الاستمتاع الكامل بكل الطرق والوسائل

• عجبني
التفاعلات: هاني عصام
سؤالين للرجالة اللي عملوا علاقات سكس كتيرة
بصفة عامة انهي بتمتعك اكتر .. المتجوزة ولا اللي مش متجوزة ؟ و ليه ؟
احكي لنا عن اكتر واحدة متعت زبك و كيفته
اللى موش متجوزة ..... نمارس السحاق
انا اهرب من المتجوزة ... تبقى مجرمة قوى

• جامد
  • عجبني
التفاعلات: Neswangy73 و Moheb sex
  • عجبني
التفاعلات: بزازى زازى
يعني مارستي سحاق مع متزوجات
وغير متزوجات حتى حكمتي؟
ايوة مارست مع متزوجات و مع موش متزوجات
المتزوجات عارفين ازاى يأثروا فيا جامد و تلعب بيا و تخليني لعبة فى ايدها و تخليني اهيج و اجيب زى هى ماتحب موش بارادتى انا
المتجوزة بتبقى مسيطرة تماما. ة تخليني خدامة. عندها وتخليني سليف تمسح بيا و بكرامتى الأرض و تخليني مبسوطة جنان و تخليني مدمنه أجرى. وراها طول الوقت
المتزوجة كثير تجيبنى علشان جوزها أو ابنها أو عشيقها ينيكنى قدامها و تذلنى وهى تتمتع قوى

• جامد
التفاعلات: Moheb sex

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%