NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mariam Hisham

😈 ملكة البغاء 😈
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
انجذب للذكور
التوجهات الجنسية
طيب نركز ، بصو يا جماعه ان ملاحظة ان هنا الدنيا داخلة فبعض شوية التوجهات داخلة فبعض شوية يعني لو واحد هيعمل مع واحدة جنس او سكس هيكون اسمه استريت ، ولو ولد وولد هيكون موجب وسالب ، ولو اتنين بنات بيبقوا ليزبيان زي ما بتقولوها
بس الحقيفه بقا ان الموضوع واسع شوية عن الموجود فدماغكم لأن لكل توجه نوع وفي انواع متداخلة وانواع مترابطة كتير فشخ الفشخ
علشان كده ده هيكون اول بوست من نوعه انشره وهو اني هبين كل تزجه عبارة عن اي علشان تكونوا فاهمين مش عايزين حد يضحك علينا يا جماعه
يلت بينا

1 - المثليين homosexual :
ودول بيكونوا رجالة توجههم الجنسي للرجالة برضو ، يعني بيحبو بعض ولو في سكس هيكونوا مع بعض ، ودول بقا انت لو جبتلهم واحدة عريانة قدامهم مش هيهجوا عليها وهيشوفوها حاجه مقرفه وبيكون بالنسباله حاجه شاذة انهم يمارسوا مع بنت .
2 - المثليات lesbian :
ودول هما هما المثليين بس مؤنثين وينطبق عليهم نفس الكلام بتاع المثليين لو جبتلهم راجل عريان هيقرفوا يبصوا ليه .
3 - المزدوج bisexual :
وده بقا حوار لأنه شاذ ومش شاذ ، يعني لو كان راجل ممكن يارس مع راجل وممكن يمارس مع بنت ولو بنت ممكن تمارس مع بنت او راجل ، يعني دايسين فالنوعين واختيرهم بيكون مبني علي شئ واحد وهو الحب يعني لو حب راجل كان بها ولو حب بنت كان بها ، وممكن يكون كمان من غير حب علاقته ممكن تكون قايمة علي الشهوة وبس ( وجهة نظري الشخصية ان معظم الهنا ف المنتدي تابعين للنوع ده ) .
4 - لا جنسي asexual :
وده بقا ينطبق عليه المثل البيقول هيموت بلبناته ، بسبب انه مش بيميل جنسيا لأي نوع لا رجالة ولا ستات ومش بيحب يدخل علاقات اصلا ، حياته بتكون انا عايش علشان اموت مش علشان اتكاثر .
5 - مغاير ( طبيعي ) heterosexual :
وده بقا النوع بتاع حضرتك اجدع ، يعني انت نوعك مش استريت للأسف ان هيتروسكشوال ، يعني راجل بينجذب لبنت والعكس وده النوع المنتشر ومش محتاجين نتكلم عنه لأنه معروف جدا ( وده نوعي لأني بنجذب للرجالة فياريت ملاقيش واحده تقولي خاص او حتي واحد يقولي كده ) .
6 - المستقيمون الداعمون :
وده بقا نقدر نختصره فكلمتين اوبن مايند ، يعني شخص طبيعي سواء راجل او بنت بس بيدعم المثلية ، علشان كده انا مسمياه اوبن مايند .

وبس كده دول حبة انواع ع السريع كده
كل واحد ليه اتجاهه انا بس حبيت اوضح الامر ليكم اكتر
وحبيت افضفض معاكم بنوعي الشخصي
ده كمان غير ان كل نوع من دول ليه العلم البيثبت وجوده بيه بس انا هنزل صور الاعلام في الكومنتات علشان مينفعش نشر صور فالموضوع
ودول كام نوع مش اكتر انما لسه في انواع كتير تاني بس مش حابة الموضوع يبقا طويل بس لو عاجبكم الموضوع هنزلكم تاني اتجاهات مختلفة جديدة واشرحها ليكم
بس انا حابة بعد التوضيح ده كل واحد يقول اتجاهه اي

• عجبني
  • حبيته
  • أتفق
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥, Zezosugar27, hani1 و 27 آخرين
معلومات قيمه ✌️

• عجبني
التفاعلات: Mahmoud abdo
ده علم المثليين

• عجبني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈
ده علم المثلييات