NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
وحشتوني جدآ جدآ جدآ بعد الغياب ده
جيت بي موضوع جديد عايز رائكم تخش في موضوع
من وجهت نظري الشخصية لما فكرت لقيت معظم الناس سوحت نفسه 90% من الناس اتجوزت عشان تشبع رغباته و تلاقي الراجل في الاخر مش بيحب مراته و يبص برة طب ليه و كمان كرهو المسؤاليات بتاعت البيت انا قعد مع ناس كتير بتكره الجواز طب هتلي سبب واحد يخليك تكره الجواز عشان زهقت من مراتك و نفسك تلاقي البديل كل الناس كده و فين فين لما تلاقي حد بيحب مراته و عايشين في سعادة كل هدفي من الموضوع ده أن اعرف كل واحد محسبهاش بعقلو و فكر بي بزبري اه ده حقيقة محدش يستغرب اصل اللي يدفع فلوس كتير عشان يتجوز و ينيك و فاكر ان جواز كس و زبر يبقي ده ظالم عارفين ليه لان البيوت دائما بيبقي فيها خير بالحب طب تعرف أن أفضل علاقة جنسية و نيك هيا اللي فيها حب كفايه لما ترجع من شغلك تلاقي حد تكلم معاه و يفهمك و بسلام بقي لو مراتك مجهزة اكله حلوة و بعد كده انتم الاتنين تخوشي علي اوضة و تعملي احلي علاقة رومنسيه و جنس في الدنيا متخليش ده حنكش يسيطر عليك خلي دائما عقلك و قلبك هما اللي يحكمو و خلي بالك الحنية علي البنت هيا اللي تخليك تعشقك و متبصش لي واحد تاني كفايه كلمة حلوة لو هيا مراتك أو تبوسه من أيده و تقوله انك اجمل واحده شافته عنيا و تاخده بوسه شفايف و من هنا اضمنلك 100% أن انتم الاتنين هتيعشو افضل علاقة جنسية أو بي البلدي احلي نيك خليك فهمان 😅😇 و خليك مفتاح القلب البنت الحنية تصبحي على خير ❤️ اللي لقاء عشان ملناش بقاء #

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%