NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

A.For.a7a

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
من أهم الأسإله اللي لازم تسألها لنفسك .. ألا و هي . الموضوع دا هيخلص أزاي و على أييه ؟ .. يعني تمام عاوز اتعرف على واحده تمام أتعرفت .. عاوز تلمس واحده .. تمام لمست .. عاوز بقا تتطور و تعمل علاقه كامله ! و تمام خلصت .. السؤال : و بعدين ؟ ماذا بعد كل هذا و البنت اللي معاك دي اللي بعد فتره زهقت منها و زهقت منك و سيبتو بعض بعد كل دا إي مصايركم انتوا الأتنين في حضن ناس تانيه و هلم جر ..
فا و أنت بتخطي برجلك اليمين أو الشمال عتبة العلاقه لازم تسأل نفسك أنا عاوز أي قبل ما تسأل نفسك الطرف التاني عاوز أيه لإن معرفة إحتياجاتك و أولوياتك بيتحدد عليها حاجات كتير. بدل ما تظلموا بعض صارحوا بعض .. بدل ما أنت داخل ترمي الهيلب لأي واحده و اللي يجي في إيدك و خلاص أنزل الجامعه أو مكتبه أو مكان في بنات و أبدأ أتعرف .. مبقولش أن دا صح بس على الأقل دا البروسيس السوي اللي تعبك فيه هييجي بنتيجه و مش هتاخد حاجه ع الجاهز أو تسيب مساحات من الوقت إعتماداً على الحظ
لما تخش في أكتر من علاقه و تفشل أو تستمر بصداقه إن جاز التعبير .. هنا هتبدأ تسأل نفسك و بعدين

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مكيانيكي حريم, ALZEIN, Ran away و 3 آخرين
مفيش أحسن من الصراحة والوضوح

• عجبني
التفاعلات: A.For.a7a
كواحده دخلت فى علاقات كتير عارفه ان ملهاش مستقبل من قبل ما تبدأ

لو احنا الاتنين متفقين على غرض معين جنس فقط مثلا ببقى عامله حسابى انما اللى يريم الحب و الرومانسيه بدون مايتكلم فى المستقبل ببقى عارفه انه ببضحك على نفسه قبل ما يضحك عليا و بكره النوعيه دى من الرجاله

• عجبني
التفاعلات: مكيانيكي حريم و ALZEIN
انا كل علاقة سواء جنس غير جنس بنبقا واضحين مع بعض
يعني فيه علاقات بنملا حياة بعض وبنعدي الفترة دي ومتفقين
وفيه علاثات جنس حسب الست كبيرة ولا شابه ولا اي ودي بنسيبها لحد مانشبع من بعض تقرييا او حد يبعد
وفيه فعلابنبقا حابين بعض بس الجنس اقوي

• عجبني

لو احنا الاتنين متفقين على غرض معين جنس فقط مثلا ببقى عامله حسابى انما اللى يريم الحب و الرومانسيه بدون مايتكلم فى المستقبل ببقى عارفه انه ببضحك على نفسه قبل ما يضحك عليا و بكره النوعيه دى من الرجاله
أنتي عندك الوعي دا علشان دخلتي في أكتر من علاقة فاشله .. أو خلينا نقول "أنتهت بصداقه نسبياً"
حاسس بيكي 😔

انا كل علاقة سواء جنس غير جنس بنبقا واضحين مع بعض
يعني فيه علاقات بنملا حياة بعض وبنعدي الفترة دي ومتفقين
وفيه علاثات جنس حسب الست كبيرة ولا شابه ولا اي ودي بنسيبها لحد مانشبع من بعض تقرييا او حد يبعد
وفيه فعلابنبقا حابين بعض بس الجنس اقوي
بص بيني و بينك موضوع صحاب ب دا ملوش مالكه .. يعني اللي أعرفو أن دائماً بيبقى جوانا ناحية الشخص التاني إحساسين لو الأول غلب التاني بيموت تلقائي. يعني لو شعورك بالخوف أقوى من شعور أنك عاوز اللي قدامك ساعتها الخوف بيمنعك و بيخسرك اللي قدامك لأنو شافك جبان . على عكس ما تبقى مفهم اللي قدامك أنك فعلاً عاوزه ساعتها هو لو عاوزك فعلاً بيبدأ يسهل عليك القرب حتى لو خايف ❤️

• حبيته
التفاعلات: القيصر دلهاب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص بيني و بينك موضوع صحاب ب دا ملوش مالكه .. يعني اللي أعرفو أن دائماً بيبقى جوانا ناحية الشخص التاني إحساسين لو الأول غلب التاني بيموت تلقائي. يعني لو شعورك بالخوف أقوى من شعور أنك عاوز اللي قدامك ساعتها الخوف بيمنعك و بيخسرك اللي قدامك لأنو شافك جبان . على عكس ما تبقى مفهم اللي قدامك أنك فعلاً عاوزه ساعتها هو لو عاوزك فعلاً بيبدأ يسهل عليك القرب حتى لو خايف ❤️
صحاب معناه مش معناه بعد ماخلص سكس معاها اني اسيبها لا بنقعد ونحكي ونتشارك بعض الهموم متبقاش علاقة قايمة علي اني بنيك بس
دا مع الاكبر مني لكن لو قدي الموضوع بيكون صعب اووي بحس اني بمتلكها ليا بس وللاسف زي ممنت قولت ممكن شعور يتغلب ع التاني

من أهم الأسإله اللي لازم تسألها لنفسك .. ألا و هي . الموضوع دا هيخلص أزاي و على أييه ؟ .. يعني تمام عاوز اتعرف على واحده تمام أتعرفت .. عاوز تلمس واحده .. تمام لمست .. عاوز بقا تتطور و تعمل علاقه كامله ! و تمام خلصت .. السؤال : و بعدين ؟ ماذا بعد كل هذا و البنت اللي معاك دي اللي بعد فتره زهقت منها و زهقت منك و سيبتو بعض بعد كل دا إي مصايركم انتوا الأتنين في حضن ناس تانيه و هلم جر ..
فا و أنت بتخطي برجلك اليمين أو الشمال عتبة العلاقه لازم تسأل نفسك أنا عاوز أي قبل ما تسأل نفسك الطرف التاني عاوز أيه لإن معرفة إحتياجاتك و أولوياتك بيتحدد عليها حاجات كتير. بدل ما تظلموا بعض صارحوا بعض .. بدل ما أنت داخل ترمي الهيلب لأي واحده و اللي يجي في إيدك و خلاص أنزل الجامعه أو مكتبه أو مكان في بنات و أبدأ أتعرف .. مبقولش أن دا صح بس على الأقل دا البروسيس السوي اللي تعبك فيه هييجي بنتيجه و مش هتاخد حاجه ع الجاهز أو تسيب مساحات من الوقت إعتماداً على الحظ
لما تخش في أكتر من علاقه و تفشل أو تستمر بصداقه إن جاز التعبير .. هنا هتبدأ تسأل نفسك و بعدين
ماعتقدش اي حد وهو بيبدا اي موضوع بيكون مش عارف هو عاوز ايه
الطبيعي والاكيد هو بيكون محدد تماما الاطار العام للعلاقة
الفكرة هنا انك تكون صريح مع الطرف التاني من البداية
لو جميع الاطراف متصارحة من البداية العلاقة دي هتستمر ونهايتها معتمد علي انقضاء الغرض منها

ماعتقدش اي حد وهو بيبدا اي موضوع بيكون مش عارف هو عاوز ايه
الطبيعي والاكيد هو بيكون محدد تماما الاطار العام للعلاقة
الفكرة هنا انك تكون صريح مع الطرف التاني من البداية
لو جميع الاطراف متصارحة من البداية العلاقة دي هتستمر ونهايتها معتمد علي انقضاء الغرض منها
في ناس أساليبها ملتويه إلى أقصى حد. لا و بيحط مبررات من نوعية خايف تزعل أو خايفه ميكملش بعد ما يعرف .. طب مهو في الآخر هتعرف أحنا الأتنين كنا على ايه
المقصود من الكلام .. أن العلاقات بين الراجل و الست لازم تمشي في إتجاهين أتجاه بيدي و بيلاقي مقابل للي بيديه .. مش بيلاقي وعود بس مش بيلاقى كلام مزخرف و مسكنات بس .. و في الواقع هو دا المقياس اللي تلجأله علشان تعرف أنت في علاقه توكسيك بتستنزفك ولا أنت حاسس بالرضا في العلاقه ❤️

• عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
صحاب معناه مش معناه بعد ماخلص سكس معاها اني اسيبها لا بنقعد ونحكي ونتشارك بعض الهموم متبقاش علاقة قايمة علي اني بنيك بس
دا مع الاكبر مني لكن لو قدي الموضوع بيكون صعب اووي بحس اني بمتلكها ليا بس وللاسف زي ممنت قولت ممكن شعور يتغلب ع التاني
لو قدك بتحس أنك بتملكها ليه 😂❤️
فهمني الحوار ده ☝️

لو قدك بتحس أنك بتملكها ليه 😂❤️
فهمني الحوار ده ☝️
فيما معناها اننا نفس الافكار والسن
وانها شبهي وفاهمين كويس للي بنعمله
بحس انو ارتباط زيادة ع الزوم ومسلماني جسمها بكل رضا ومفتنعة يعني اي بحتاجلها سواء عاطفيا او جنسيا عكس الست الكبيرة لما بيبقا نيك بس

فيما معناها اننا نفس الافكار والسن
وانها شبهي وفاهمين كويس للي بنعمله
بحس انو ارتباط زيادة ع الزوم ومسلماني جسمها بكل رضا ومفتنعة يعني اي بحتاجلها سواء عاطفيا او جنسيا عكس الست الكبيرة لما بيبقا نيك بس
بيحصل مع الطرف اللي عندي نفس الكلام بس أنا بصد دا ..
مع أن أنا مش حابب دا 😔

بيحصل مع الطرف اللي عندي نفس الكلام بس أنا بصد دا ..
مع أن أنا مش حابب دا 😔
مش عارف لان دي امزجة
بس انت لو حسيت تطور للاحسن تفهمها

• أتفق
طب و بعدين

انتي كواحدة اتجوزتي ليه بتفكر اصلا في علاقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%